Forum

Anbefaling av NYE tv serier

Kategori Donkr    Tags tv og serier    11393 Views
1 2 3 4
Gå til side 
   Show
Registered: 18/02/2011
Posts in forum: 110
JohnDoe 3 måneder siden
I_EAT_YOU:
For alle som liker litt mannsjovinisme så starter sessong 3 av Eastbound and Down den 19 februar.

www.imdb.com/title/tt0866442

22min siden og still no ynoRAGE ? Savner å høre om de nye som har komt i år! Har "bare" sett house of lies, the firm, touch og alcatraz av de...
+1
You and ICMw00t
Re. Re: Anbefaling av NYE tv serier
I_EAT_YOU: [quote]For alle som liker litt mannsjovinisme så starter sessong 3 av Eastbound and Down den 19 februar. www.imdb.com/title/tt0866442[/quote] 22min siden og still no ynoRAGE ? :D Savner å høre om de nye som har komt i år! Har "bare" sett house of lies, the firm, touch og alcatraz av de...
JohnDoe
Registered: 02/07/2007
Posts in forum: 1832
Robs 2 måneder siden
Ok - Gir TheRiver og Homeland en sjangse. Hvor er beste løsning for å få sett det siste av TV episoder i god oppløsning nå som MegaVideo er borte. Er villig til å betale om det finnes en god online all in one tjeneste, iTunes/Netflix og slikt er ikke tilgengelig på Malta. Hvor laster en ned de nyeste tv seriene fortiden?
0
Be the first to like this You like this
«You can achieve anything you want in life as long...»
Re: Anbefaling av NYE tv serier
Ok - Gir TheRiver og Homeland en sjangse. Hvor er beste løsning for å få sett det siste av TV episoder i god oppløsning nå som MegaVideo er borte. Er villig til å betale om det finnes en god online all in one tjeneste, iTunes/Netflix og slikt er ikke tilgengelig på Malta. Hvor laster en ned de nyeste tv seriene fortiden?
Robs
Registered: 10/01/2008
Posts in forum: 4056
YnoTilt 2 måneder siden
1. Det funker ikke å skrive innlegg på Ipad?

2. Begynn med Homeland. The River er litt mer for spesielt interreserte.

3. Laster ned alt av tvserier på tvtorrents.com
0
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
1. Det funker ikke å skrive innlegg på Ipad? 2. Begynn med Homeland. The River er litt mer for spesielt interreserte. 3. Laster ned alt av tvserier på tvtorrents.com
YnoTilt
Registered: 30/12/2008
Posts in forum: 719
Chippen 2 måneder siden
YnoTilt:

Har fiksa meg en account der og lasta ned 24% av game of thrones, men hadde da ikke nok credz.. Jeg vet at man får credz for å laste opp, men jeg har(ikke som jeg vet om) ingen hele serier eller filmer som er klin lik dem på tvtorrentz. What to do in this situation?
0
YnoTilt: [quote] [b]3. Laster ned alt av tvserier på tvtorrents.com[/b][/quote] Har fiksa meg en account der og lasta ned 24% av game of thrones, men hadde da ikke nok credz.. Jeg vet at man får credz for å laste opp, men jeg har(ikke som jeg vet om) ingen hele serier eller filmer som er klin lik dem på tvtorrentz. What to do in this situation?
Chippen
Registered: 30/12/2009
Posts in forum: 194
Birgernn 2 måneder siden
Chippen, da må du få en ny invite til den samme brukeren din. Personen som sender inviten vil da ha muligheten til å sende med credz.

Har dessverre ikke flere invites, så kan ikke hjelpe deg.
0
Chippen, da må du få en ny invite til den samme brukeren din. Personen som sender inviten vil da ha muligheten til å sende med credz. Har dessverre ikke flere invites, så kan ikke hjelpe deg.
Birgernn
Registered: 30/12/2008
Posts in forum: 719
Chippen 2 måneder siden
Birgernn:
Chippen, da må du få en ny invite til den samme brukeren din. Personen som sender inviten vil da ha muligheten til å sende med credz.

Har dessverre ikke flere invites, så kan ikke hjelpe deg.

Ok ty for svar! Noen som kan hjelpe?
0
Birgernn: [quote]Chippen, da må du få en ny invite til den samme brukeren din. Personen som sender inviten vil da ha muligheten til å sende med credz. Har dessverre ikke flere invites, så kan ikke hjelpe deg.[/quote] Ok ty for svar! Noen som kan hjelpe? :)
Chippen
Registered: 23/09/2009
Posts in forum: 61
tressitre 2 måneder siden
The River var da vel ikke noe sÆrkli bra???
0
Re.
The River var da vel ikke noe sÆrkli bra???
tressitre
Registered: 12/03/2008
Posts in forum: 25
apocalypse 2 måneder siden
Hell On Wheels er gansk anstendig western morro. God produksjonkvalitet og en del fete karakterer, ikke minst en nordmann kalt the Swede.

Sammen med de første 5ish episodene av Homeland er dette i mine øyne sesongens beste serie premiere.
0
[url=http://www.imdb.com/title/tt1699748/]Hell On Wheels[/url] er gansk anstendig western morro. God produksjonkvalitet og en del fete karakterer, ikke minst en nordmann kalt the Swede. [youtube]H55jhNV4FEQ[/youtube] Sammen med de første 5ish episodene av Homeland er dette i mine øyne sesongens beste serie premiere.
apocalypse
Registered: 01/03/2008
Posts in forum: 321
Berserk 2 måneder siden
Chippen:
YnoTilt:

Har fiksa meg en account der og lasta ned 24% av game of thrones, men hadde da ikke nok credz.. Jeg vet at man får credz for å laste opp, men jeg har(ikke som jeg vet om) ingen hele serier eller filmer som er klin lik dem på tvtorrentz. What to do in this situation?

Last ned alt fra: www.eztv.it
+1
You and aolohre
Re. Re. Re: Anbefaling av NYE tv serier
Chippen: [quote]YnoTilt: [quote] [b]3. Laster ned alt av tvserier på tvtorrents.com[/b][/quote] Har fiksa meg en account der og lasta ned 24% av game of thrones, men hadde da ikke nok credz.. Jeg vet at man får credz for å laste opp, men jeg har(ikke som jeg vet om) ingen hele serier eller filmer som er klin lik dem på tvtorrentz. What to do in this situation?[/quote] Last ned alt fra: www.eztv.it
Berserk
YnoTilt 2 måneder siden
Ikke et tv-drama, men en serie intervjuer av de største komikerne siste 50 år. Går ukentlig på showtime og inkluderer så langt intervjuer med Seinfeld, Billy Crystal, Martin Short, Chris Rock osv. Veldig bra imo!

Inside comedy
0
Ikke et tv-drama, men en serie intervjuer av de største komikerne siste 50 år. Går ukentlig på showtime og inkluderer så langt intervjuer med Seinfeld, Billy Crystal, Martin Short, Chris Rock osv. Veldig bra imo! [url=http://www.imdb.com/title/tt2012383/]Inside comedy[/url]
YnoTilt
Registered: 02/11/2008
Posts in forum: 701
mysterio90 2 måneder siden
Chippen:
YnoTilt:

Har fiksa meg en account der og lasta ned 24% av game of thrones, men hadde da ikke nok credz.. Jeg vet at man får credz for å laste opp, men jeg har(ikke som jeg vet om) ingen hele serier eller filmer som er klin lik dem på tvtorrentz. What to do in this situation?[/quoteSelv bruker jeg torrents.to... Har funker bra for meg i alle disse årene.]
0
Chippen: [quote]YnoTilt: [quote] [b]3. Laster ned alt av tvserier på tvtorrents.com[/b][/quote] Har fiksa meg en account der og lasta ned 24% av game of thrones, men hadde da ikke nok credz.. Jeg vet at man får credz for å laste opp, men jeg har(ikke som jeg vet om) ingen hele serier eller filmer som er klin lik dem på tvtorrentz. What to do in this situation?[/quoteSelv bruker jeg torrents.to... Har funker bra for meg i alle disse årene.]
mysterio90
Registered: 09/03/2008
Posts in forum: 11
Yellow82 2 måneder siden
Det begynner å bli et par usette episoder med alcatraz på PC'en noe jeg tar som et tegn på at den serien ikke leverte som forventet...dessverre.

Touch starter 19. mars så vidt jeg vet.
Blir spennende å se om de kan følge opp piloten, som jeg likte meget godt
Bare å glede seg

Ingen andre enn meg som ser frem til premieren på Awake 1. mars??!!
0
Redigert 2 måneder siden
«Alt jeg vet er at jeg intet vet...»
Re.
Det begynner å bli et par usette episoder med alcatraz på PC[apostrophe]en noe jeg tar som et tegn på at den serien ikke leverte som forventet...dessverre. Touch starter 19. mars så vidt jeg vet. Blir spennende å se om de kan følge opp piloten, som jeg likte meget godt Bare å glede seg [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-cool.gif[/img] Ingen andre enn meg som ser frem til premieren på Awake 1. mars??!!
Yellow82
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 427
ronald03 2 måneder siden
Akkurat sett de siste to episodene av Broen. Wow for en serie!
+1
You and elotunk
ronald03
Posts in forum: 511
Troendern 2 måneder siden
Robs:

Piratebay
0
«Freedom`s just another word for nothing left to l...»
Robs: [quote]Ok - Gir TheRiver og Homeland en sjangse. Hvor er beste løsning for å få sett det siste av TV episoder i god oppløsning nå som MegaVideo er borte. Er villig til å betale om det finnes en god online all in one tjeneste, iTunes/Netflix og slikt er ikke tilgengelig på Malta. Hvor laster en ned de nyeste tv seriene fortiden?[/quote] Piratebay
Troendern
Posts in forum: 53
BlUe2B 2 måneder siden
Ser det er flere som har nevnt Broen og som helfrelst nordisk krimfan (Beck, Wallander +++) vil jeg påstå at Broen er det beste jeg noensinne har sett på TV. Takk gud for at en ny sesong er i oppstartsfasen. Danske Forbrydelsen har kommet med 2 sesonger (sesong 3 kommer i 2013) og denne serien anbefales også på det sterkeste.
0
Ser det er flere som har nevnt Broen og som helfrelst nordisk krimfan (Beck, Wallander +++) vil jeg påstå at Broen er det beste jeg noensinne har sett på TV. Takk gud for at en ny sesong er i oppstartsfasen. Danske Forbrydelsen har kommet med 2 sesonger (sesong 3 kommer i 2013) og denne serien anbefales også på det sterkeste.
BlUe2B
Registered: 25/05/2008
Posts in forum: 771
PugC 2 måneder siden
Bear:
Noen som har testa ut den nye HBO-serien Luck? Regner med det er solide saker men har ikke rukket å sjekke det ut enda.

Har sett fire episoder nå. Dustin Hoffman er flink som vanlig. Høye produksjonsverdier, ikke imponerende pokerscener, men mye gøy om intriger og bakkanaler rundt hesteveddeløp.

Mange karakterer kan bli spennende når de får litt mer tid på seg. Men jeg er litt usikker på hvor mye tid jeg er villig til å gi den, uten at jeg helt kan si hvorfor.
0
«Ludo ergo sum»
Bear: [quote]Noen som har testa ut den nye HBO-serien Luck? Regner med det er solide saker men har ikke rukket å sjekke det ut enda.[/quote] Har sett fire episoder nå. Dustin Hoffman er flink som vanlig. Høye produksjonsverdier, ikke imponerende pokerscener, men mye gøy om intriger og bakkanaler rundt hesteveddeløp. Mange karakterer kan bli spennende når de får litt mer tid på seg. Men jeg er litt usikker på hvor mye tid jeg er villig til å gi den, uten at jeg helt kan si hvorfor.
PugC
Registered: 28/08/2009
Posts in forum: 32
lilGong 2 måneder siden
har sett 3 episoder av Luck nå, tror det er nok for min del..

det jeg har forstått er at denne serien krever tålmodighet, føler alt blir bare veeeeldig langdrygt.

meget sikker på at det kommer til å ta seg opp betraktelig, men om det begynner fort nok, er usikkert...

gir opp denne intill videre og hiver meg på "Broen" og kanskje "the Firm"
0
har sett 3 episoder av Luck nå, tror det er nok for min del.. det jeg har forstått er at denne serien krever tålmodighet, føler alt blir bare veeeeldig langdrygt. meget sikker på at det kommer til å ta seg opp betraktelig, men om det begynner fort nok, er usikkert... gir opp denne intill videre og hiver meg på "Broen" og kanskje "the Firm"
lilGong
Posts in forum: 369
Doctor 2 måneder siden
ronald03:

Finner kun en torrent som seeder dårlig og med NL subs. Noen bedre?
0
«Play 4 fun, life is a game»
ronald03: [quote]Akkurat sett de siste to episodene av Broen. Wow for en serie![/quote] Finner kun en torrent som seeder dårlig og med NL subs. Noen bedre?
Doctor
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 427
ronald03 2 måneder siden
Doctor:
ronald03:

Finner kun en torrent som seeder dårlig og med NL subs. Noen bedre?

Jeg har ikke lastet de ned. Så episode 9 på NRK og så episode 10 via Canal Digital GO (ikke verdens beste kvalitet, men OK for å få sett den episoden, sick spennende!)
0
Doctor: [quote]ronald03: [quote]Akkurat sett de siste to episodene av Broen. Wow for en serie![/quote] Finner kun en torrent som seeder dårlig og med NL subs. Noen bedre?[/quote] Jeg har ikke lastet de ned. Så episode 9 på NRK og så episode 10 via Canal Digital GO (ikke verdens beste kvalitet, men OK for å få sett den episoden, sick spennende!)
ronald03
Posts in forum: 1328
Muckdonald 2 måneder siden
Dere må søke etter "Bron" på pirate bay istedet for "broen", så er det plenty av torrents.
0
«..no no no! Mean is when i made Jesse Mancin ride...»
Dere må søke etter "Bron" på pirate bay istedet for "broen", så er det plenty av torrents.
Muckdonald
YnoTilt 2 måneder siden
Har nå sett de to første episodene av Awake og er foreløpig en fan.

Positivt:
-Casting er bunnsolid. Laura Allen, Jason Isaacs, Dylan Minnette som spiller sønnen er ny for meg men er også skikkelig bra. Sterke folk i bi-roller som Wilmer Valderrama, Steve Harris etc.
-Sa jeg at Laura Allen fra Terriers, the 4400 etc er med?
-Ekstremt originalt og kult konsept:
Familie havner i en alvorlig bilulykke. Familiefaren bytter mellom å være i "to verdener" hver gang han legger seg. I den ene døde kona og i den andre døde sønnen. "Drømmene" oppleves så virkelig at han (og vi) ikke vet hvilken verden som er ekte.

Negativt:
-Skulle ønske jeg var i rommet og kunne smekke dem over bakhodet når en fyr lanserte ideen om at hovedpersonen skulle være politi, og at halvparten av tiden skal gå bort til å løse mordsaker. Det er sååååå mange "solve the crime" serier og den delen av episodene som går bort til dette kjeder meg litt. Med en så sterk casting burde de satset mer på dramadelen og mindre på kreative politisaker. Jeg hadde personlig foretrukket at de holdt seg til det som var originalt med showet (selve ideen om to parallelle verdener) og lot fyren starte i et mer nøytralt yrke. Da kunne de sendt han i to forskjellige karriereveier og gjort alt mer interresant....i min imo ihvertfall.

Anbefales uansett!

+1
You and Birgernn
Redigert 2 måneder siden
Har nå sett de to første episodene av [url=http://www.imdb.com/title/tt1839683/]Awake[/url] og er foreløpig en fan. Positivt: -Casting er bunnsolid. Laura Allen, Jason Isaacs, Dylan Minnette som spiller sønnen er ny for meg men er også skikkelig bra. Sterke folk i bi-roller som Wilmer Valderrama, Steve Harris etc. -Sa jeg at Laura Allen fra Terriers, the 4400 etc er med? :D -Ekstremt originalt og kult konsept: Familie havner i en alvorlig bilulykke. Familiefaren bytter mellom å være i "to verdener" hver gang han legger seg. I den ene døde kona og i den andre døde sønnen. "Drømmene" oppleves så virkelig at han (og vi) ikke vet hvilken verden som er ekte. Negativt: -Skulle ønske jeg var i rommet og kunne smekke dem over bakhodet når en fyr lanserte ideen om at hovedpersonen skulle være politi, og at halvparten av tiden skal gå bort til å løse mordsaker. Det er sååååå mange "solve the crime" serier og den delen av episodene som går bort til dette kjeder meg litt. Med en så sterk casting burde de satset mer på dramadelen og mindre på kreative politisaker. Jeg hadde personlig foretrukket at de holdt seg til det som var originalt med showet (selve ideen om to parallelle verdener) og lot fyren starte i et mer nøytralt yrke. Da kunne de sendt han i to forskjellige karriereveier og gjort alt mer interresant....i min imo ihvertfall. Anbefales uansett! [img]http://ciaobella50.com/wp-content/uploads/2010/09/LauraK1.jpg[/img]
YnoTilt
Registered: 15/04/2011
Posts in forum: 682
wudupmyninja 2 måneder siden
Etter å lest meg opp på tråden stod valget mellom Awake, The River og Hell on wheels (er av typen som har sett ca.alt). Dama gikk seff for drama-mama så skal komme med mine 2 cent på Awake når man har fått pløyd seg igjennom ett par episoder!
0
Etter å lest meg opp på tråden stod valget mellom Awake, The River og Hell on wheels (er av typen som har sett ca.alt). Dama gikk seff for drama-mama så skal komme med mine 2 cent på Awake når man har fått pløyd seg igjennom ett par episoder!
wudupmyninja
Registered: 06/04/2008
Posts in forum: 102
Steffy 1 måneder siden
Er ikke akkurat en helt ny serie, da det er kommet 3 sesonger, men jeg nevner den likevel, da det ser ut som om ingen har nevnt den tidligere: "The Life and Times of Tim". (http://www.imdb.com/title/tt0950701/)
Meget morsom animasjonsserie om en relativt apatisk fyr som heter Tim, og som alt går gærent for på daglig basis. Typisk "fyren er relativt normal, men havner i drøye situasjoner / alle andre er spik-spenna-gærne"-komedie,
funker som bare det. Formatet er "2 ep. i 1" á 25 min. Anbefales.
0
Redigert 1 måneder siden
«shit man now its all gone»
Er ikke akkurat en helt ny serie, da det er kommet 3 sesonger, men jeg nevner den likevel, da det ser ut som om ingen har nevnt den tidligere: "The Life and Times of Tim". ([url=http://www.imdb.com/title/tt0950701/]http://www.imdb.com/title/tt0950701/[/url]) Meget morsom animasjonsserie om en relativt apatisk fyr som heter Tim, og som alt går gærent for på daglig basis. Typisk "fyren er relativt normal, men havner i drøye situasjoner / alle andre er spik-spenna-gærne"-komedie, funker som bare det. Formatet er "2 ep. i 1" á 25 min. Anbefales.
Steffy
Registered: 03/03/2008
Posts in forum: 1718
athilla 1 måneder siden
Ny sesong av Paradise Hotel på TV3.

Edit: håper at Ynotilten ikke har fått tilgang på banhammer
+2
You, earlybird and Arnesen
Redigert 1 måneder siden
«In the long run we are all dead. »
Ny sesong av Paradise Hotel på TV3. [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1.1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif[/img] Edit: håper at Ynotilten ikke har fått tilgang på banhammer :O
athilla
Yellow82 1 måneder siden
Jeg har sett de tre første episodene av Awake nå og er nysgjerrig, men ikke overbevist.

I natt kommer endelig Touch og det er lenge siden jeg har gledet meg så lenge til en ny serie

Luck er nevnt, men produksjonen på denne serien er stanset fordi tre av hestene har dødd, så kanskje lurt å ikke bli så altfor glad i den (regner ikke med at de får nøstet opp trådene til særlig mange storylines når serien ble avsluttet så brått)
+1
You and JohnDoe
Jeg har sett de tre første episodene av Awake nå og er nysgjerrig, men ikke overbevist. I natt kommer endelig Touch og det er lenge siden jeg har gledet meg så lenge til en ny serie [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1.1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif[/img] Luck er nevnt, men produksjonen på denne serien er stanset fordi tre av hestene har dødd, så kanskje lurt å ikke bli så altfor glad i den (regner ikke med at de får nøstet opp trådene til særlig mange storylines når serien ble avsluttet så brått)
Yellow82
Registered: 13/06/2009
Posts in forum: 340
feithund 1 måneder siden
Yellow82:
Jeg har sett de tre første episodene av Awake nå og er nysgjerrig, men ikke overbevist.

I natt kommer endelig Touch og det er lenge siden jeg har gledet meg så lenge til en ny serie

Luck er nevnt, men produksjonen på denne serien er stanset fordi tre av hestene har dødd, så kanskje lurt å ikke bli så altfor glad i den (regner ikke med at de får nøstet opp trådene til særlig mange storylines når serien ble avsluttet så brått)

Sikker på at Touch kommer i natt? Eller er det "teaseren" som blir sendt ?
0
Yellow82: [quote]Jeg har sett de tre første episodene av Awake nå og er nysgjerrig, men ikke overbevist. I natt kommer endelig Touch og det er lenge siden jeg har gledet meg så lenge til en ny serie [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1.1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif[/img] Luck er nevnt, men produksjonen på denne serien er stanset fordi tre av hestene har dødd, så kanskje lurt å ikke bli så altfor glad i den (regner ikke med at de får nøstet opp trådene til særlig mange storylines når serien ble avsluttet så brått)[/quote] Sikker på at Touch kommer i natt? Eller er det "teaseren" som blir sendt ?
feithund
Birgernn 1 måneder siden
Touch EP 2 kommer natt til fredag.
0
Birgernn
feithund 1 måneder siden
Birgernn:

kunna informert om det på facebook da mongo satt på mine knær forran skjermen å håpa at tvtorrents hadd feil og mryellow va norges svar på stephen hawking
+1
You and JohnDoe
Birgernn: [quote]Touch EP 2 kommer natt til fredag.[/quote] kunna informert om det på facebook da mongo :p satt på mine knær forran skjermen å håpa at tvtorrents hadd feil og mryellow va norges svar på stephen hawking
feithund
Yellow82 1 måneder siden
Åååååå neeeeeeeei!
Jeg var sikker på at 19.03 var den magiske datoen for Touch, stod det i en tidlig kalender på tvline.com.
Beklager hvis noen trodde at jeg visste.
Ikke noe annet å gjøre enn å vente til fredag
Ser at TV2 hadde premiere i går, noe som betyr at de vil ligge bare en helg etter USA. Nesten så jeg vurderer å se denne på TV2 for å støtte innkjøp av denne serien, men det blir nok med bare nesten, siden jeg er så tålmodig av meg...

Her er kilde på informasjonen om at Luck er kansellert: http://uk.eonline.com/news/watch_with_kristin/luck_hbo_cancels_production_after_third/301247
Dette er også omtalt på flere andre nettsteder.

Ikke at det har noe å si, men det er Mrs. Yellow faktisk
0
Åååååå neeeeeeeei! Jeg var sikker på at 19.03 var den magiske datoen for Touch, stod det i en tidlig kalender på tvline.com. Beklager hvis noen trodde at jeg visste. Ikke noe annet å gjøre enn å vente til fredag [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1.1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-cry.gif[/img] Ser at TV2 hadde premiere i går, noe som betyr at de vil ligge bare en helg etter USA. Nesten så jeg vurderer å se denne på TV2 for å støtte innkjøp av denne serien, men det blir nok med bare nesten, siden jeg er så tålmodig av meg... Her er kilde på informasjonen om at Luck er kansellert: [url=http://uk.eonline.com/news/watch_with_kristin/luck_hbo_cancels_production_after_third/301247]http://uk.eonline.com/news/watch_with_kristin/luck_hbo_cancels_production_after_third/301247[/url] Dette er også omtalt på flere andre nettsteder. Ikke at det har noe å si, men det er Mrs. Yellow faktisk [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1.1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif[/img]
Yellow82
Birgernn 7 uker siden
ny touch er ute!
0
ny touch er ute!
Birgernn
YnoTilt 5 uker siden
Så akkurat første episode av "Dont trust the bitch in apartment 23".

Smålo flere ganger, så ganske lovende start egentlig. Kan havne rundt How I met your mother i kvalitet (hvis jeg måtte tippe).

Trailer
0
Så akkurat første episode av "Dont trust the bitch in apartment 23". Smålo flere ganger, så ganske lovende start egentlig. Kan havne rundt How I met your mother i kvalitet (hvis jeg måtte tippe). [url=http://www.youtube.com/watch?v=N11b-gvT_f4&feature=related]Trailer[/url]
YnoTilt
Birgernn 4 uker siden
Touch er fantastisk!
0
Touch er fantastisk!
Birgernn
Registered: 24/03/2008
Posts in forum: 260
Macknot 4 uker siden
Arctic_Fox:
Jeg synes Once Upon a Time er veldig god underholdning, det høres litt barnslig og teit ut, men har sett alle episodene så langt, og liker det! Dessuten morsomt å kjenne seg igjen i noen av eventyrfigurene, selv om noen er "modernisert" og tweaket for å passe inn i plottet. Synes imidlertid de har gjort et dårlig valg av skuespiller til hovedpersonen, alt for belastet karakter etter å ha spilt i House..

det e vel ikke så vanskelig siden du er en eventyrfigur
0
Arctic_Fox: [quote]Jeg synes Once Upon a Time er veldig god underholdning, det høres litt barnslig og teit ut, men har sett alle episodene så langt, og liker det! [b]Dessuten morsomt å kjenne seg igjen i noen av eventyrfigurene[/b], selv om noen er "modernisert" og tweaket for å passe inn i plottet. Synes imidlertid de har gjort et dårlig valg av skuespiller til hovedpersonen, alt for belastet karakter etter å ha spilt i House..[/quote] det e vel ikke så vanskelig siden du er en eventyrfigur
Macknot
Posts in forum: 525
enkel1 4 uker siden
BBC4 har startet å sende en serie basert på Douglas Adams' "Dirk Gently's Holistic Detective Agency." Likte bøkene, så er spent på serien.

http://www.bbc.co.uk/programmes/b00wqfl2
http://www.imdb.com/title/tt2303367/
0
«I bink, therefore I jam»
BBC4 har startet å sende en serie basert på Douglas Adams[apostrophe] "Dirk Gently[apostrophe]s Holistic Detective Agency." Likte bøkene, så er spent på serien. [url=http://www.bbc.co.uk/programmes/b00wqfl2]http://www.bbc.co.uk/programmes/b00wqfl2[/url] [url=http://www.imdb.com/title/tt2303367/]http://www.imdb.com/title/tt2303367/[/url]
enkel1
Registered: 04/01/2012
Posts in forum: 64
kaizerdrea 4 uker siden
Suits! Ganske nytt i alle fall. Kul serie.
0
kaizerdrea
feithund 4 uker siden
kaizerdrea:

BAN PLEASE eller bare les tråden før du poster.

Season 2 av suits starter forøvrig 16/07 om jeg ikke tar helt feil. Noe å se fram til ihvertfall.

Ser også at ingen har nevnt Impractical Jokers - Verdt en DL
+1
You and Birgernn
Redigert 4 uker siden
kaizerdrea: [quote]Suits! Ganske nytt i alle fall. Kul serie.[/quote] BAN PLEASE eller bare les tråden før du poster. Season 2 av suits starter forøvrig 16/07 om jeg ikke tar helt feil. Noe å se fram til ihvertfall. Ser også at ingen har nevnt Impractical Jokers - Verdt en DL
feithund
Registered: 31/01/2012
Posts in forum: 20
Swayne 4 uker siden
Suits og Game of Thrones henger høyt!
+1
You and Mantis
Suits og Game of Thrones henger høyt! :)
Swayne
Birgernn 4 uker siden
Swayne:
Suits og Game of Thrones henger høyt!

Jeez...
+1
You and Buttomtwo
Swayne: [quote]Suits og Game of Thrones henger høyt! :)[/quote] Jeez...
Birgernn
YnoTilt 4 uker siden
feithund:

Ser også at ingen har nevnt Impractical Jokers - Verdt en DL

recap?
0
feithund: [quote] Ser også at ingen har nevnt Impractical Jokers - Verdt en DL[/quote] recap?
YnoTilt
feithund 3 uker siden

Oppsummerer det meste imo
+1
You and Birgernn
[youtube]jDCCAflsVi8[/youtube] Oppsummerer det meste imo :p
feithund
Posts in forum: 1783
undund 3 uker siden
Ingen som har anbefalt 24 ?? Nydelig spenningsserie med Keifer Sutherland i hovedrollen! Magisk!!!
+3
You, esp1my , feithund and others
«Cash&sngs@TheOffice send PM for invite»
Ingen som har anbefalt 24 ?? Nydelig spenningsserie med Keifer Sutherland i hovedrollen! Magisk!!!
undund
Registered: 27/07/2011
Posts in forum: 1189
Coca_Cola 3 uker siden
undund:

Sjenk?
0
undund: [quote]Ingen som har anbefalt 24 ?? Nydelig spenningsserie med Keifer Sutherland i hovedrollen! Magisk!!![/quote] Sjenk?
Coca_Cola
Registered: 04/03/2008
Posts in forum: 518
supremacy 3 uker siden
kan på det sterkeste anbefale http://www.imdb.com/title/tt0058796/ realtivt ny serie(1965) som handler om de fantastiske livene til en rekke mennesker i en småby i usa.

"Like sands through the hourglass so are the snowmen in the foras.
0
«den nakne mannen ruller videre»
kan på det sterkeste anbefale [url=http://www.imdb.com/title/tt0058796/]http://www.imdb.com/title/tt0058796/[/url] realtivt ny serie(1965) som handler om de fantastiske livene til en rekke mennesker i en småby i usa. "Like sands through the hourglass so are the snowmen in the foras.
supremacy
feithund 3 uker siden
supremacy:
kan på det sterkeste anbefale http://www.imdb.com/title/tt0058796/ realtivt ny serie(1965) som handler om de fantastiske livene til en rekke mennesker i en småby i usa.

"Like sands through the hourglass so are the snowmen in the foras.

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEH

NAWT
0
supremacy: [quote]kan på det sterkeste anbefale [url=http://www.imdb.com/title/tt0058796/]http://www.imdb.com/title/tt0058796/[/url] realtivt ny serie(1965) som handler om de fantastiske livene til en rekke mennesker i en småby i usa. "Like sands through the hourglass so are the snowmen in the foras.[/quote] HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEH NAWT
feithund
1 2 3 4
Gå til side 
   Show