Forum

Åre Masters 15-18.desember

Kategori Donkr - Clubs, Events, Tournaments    3634 Views
1 2
Gå til side 
   Show
Poster i forumet: 729
kingzz 6 måneder siden
Vi har gleden av å invitere til Åre Masters juleturnering 15.12-18.12.

Vi starter opp torsdag kl 1900 med en 150€ PLO-6max turnering. Fredag 16.12 kl 1900 kjører vi igang NLH mainevent buyin 300€. .( erfaringsmessig er PLO ferdig 04.00 natt til fredag. Main event dag 1 avsluttes ca 05.00, fortsetter 14.00 lørdag og forventes ferdig rundt 03.00 ).

Struktur PLO 5k+5k+5k startstack, 40min levels. Middagspause( buffet ) ca 22.00 ( 1 time ). Ellers 10min pauser regelmessig.
25/50, 50/100, 75/150, 100/200, 150/300, 200/400, 300/600, 400/800, 500/1000..........

Struktur main event 20.000 startstack. 45min levels. Middagspause( buffet ) ca 22.00 ( 1 time ). Ellers 10min pauser regelmessig.
25/50, 50/100, 75/150, 100/200, 100/200/25, 150/300/25, 200/400/50, 300/600/50.....................

Turneringen kjøres med dealere. 5% av prizepool går til å dekke deler av dealer utgifter!

All buyin skal foregå via Nordicbet.com sin pokerklient under tournaments>special ( det er bare å registrere seg nå ).Premier betales selvfølgelig også hos Nordicbet. Det vil også gå satelitter der hver søndag fremover. Spørsmål ang. innskudd etc. hos Nordicbet tas med deres support.

Book hotellrom nå på: bokning@areinn.se. Bookingkode "fjordbet". Priser dobbeltrom 395 SEK/pers/døgn. Ved enkeltrom kommer ett tillegg på 295 SEK. Inkluderer frokost, pool, gym, bubblepool og badstu.
Vi kommer til å kjøre felles middag med tradisjonell julemat.

Onsdagskvelden er det kickoff party på hotellet. Dealere og arrangører vil ta seg noe godt å drikke og vi arrangerer mimelek etc. Blir mye latter og alle som har lyst kan ta turen ;) Niks poker denne kvelden!

Vi inviterer også til lagkonkurranse.
Hvert lag består av fire spillere og koster 1000,- per lag som betales til AcerJay eller Kingzz før Main Event starter.
Spillerene spiller som vanlig i ME, og får poeng basert på sin plassering. Poengene regnes ut etter den kjente logaritme funksjonen. Det laget som har flest poeng sammenlagt vinner !

Fredag kl.12 har vi invitert en del spillere til en 3k sng. Skal filmes.

Lørdag kl.17.00 spilles side event 500+500 nok( dvs mulighet for 1 rebuy ) , påmelding på stedet. Påmelding i turneringslokalet fra 14.00. ( 20min levels og uten dealere ).

Minner om at det blir rematch på pokerkabalen, 16-manns turnering med 200,- i innsats per spiller. ( påmld til Acerjay )

Evt. spørsmål sendes til kingzz@fjordbet.com eller sondre@fjordbet.com.
Vel møtt til en hyggelig og sosial langhelg!!
0
Vær den første til å like dette Du Liker
Redigert 5 måneder siden
«Living in Macau :)»
Åre Masters 15-18.desember
Vi har gleden av å invitere til Åre Masters juleturnering 15.12-18.12.

Vi starter opp torsdag kl 1900 med en 150€ PLO-6max turnering. Fredag 16.12 kl 1900 kjører vi igang NLH mainevent buyin 300€. .( erfaringsmessig er PLO ferdig 04.00 natt til fredag. Main event dag 1 avsluttes ca 05.00, fortsetter 14.00 lørdag og forventes ferdig rundt 03.00 ).

Struktur PLO 5k+5k+5k startstack, 40min levels. Middagspause( buffet ) ca 22.00 ( 1 time ). Ellers 10min pauser regelmessig.
25/50, 50/100, 75/150, 100/200, 150/300, 200/400, 300/600, 400/800, 500/1000..........

Struktur main event 20.000 startstack. 45min levels. Middagspause( buffet ) ca 22.00 ( 1 time ). Ellers 10min pauser regelmessig.
25/50, 50/100, 75/150, 100/200, 100/200/25, 150/300/25, 200/400/50, 300/600/50.....................

Turneringen kjøres med dealere. 5% av prizepool går til å dekke deler av dealer utgifter!

All buyin skal foregå via Nordicbet.com sin pokerklient under tournaments[gt]special ( det er bare å registrere seg nå ).Premier betales selvfølgelig også hos Nordicbet. Det vil også gå satelitter der hver søndag fremover. Spørsmål ang. innskudd etc. hos Nordicbet tas med deres support.

Book hotellrom nå på: bokning@areinn.se. Bookingkode "fjordbet". Priser dobbeltrom 395 SEK/pers/døgn. Ved enkeltrom kommer ett tillegg på 295 SEK. Inkluderer frokost, pool, gym, bubblepool og badstu.
Vi kommer til å kjøre felles middag med tradisjonell julemat.

Onsdagskvelden er det kickoff party på hotellet. Dealere og arrangører vil ta seg noe godt å drikke og vi arrangerer mimelek etc. Blir mye latter og alle som har lyst kan ta turen ;) Niks poker denne kvelden!

Vi inviterer også til lagkonkurranse.
Hvert lag består av fire spillere og koster 1000,- per lag som betales til AcerJay eller Kingzz før Main Event starter.
Spillerene spiller som vanlig i ME, og får poeng basert på sin plassering. Poengene regnes ut etter den kjente logaritme funksjonen. Det laget som har flest poeng sammenlagt vinner !

Fredag kl.12 har vi invitert en del spillere til en 3k sng. Skal filmes.

Lørdag kl.17.00 spilles side event 500+500 nok( dvs mulighet for 1 rebuy ) , påmelding på stedet. Påmelding i turneringslokalet fra 14.00. ( 20min levels og uten dealere ).

Minner om at det blir rematch på pokerkabalen, 16-manns turnering med 200,- i innsats per spiller. ( påmld til Acerjay )

Evt. spørsmål sendes til kingzz@fjordbet.com eller sondre@fjordbet.com.
Vel møtt til en hyggelig og sosial langhelg!!
kingzz
Registered: 01/04/2008
Posts in forum: 729
kingzz 6 måneder siden
Dagens satelitt er en 3euro rebuy turbo turnering. Ett sete garantert til vinneren, men Nordicbet gir også bort ett "wild card" til den spilleren som ryker ut som nr.13! Starter kl.20.00!

Spilles
0
Be the first to like this You like this
Re: Åre Masters 15-18.desember
Dagens satelitt er en 3euro rebuy turbo turnering. Ett sete garantert til vinneren, men Nordicbet gir også bort ett "wild card" til den spilleren som ryker ut som nr.13! Starter kl.20.00! Spilles
kingzz
Registered: 24/03/2008
Posts in forum: 493
freeway 6 måneder siden
Glær mæ
0
«E d muli???»
Glær mæ [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif[/img]
freeway
Registered: 03/03/2008
Posts in forum: 288
Madley 6 måneder siden
Deilig å lure seg inn på 13. plass da
Baardz på nordic.
+3
You, finckuno , Royal80 and others
Deilig å lure seg inn på 13. plass da [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif[/img] Baardz på nordic.
Madley
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 254
kimrud 6 måneder siden
Hallais Madley!

Skal fikse reggingen til Main vi selvsagt! Håper dere likte det "wild Cardet", litt morsomt at hvem som helst kan dinge litt noen ganger også..

Kim
0
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Hallais Madley! Skal fikse reggingen til Main vi selvsagt! :) Håper dere likte det "wild Cardet", litt morsomt at hvem som helst kan dinge litt noen ganger også.. :) Kim
kimrud
Madley 6 måneder siden
Ser nå at det krasjer med julebord på jobben som jeg må på så må derfor selge sete til NLH mainevent (300€). Har avklart med kimrud, og dette er greit. Tar i mot bud på nettbank, Stars eller Nordic. Er en del trøndere som går god for meg og om det er noen som tenker på det. Send pm.
0
Ser nå at det krasjer med julebord på jobben som jeg må på [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif[/img] så må derfor selge sete til NLH mainevent (300€). Har avklart med kimrud, og dette er greit. Tar i mot bud på nettbank, Stars eller Nordic. Er en del trøndere som går god for meg og om det er noen som tenker på det. Send pm.
Madley
Registered: 06/03/2008
Posts in forum: 1390
theriver90 6 måneder siden
Madley:
Ser nå at det krasjer med julebord på jobben som jeg må på så må derfor selge sete til NLH mainevent (300€). Har avklart med kimrud, og dette er greit. Tar i mot bud på nettbank, Stars eller Nordic. Er en del trøndere som går god for meg og om det er noen som tenker på det. Send pm.

Om du ikke har fått noe bud ikveld så er det mulig jeg kjøper den
0
Re. Re: Åre Masters 15-18.desember
Madley: [quote]Ser nå at det krasjer med julebord på jobben som jeg må på [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif[/img] så må derfor selge sete til NLH mainevent (300€). Har avklart med kimrud, og dette er greit. Tar i mot bud på nettbank, Stars eller Nordic. Er en del trøndere som går god for meg og om det er noen som tenker på det. Send pm.[/quote] Om du ikke har fått noe bud ikveld så er det mulig jeg kjøper den
theriver90
kingzz 6 måneder siden
Går god for han madley ;)
0
Går god for han madley ;)
kingzz
Posts in forum: 788
earlybird 6 måneder siden
julebord for pokerspillere. Blir vel noen som tar seg en dram også da sikkert...
0
julebord for pokerspillere. Blir vel noen som tar seg en dram også da sikkert...[img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif[/img]
earlybird
Registered: 07/04/2008
Posts in forum: 541
esp1my 6 måneder siden
Stiller på både afterski og tørnis!
+1
You and Royal80
Stiller på både afterski og tørnis!
esp1my
Registered: 11/08/2008
Posts in forum: 578
texas19 6 måneder siden
Madley:

Hvis du ikke har solgt det enda så send en pm shipper stars eller bank.
0
«Men æ får nå bare betal dæ da...»
Madley: [quote]Ser nå at det krasjer med julebord på jobben som jeg må på [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-frown.gif[/img] så må derfor selge sete til NLH mainevent (300€). Har avklart med kimrud, og dette er greit. Tar i mot bud på nettbank, Stars eller Nordic. Er en del trøndere som går god for meg og om det er noen som tenker på det. Send pm.[/quote] Hvis du ikke har solgt det enda så send en pm shipper stars eller bank.
texas19
Registered: 15/04/2008
Posts in forum: 99
AlfaPapa 6 måneder siden
earlybird:
julebord for pokerspillere. Blir vel noen som tar seg en dram også da sikkert...
0
Redigert 6 måneder siden
earlybird: [quote]julebord for pokerspillere. Blir vel noen som tar seg en dram også da sikkert...[img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif[/img][/quote]
AlfaPapa
texas19 6 måneder siden
AlfaPapa:
earlybird:

Er vel større sjanse for at man blir drita å skjemmer seg ut enn at man er utro selv om Toro er ganske søt
+1
You and earlybird
Re. Re. Re: Åre Masters 15-18.desember
AlfaPapa: [quote]earlybird: [quote]julebord for pokerspillere. Blir vel noen som tar seg en dram også da sikkert...[img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif[/img][/quote][/quote] Er vel større sjanse for at man blir drita å skjemmer seg ut enn at man er utro selv om Toro er ganske søt :p
texas19
Registered: 04/03/2008
Posts in forum: 413
ragnarokk 6 måneder siden
Stiller, som vanlig, på disse arr i midtnorge jeg. Blir vel donasjon igjen det...
+1
You and Aviena
Stiller, som vanlig, på disse arr i midtnorge jeg. Blir vel donasjon igjen det...
ragnarokk
Posts in forum: 68
superfolde 6 måneder siden
Med tradisjonell julemat, menes da norsk eller svensk? For den svenske versjonen virker mer spennende

"I Sverige står julebordet på julaften i en særstilling. Tilsvarende oppdekking tilbys dessuten i lang tid før julen på restauranter. Julebordet består av mange ulike retter. Retter basert på svinekjøtt dominerer, såsom juleskinka, julepølse (iblant i form av grynpølse), sylte, kjøttboller, stekt prinsepølse og dopp i grytan (man dypper vørtebrødsskiver i sjy, som hentes fra tilberedningen av alle de retter som inngår i julebordet).

Dertil er ulike fiskeretter vanlige, ikke minst innlagt sild men også strömming, ål, laks samt lutefisk, til hvilken hvit saus ikke er uvanlig. Langs kysten, blant annet i Roslagen har det vært tradisjon å spise julgädda, en rett som imidlertid ikke har klart å hevde sin stilling i takt med en stigende velstand. Også risengrynsgrøt, rundkornig ris langsomt kokt med helmelk i mange timer, spises i forbindelse med julen. Melken kan gjerne forbedres med en skvett fløte. Av det som blir til overs lages Ris à la Malta.

En gammel, men etterhvert forlatt tradisjon, er å dekke bordet med helstekt grisehode, pyntet med et lite eple i munnen og krøllet papir rundt ørene.

Julebordet innledes gjerne med snaps og med mumma eller most/cider som måltidsdrikk."

Snaps er viktig, før en runde med dopp i grytan som man skyller ned med en mumma høres snertent ut(ka i helvete e mumma d?) Strömming kan man glatt drite i, spesielt hvis det er surströmming, da denne evner seg best som evakueringsalarm i tilfelle brann eller til å få Fincken opp å ut av rommet på søndag etter ett litt for langt nachspiel.
+1
You and earlybird
«Fotballspillere er som gynekologer. De arbeider d...»
Med tradisjonell julemat, menes da norsk eller svensk? For den svenske versjonen virker mer spennende :P "I Sverige står julebordet på julaften i en særstilling. Tilsvarende oppdekking tilbys dessuten i lang tid før julen på restauranter. Julebordet består av mange ulike retter. Retter basert på svinekjøtt dominerer, såsom juleskinka, julepølse (iblant i form av grynpølse), sylte, kjøttboller, stekt prinsepølse og dopp i grytan (man dypper vørtebrødsskiver i sjy, som hentes fra tilberedningen av alle de retter som inngår i julebordet). Dertil er ulike fiskeretter vanlige, ikke minst innlagt sild men også strömming, ål, laks samt lutefisk, til hvilken hvit saus ikke er uvanlig. Langs kysten, blant annet i Roslagen har det vært tradisjon å spise julgädda, en rett som imidlertid ikke har klart å hevde sin stilling i takt med en stigende velstand. Også risengrynsgrøt, rundkornig ris langsomt kokt med helmelk i mange timer, spises i forbindelse med julen. Melken kan gjerne forbedres med en skvett fløte. Av det som blir til overs lages Ris à la Malta. En gammel, men etterhvert forlatt tradisjon, er å dekke bordet med helstekt grisehode, pyntet med et lite eple i munnen og krøllet papir rundt ørene. Julebordet innledes gjerne med snaps og med mumma eller most/cider som måltidsdrikk." Snaps er viktig, før en runde med dopp i grytan som man skyller ned med en mumma høres snertent ut(ka i helvete e mumma d?) Strömming kan man glatt drite i, spesielt hvis det er surströmming, da denne evner seg best som evakueringsalarm i tilfelle brann eller til å få Fincken opp å ut av rommet på søndag etter ett litt for langt nachspiel.
superfolde
Posts in forum: 689
Royal80 6 måneder siden
Er vel i hovedsak tradisjonell norsk julemat, men skal se hva jeg får ordnet
0
Er vel i hovedsak tradisjonell norsk julemat, men skal se hva jeg får ordnet:)
Royal80
Madley 6 måneder siden
Da har texas19 kjøpt setet, GL!
0
Da har texas19 kjøpt setet, GL!
Madley
Posts in forum: 3280
CrazyNinja 6 måneder siden
Koteletter!
0
Koteletter!
CrazyNinja
Registered: 01/03/2008
Posts in forum: 3034
finckuno 6 måneder siden
GRØT! me mandel!
+2
You, CrazyNinja and Aviena
«http://finckuno.blogg.no »
GRØT! me mandel!
finckuno
Posts in forum: 1390
theriver90 6 måneder siden
finckuno:
GRØT! me mandel!

den som får mandelen får NM sete hehe
+1
You and Aviena
finckuno: [quote]GRØT! me mandel![/quote] den som får mandelen får NM sete :) hehe
theriver90
Posts in forum: 3280
CrazyNinja 6 måneder siden
theriver90:
finckuno:
GRØT! me mandel!

den som får mandelen får NM sete hehe

Word! Spytter gjerne i 8 euros for det jeg. Ikke i grøten da selvfølgelig
0
Redigert 6 måneder siden
Re. Re. Re: Åre Masters 15-18.desember
theriver90: [quote]finckuno: [quote]GRØT! me mandel![/quote] den som får mandelen får NM sete :) hehe[/quote] Word! Spytter gjerne i 8 euros for det jeg. Ikke i grøten da selvfølgelig [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif[/img]
CrazyNinja
Posts in forum: 689
Royal80 6 måneder siden
Vi vil også kjøre side event som under MNM2011. Lørdag 17.12. kl.16.00, 500.- med mulighet for 1 rebuy eller addon ;)

Minner om kveldens satelitt på Nordicbet! Starter kl.20.00, ETT sete garantert til main event

Spilles
0
Vi vil også kjøre side event som under MNM2011. Lørdag 17.12. kl.16.00, 500.- med mulighet for 1 rebuy eller addon ;) Minner om kveldens satelitt på Nordicbet! Starter kl.20.00, ETT sete garantert til main event :) Spilles
Royal80
texas19 6 måneder siden
slet litt med å få bestilt via hjemmesiden men det ordnet seg via telefon.
0
texas19
earlybird 6 måneder siden
texas19:

jepp, bestilte rom via mail for 14 dager siden. Ikke hørt et pip. Får vel ringe da....

ringte dem og de kunne bekrefte at rommet var booket, de hadde bare ikke sendt ut bekreftelser ennå...alt ok
0
Redigert 6 måneder siden
texas19: [quote]slet litt med å få bestilt via hjemmesiden men det ordnet seg via telefon.[/quote] jepp, bestilte rom via mail for 14 dager siden. Ikke hørt et pip. Får vel ringe da.... ringte dem og de kunne bekrefte at rommet var booket, de hadde bare ikke sendt ut bekreftelser ennå...alt ok [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-cool.gif[/img]
earlybird
Registered: 02/05/2008
Posts in forum: 273
stortv 6 måneder siden
Glimrende arrangement!
Vil også gi skryt til kingzz for et meget bra og fint bilde på donkr! Ser ut som den snille typen du er in real life!
+2
You, stifler and magic74
Glimrende arrangement! Vil også gi skryt til kingzz for et meget bra og fint bilde på donkr! Ser ut som den snille typen du er in real life!
stortv
texas19 6 måneder siden
stortv:
Glimrende arrangement!
Vil også gi skryt til kingzz for et meget bra og fint bilde på donkr! Ser ut som den snille typen du er in real life!

Har goldstar hos de fleste i trøndelag, gir ham mye av æren for det gode pokermiljøet og den høye standarden.

/bow
+1
You and Trangste
Redigert 6 måneder siden
stortv: [quote]Glimrende arrangement! Vil også gi skryt til kingzz for et meget bra og fint bilde på donkr! Ser ut som den snille typen du er in real life![/quote] Har goldstar hos de fleste i trøndelag, gir ham mye av æren for det gode pokermiljøet og den høye standarden. /bow
texas19
kingzz 5 måneder siden
Husk satelitt til main event på Nordicbet kl.20.00 i kveld! 1 sete garantert til vinneren;)
0
Husk satelitt til main event på Nordicbet kl.20.00 i kveld! 1 sete garantert til vinneren;)
kingzz
Posts in forum: 254
kimrud 5 måneder siden
Til PLO-eventen kan undertegnede love en bounty på seg selv, og jeg vil selvsagt også være tilstede i Åre for å hjelpe de som trenger det med regging til eventene etc..

Kanskje kommer Julenissen også? (Ja, vi vet du kommer Kingzz.. )

Kim
+1
You and earlybird
Til PLO-eventen kan undertegnede love en bounty på seg selv, og jeg vil selvsagt også være tilstede i Åre for å hjelpe de som trenger det med regging til eventene etc.. :) Kanskje kommer Julenissen også? (Ja, vi vet du kommer Kingzz.. [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-money-mouth.gif[/img]) Kim
kimrud
kingzz 5 måneder siden
Husk sat på Nordicbet i kveld kl.20.00

Ett sete garantert i potten ;)
0
Husk sat på Nordicbet i kveld kl.20.00 Ett sete garantert i potten ;)
kingzz
Registered: 21/03/2011
Posts in forum: 34
Rusten_ 5 måneder siden
Kan ikke finne satelitten på nordic..
0
Kan ikke finne satelitten på nordic..
Rusten_
earlybird 5 måneder siden
ligger under private
0
Re.
ligger under private
earlybird
kingzz 5 måneder siden
Husk sat på Nordicbet i kveld kl.20.00

Ett sete garantert i potten ;)
0
Husk sat på Nordicbet i kveld kl.20.00 Ett sete garantert i potten ;)
kingzz
Registered: 22/01/2010
Posts in forum: 15
zivz 5 måneder siden
Er det noe tak på antall i main?
0
zivz
kingzz 5 måneder siden
zivz:

Ikke noe tak, men jeg tipper vi lander mellom 90-100 spillere i main. ( tippa 150 til MNM, og vi ble 148....så underkant av 100 spillere skal ikke være så langt unna ;) )
+1
You and earlybird
zivz: [quote]Er det noe tak på antall i main?[/quote] Ikke noe tak, men jeg tipper vi lander mellom 90-100 spillere i main. ( tippa 150 til MNM, og vi ble 148....så underkant av 100 spillere skal ikke være så langt unna ;) )
kingzz
kingzz 5 måneder siden
Fullstendig og oppdatert program med info om bla:
- struktur
- kickoff party
- lag konk
- side event
- pokerkabal

finner dere i starten av denne tråden!

Minner om siste online satelitt søndag kl.20.00 på Nordicbet.

Enjoy, vi snx i Åre
+1
You and esp1my
Fullstendig og oppdatert program med info om bla: - struktur - kickoff party - lag konk - side event - pokerkabal finner dere i starten av denne tråden! Minner om siste online satelitt søndag kl.20.00 på Nordicbet. Enjoy, vi snx i Åre
kingzz
Posts in forum: 1783
undund 5 måneder siden
Stiller på kickoffparty men ankommer vel ikke åre før rundt 19-2000... Når stenger systembolaget?! Dette blir en knaillhelg som vanlig! Anbefaler alle som ikke har bestemt seg enda om å ta turen!
+2
You, sirre and Trangste
«Cash&sngs@TheOffice send PM for invite»
Stiller på kickoffparty men ankommer vel ikke åre før rundt 19-2000... Når stenger systembolaget?! Dette blir en knaillhelg som vanlig! Anbefaler alle som ikke har bestemt seg enda om å ta turen!
undund
Posts in forum: 392
Jevakim 5 måneder siden
Gleder meg til å ta turen! Stiller på fest og i 4-korts tourney! Vi snx
+1
You and Aviena
«http://jevakim.com/»
Gleder meg til å ta turen! Stiller på fest og i 4-korts tourney! Vi snx :)
Jevakim
Posts in forum: 1783
undund 5 måneder siden
Trenger skyss fra trondheim sentrum onsdag etter kl 1600! Betaler obv benzinmaniz! Når meg på 94 28 95 22! Ty!
+1
You and Aviena
«Cash&sngs@TheOffice send PM for invite»
Trenger skyss fra trondheim sentrum onsdag etter kl 1600! Betaler obv benzinmaniz! Når meg på 94 28 95 22! Ty!
undund
Posts in forum: 3034
finckuno 5 måneder siden
trenger og skyss på onsdag om noen kjører.. jeg og trangste..
lover benzinmonneys og grov edge i propbets på turen utover, trangste e fish!
+1
You and Trangste
«http://finckuno.blogg.no »
trenger og skyss på onsdag om noen kjører.. jeg og trangste.. lover benzinmonneys og grov edge i propbets på turen utover, trangste e fish!
finckuno
kingzz 5 måneder siden
Husk siste satelitt på Nordickveld i kveld ;) Starter kl.20.00 og det er ett sete garantert til Main event i potten

Spilles
0
Husk siste satelitt på Nordickveld i kveld ;) Starter kl.20.00 og det er ett sete garantert til Main event i potten :) Spilles
kingzz
Registered: 15/11/2011
Posts in forum: 583
Aviena 5 måneder siden
kingzz:
Husk siste satelitt på Nordickveld i kveld ;) Starter kl.20.00 og det er ett sete garantert til Main event i potten

Spilles

Nahh, 1888 te kl 21 her.. Fml :-|
0
«Haters gonna hate»
kingzz: [quote]Husk siste satelitt på Nordickveld i kveld ;) Starter kl.20.00 og det er ett sete garantert til Main event i potten :) Spilles[/quote] Nahh, 1888 te kl 21 her.. Fml :-|
Aviena
Registered: 22/01/2010
Posts in forum: 15
zivz 5 måneder siden
Skjønne lite/ingenting av derre sia te nordic. kor går man for å bare se turneringan? haha. savna stars kjent æ
0
Skjønne lite/ingenting av derre sia te nordic. kor går man for å bare se turneringan? haha. savna stars kjent æ
zivz
kingzz 5 måneder siden
zivz:

scheduled tournaments-----private
0
zivz: [quote]Skjønne lite/ingenting av derre sia te nordic. kor går man for å bare se turneringan? haha. savna stars kjent æ[/quote] scheduled tournaments-----private
kingzz
Registered: 06/11/2009
Posts in forum: 161
Trangste 5 måneder siden
Det gledes
ska pass på unund ;)
0
«It's only money!»
Det gledes :D ska pass på unund ;)
Trangste
Registered: 15/11/2011
Posts in forum: 583
Aviena 5 måneder siden
Trangste:
Det gledes
ska pass på unund ;)

passpå? så han itj sjenke sæ sjøl mao?
0
«Haters gonna hate»
Trangste: [quote]Det gledes :D ska pass på unund ;)[/quote] passpå? så han itj sjenke sæ sjøl mao?
Aviena
Posts in forum: 567
mendezoo 5 måneder siden
har bestilt rom men ikke fått noe svar på mail, regner med at de ikke har tid til å svare tilbake og at det er reservert et rom når jeg kommer bort?
0
«Weeeeeeeeee»
har bestilt rom men ikke fått noe svar på mail, regner med at de ikke har tid til å svare tilbake og at det er reservert et rom når jeg kommer bort?
mendezoo
Posts in forum: 331
luckyluke 5 måneder siden
mendezoo:

Jeg ringte og bestilte for 1 time siden, da jeg heller ikke fikk svar på mail. Oppga bookingkode og reserverte rom. Betaler ved ankomst. Ville gjort det samme om jeg var deg ;)
0
«Er magefølelsen god, så ikke finn på å kast før d...»
mendezoo: [quote]har bestilt rom men ikke fått noe svar på mail, regner med at de ikke har tid til å svare tilbake og at det er reservert et rom når jeg kommer bort?[/quote] Jeg ringte og bestilte for 1 time siden, da jeg heller ikke fikk svar på mail. Oppga bookingkode og reserverte rom. Betaler ved ankomst. Ville gjort det samme om jeg var deg ;)
luckyluke
Posts in forum: 567
mendezoo 5 måneder siden
takk, hvilket nummer ringte du?
0
«Weeeeeeeeee»
takk, hvilket nummer ringte du?
mendezoo
Posts in forum: 331
luckyluke 5 måneder siden
+46 (0) 647 171 70 om du ikke har funnet det allerede
0
«Er magefølelsen god, så ikke finn på å kast før d...»
+46 (0) 647 171 70 om du ikke har funnet det allerede
luckyluke
Posts in forum: 494
eagleeagle 5 måneder siden
Hvem deler du rom med Lucky. Antar jeg tar turen fredag-søndag sjø, og Hans har svikta meg
0
Hvem deler du rom med Lucky. Antar jeg tar turen fredag-søndag sjø, og Hans har svikta meg :P
eagleeagle
Registered: 07/04/2008
Posts in forum: 541
esp1my 5 måneder siden
eagleeagle:
Hvem deler du rom med Lucky. Antar jeg tar turen fredag-søndag sjø, og Hans har svikta meg

That's me. adlon leter etter roomie tror jeg, og mendezoo har også rom alein, pm sendt
0
eagleeagle: [quote]Hvem deler du rom med Lucky. Antar jeg tar turen fredag-søndag sjø, og Hans har svikta meg :P[/quote] That[apostrophe]s me. adlon leter etter roomie tror jeg, og mendezoo har også rom alein, pm sendt
esp1my
1 2
Gå til side 
   Show