Forum

bli slank med donkr...

Kategori Donkr    34939 Views
1 2 3 4 5 6 . . 9
Gå til side 
   Show
Poster i forumet: 3034
finckuno 5 måneder siden
Har fått tidenes gulot mtp og prøve og gå ned noen kilo..

Fropsy har utfordret meg til og gå ned i vekt, da min kjære kropp har forfalt noe brutalt de siste årene..

En kjapp kikk på vekta nå viser ufatelige 125 kg.. (ZOMFG)

Har tre bets, her er mål og premie
Hvis jeg lørdag 24. mars 2012 veier under:

1. 100kg får jeg buyin FLHE NM
2. 95kg får jeg buyin FLHE NM + Heads Up NM
3. 90kg får jeg buyin FLHE NM + Heads Up NM + HORSE NM

Toro har vist int for og bette imot, noe det helt klart finnes verdi i..
Er vel ikke super easy dette, men er det mulig mon tro?

3 motbets: det er det dere donkr donks som får velge..

en ting pr mål jeg ikke klarer...

fml?
+2
Du, Valpen og Fropsy
Redigert 5 måneder siden
«http://finckuno.blogg.no »
bli slank med donkr...
Har fått tidenes gulot mtp og prøve og gå ned noen kilo..

Fropsy har utfordret meg til og gå ned i vekt, da min kjære kropp har forfalt noe brutalt de siste årene..

En kjapp kikk på vekta nå viser ufatelige 125 kg.. (ZOMFG)

[b]Har tre bets, her er mål og premie[/b]
Hvis jeg lørdag 24. mars 2012 veier under:

1. 100kg får jeg buyin FLHE NM
2. 95kg får jeg buyin FLHE NM + Heads Up NM
3. 90kg får jeg buyin FLHE NM + Heads Up NM + HORSE NM

Toro har vist int for og bette imot, noe det helt klart finnes verdi i..
Er vel ikke super easy dette, men er det mulig mon tro?

3 motbets: det er det dere donkr donks som får velge..

en ting pr mål jeg ikke klarer...

fml?[img]http://c0419384.cdn2.cloudfiles.rackspacecloud.com/psdtawzi-motivasjon-812811-editor.jpg[/img]
finckuno
Registered: 04/03/2008
Posts in forum: 1927
kongkrimp 5 måneder siden
GL

Tjokken..
+2
You, zomg and Sim1
Re: bli slank med donkr...
GL Tjokken..
kongkrimp
Registered: 03/03/2008
Posts in forum: 288
Madley 5 måneder siden
GL. Start rolig med trening tror jeg er lurt. Ellers går man lei/ småskada.
0
Be the first to like this You like this
GL. Start rolig med trening tror jeg er lurt. Ellers går man lei/ småskada.
Madley
Registered: 13/06/2007
Posts in forum: 4650
Fropsy 5 måneder siden
Forslag til "straff"

1. Straff - Hvis han ikke klarer under 100KG
Ingen forslag er for drøye, dette MÅ han klare
Forslag: Tatoo med "No more prop-bets"

2. Straff - Hvis han veier mellom 95 og 100 KG
Forslag: Kjøres i bil med bind for øynene 15 min ut av Trondheim sentrum, uten mobil midt på natten, og må finne veien hjem selv.

3. Straff - Hvis han veien mellom 90 og 95 KG
Forslag: Må gi bort 10% i alle NM-events til et veldedig formål

EDIT 15.des:
Straff 1: 8 cm stor VIF tatovering på rompa
Straff 2: Spille alle NM-events i fotballdrakter til: VIF, ManUtd, Molde etc
Straff 3: Tigge penger til vafler ved reg desken i Dublin en time hver dag
Redigert 5 måneder siden
«Donkr Pokercruise 7-12 mai 2012»
Forslag til "straff" 1. Straff - Hvis han ikke klarer under 100KG Ingen forslag er for drøye, dette MÅ han klare :) Forslag: Tatoo med "No more prop-bets" 2. Straff - Hvis han veier mellom 95 og 100 KG Forslag: Kjøres i bil med bind for øynene 15 min ut av Trondheim sentrum, uten mobil midt på natten, og må finne veien hjem selv. 3. Straff - Hvis han veien mellom 90 og 95 KG Forslag: Må gi bort 10% i alle NM-events til et veldedig formål [quote][b]EDIT 15.des[/b]: Straff 1: 8 cm stor VIF tatovering på rompa Straff 2: Spille alle NM-events i fotballdrakter til: VIF, ManUtd, Molde etc Straff 3: Tigge penger til vafler ved reg desken i Dublin en time hver dag[/quote]
Fropsy
Registered: 11/01/2008
Posts in forum: 3618
EirikS 5 måneder siden
Dette hadde vært bedre hvis du MÅTTE spise 200g melkesjokolade per dag.
Jeg tror det her er grei skuring ned til 95, og kanskje også under 90.
0
«arrrrrrrr-in»
Dette hadde vært bedre hvis du MÅTTE spise 200g melkesjokolade per dag. Jeg tror det her er grei skuring ned til 95, og kanskje også under 90.
EirikS
Registered: 01/03/2008
Posts in forum: 3034
finckuno 5 måneder siden
EirikS:
Dette hadde vært bedre hvis du MÅTTE spise 200g melkesjokolade per dag.
Jeg tror det her er grei skuring ned til 95, og kanskje også under 90.

oj
+1
You and Birgernn
Re. Re: bli slank med donkr...
EirikS: [quote]Dette hadde vært bedre hvis du MÅTTE spise 200g melkesjokolade per dag. Jeg tror det her er [i][b][u]grei skuring[/u][/b][/i] ned til 95, og kanskje også under 90.[/quote] oj
finckuno
Registered: 15/11/2011
Posts in forum: 583
Aviena 5 måneder siden
Hahahaha, håpe egentlig det bli tattoo på dæ Finck! Herre e jo lett, du må bære si hade te "ilu sofan min, ilu ilu" i den hær perioden! ;) Kjem innom dæ med sunn middag kvær gang æ e i Trondheim så e vi på lang vei! GL GL
+1
You and finckuno
«Haters gonna hate»
Hahahaha, håpe egentlig det bli tattoo på dæ Finck! Herre e jo lett, du må bære si hade te "ilu sofan min, ilu ilu" i den hær perioden! ;) Kjem innom dæ med sunn middag kvær gang æ e i Trondheim så e vi på lang vei! GL GL :D
Aviena
EirikS 5 måneder siden
Hehe. Jeg bare tenker at mye av dine kilo sikkert er fett. Mulig jeg er helt off, men jeg mener du så sånn ca 177cm høy ut. Dessuten er du vel i utgangspunktet (under fettet ) ganske atletisk (bare antar det pga de fotballbets-videoene hvor det så ut som du hadde gamle kunster i kroppen )

EDIT: FYP mvh Fropsy
0
Redigert 5 måneder siden
«arrrrrrrr-in»
Hehe. Jeg bare tenker at mye av dine kilo sikkert er fett. Mulig jeg er helt off, men jeg mener du så sånn ca [b]177cm[/b] høy ut. Dessuten er du vel i utgangspunktet (under fettet :D) ganske atletisk (bare antar det pga de fotballbets-videoene hvor det så ut som du hadde gamle kunster i kroppen :D) EDIT: FYP mvh Fropsy
EirikS
finckuno 5 måneder siden
EirikS:
Hehe. Jeg bare tenker at mye av dine kilo sikkert er fett. Mulig jeg er helt off, men jeg mener du så sånn ca 177cm høy ut. Dessuten er du vel i utgangspunktet (under fettet ) ganske atletisk (bare antar det pga de fotballbets-videoene hvor det så ut som du hadde gamle kunster i kroppen )

EDIT: FYP

hehe, er spot on 177 ja.. og sant.. det er en idretts mann under alt fettet... vi får se
0
EirikS: [quote]Hehe. Jeg bare tenker at mye av dine kilo sikkert er fett. Mulig jeg er helt off, men jeg mener du så sånn ca [b]177cm[/b] høy ut. Dessuten er du vel i utgangspunktet (under fettet :D) ganske atletisk (bare antar det pga de fotballbets-videoene hvor det så ut som du hadde gamle kunster i kroppen :D) EDIT: FYP[/quote] hehe, er spot on 177 ja.. og sant.. det er en idretts mann under alt fettet... vi får se :P
finckuno
finckuno 5 måneder siden
Aviena:
Hahahaha, håpe egentlig det bli tattoo på dæ Finck! Herre e jo lett, du må bære si hade te "ilu sofan min, ilu ilu" i den hær perioden! ;) Kjem innom dæ med sunn middag kvær gang æ e i Trondheim så e vi på lang vei! GL GL

d vanskligste bli og gjør det slutt me sofan.. vi har det så fint sammen og e ikke sikker på om han godtar unnskyldninga mi når æ gjør d slutt.. grue mæ t den samtalen..

må bytt ut ilu sofan med ilu middan t aviena æ da?
+1
You and MissZalo
Aviena: [quote]Hahahaha, håpe egentlig det bli tattoo på dæ Finck! Herre e jo lett, du må bære si hade te "ilu sofan min, ilu ilu" i den hær perioden! ;) Kjem innom dæ med sunn middag kvær gang æ e i Trondheim så e vi på lang vei! GL GL :D[/quote] d vanskligste bli og gjør det slutt me sofan.. vi har det så fint sammen og e ikke sikker på om han godtar unnskyldninga mi når æ gjør d slutt.. grue mæ t den samtalen.. må bytt ut ilu sofan med ilu middan t aviena æ da?
finckuno
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 174
bakern 5 måneder siden
sendt deg PM!
0
sendt deg PM!
bakern
Registered: 19/03/2009
Posts in forum: 131
pevi 5 måneder siden
haha.. Genialt at bakern har sendt deg pm. Gl med å gå ned 35kg da
0
haha.. Genialt at bakern har sendt deg pm. Gl med å gå ned 35kg da:D
pevi
Registered: 06/03/2008
Posts in forum: 2117
osmark 5 måneder siden
Natt-mørke-hette over skallen-langt ut i ødemarka-uten telefon eller andre tekniske hjelpemidler-find veien hjem sjøl.
15min med bil er for lite
0
Natt-mørke-hette over skallen-langt ut i ødemarka-uten telefon eller andre tekniske hjelpemidler-find veien hjem sjøl. 15min med bil er for lite
osmark
Registered: 15/11/2011
Posts in forum: 583
Aviena 5 måneder siden
finckuno:
Aviena:

d vanskligste bli og gjør det slutt me sofan.. vi har det så fint sammen og e ikke sikker på om han godtar unnskyldninga mi når æ gjør d slutt.. grue mæ t den samtalen..

må bytt ut ilu sofan med ilu middan t aviena æ da?

Skjønne det e hardt, fyl! lol. Tenk bare korr bra makeupsex'n bli etter alt, så gåre fint.. Med sofan tenkt æ på dær ja ;)

Å bytt ut ilu sofan med ilu middan te aviena+ilu aviena på besøk e no bra deal tbh.. ;)
+1
You and finckuno
«Haters gonna hate»
Re. Re. Re: bli slank med donkr...
finckuno: [quote]Aviena: [quote]Hahahaha, håpe egentlig det bli tattoo på dæ Finck! Herre e jo lett, du må bære si hade te "ilu sofan min, ilu ilu" i den hær perioden! ;) Kjem innom dæ med sunn middag kvær gang æ e i Trondheim så e vi på lang vei! GL GL :D[/quote] d vanskligste bli og gjør det slutt me sofan.. vi har det så fint sammen og e ikke sikker på om han godtar unnskyldninga mi når æ gjør d slutt.. grue mæ t den samtalen.. må bytt ut ilu sofan med ilu middan t aviena æ da?[/quote] Skjønne det e hardt, fyl! lol. Tenk bare korr bra makeupsex[apostrophe]n bli etter alt, så gåre fint.. Med sofan tenkt æ på dær ja ;) Å bytt ut ilu sofan med ilu middan te aviena+ilu aviena på besøk e no bra deal tbh.. ;)
Aviena
osmark 5 måneder siden
Ikke under 100kg, Tatto av ei vekt der nåla står på aktuell vekt, type stor på relativt synlig sted.
0
Ikke under 100kg, Tatto av ei vekt der nåla står på aktuell vekt, type stor på relativt synlig sted.
osmark
finckuno 5 måneder siden
osmark:
Natt-mørke-hette over skallen-langt ut i ødemarka-uten telefon eller andre tekniske hjelpemidler-find veien hjem sjøl.

15 min er lite? rakk ca 1 mil i bil på 10 min da.. er du gal... 15 holder MASSE!
0
osmark: [quote]Natt-mørke-hette over skallen-langt ut i ødemarka-uten telefon eller andre tekniske hjelpemidler-find veien hjem sjøl. 15min med bil er for lite[/quote] 15 min er lite? rakk ca 1 mil i bil på 10 min da.. er du gal... 15 holder MASSE!
finckuno
Posts in forum: 495
Rubach 5 måneder siden
hehe... E du godt kjent i Malvikmarka Finck?
0
«@lystfiskern »
hehe... E du godt kjent i Malvikmarka Finck?
Rubach
finckuno 5 måneder siden
bakern:
sendt deg PM!

ty for tips.. mye bra der..
0
bakern: [quote]sendt deg PM![/quote] ty for tips.. mye bra der..
finckuno
finckuno 5 måneder siden
en utfordring da.. hvordan skal jeg klare og slanke meg mens jeg er en uke på tour de ski og en uke i grand canaria? vil jo bli litt hygge der.. hva kan drikkes og spises uten og gå så inni helvete utover bettet?
0
en utfordring da.. hvordan skal jeg klare og slanke meg mens jeg er en uke på tour de ski og en uke i grand canaria? vil jo bli litt hygge der.. hva kan drikkes og spises uten og gå så inni helvete utover bettet?
finckuno
osmark 5 måneder siden
finckuno:
osmark:

15 min er lite? rakk ca 1 mil i bil på 10 min da.. er du gal... 15 holder MASSE!

Trenger du ikke motivasjon? Sett 30min der så tenker jeg du springer av deg de kiloene på et øyeblikk.
+3
You, Rubach , Sim1 and others
finckuno: [quote]osmark: [quote]Natt-mørke-hette over skallen-langt ut i ødemarka-uten telefon eller andre tekniske hjelpemidler-find veien hjem sjøl. 15min med bil er for lite[/quote] 15 min er lite? rakk ca 1 mil i bil på 10 min da.. er du gal... 15 holder MASSE![/quote] Trenger du ikke motivasjon? Sett 30min der så tenker jeg du springer av deg de kiloene på et øyeblikk.
osmark
Posts in forum: 495
Rubach 5 måneder siden
Spis 1/3 av menyen te Thug`en så blir det vel bra?
0
«@lystfiskern »
Spis 1/3 av menyen te Thug`en så blir det vel bra?
Rubach
Registered: 21/02/2010
Posts in forum: 212
Valpen 5 måneder siden
finckuno:
Drikk vann og spis mye kylling f.eks, mye proteiner. evt grovt rugbrød men det er ikke fett å spise på gran canaria! Ikke hjemme heller forsåvidt! Spis 5-6 ganger om dagen, 2 hovedmåltider og 4 småmåltider, eller sånn ca hver 3 time for å holde forbrenninga i gang! Alkoholen går rett på magen så lønner seg å begrense det, ihvertfall hvis du skal nå målet i tide!
0
finckuno: [quote]en utfordring da.. hvordan skal jeg klare og slanke meg mens jeg er en uke på tour de ski og en uke i grand canaria? vil jo bli litt hygge der.. hva kan drikkes og spises uten og gå så inni helvete utover bettet?[/quote]Drikk vann og spis mye kylling f.eks, mye proteiner. evt grovt rugbrød men det er ikke fett å spise på gran canaria! Ikke hjemme heller forsåvidt! Spis 5-6 ganger om dagen, 2 hovedmåltider og 4 småmåltider, eller sånn ca hver 3 time for å holde forbrenninga i gang! Alkoholen går rett på magen så lønner seg å begrense det, ihvertfall hvis du skal nå målet i tide!
Valpen
Posts in forum: 2757
PhelixDING 5 måneder siden
GL
+1
You and finckuno
Redigert 5 måneder siden
«REMEMBARR; YOU HARE FISH»
GL :D
PhelixDING
Registered: 06/01/2010
Posts in forum: 299
larfixh 5 måneder siden
PhelixDING:
Ser ikke vitsen med å være feit

Jeg ser aldri vitsen med å være tynn! Men nå er jeg jo ikke det heller da så
+1
You and finckuno
PhelixDING: [quote]Ser ikke vitsen med å være feit[/quote] Jeg ser aldri vitsen med å være tynn! Men nå er jeg jo ikke det heller da så
larfixh
Registered: 24/02/2008
Posts in forum: 3951
Chipleader 5 måneder siden
Valpen:
Spis 5-6 ganger om dagen, 2 hovedmåltider og 4 småmåltider, eller sånn ca hver 3 time for å holde forbrenninga i gang!

Kcal inn < kcal ut er alt som har noe å si. Om du spiser ett eller tolv måltider om dagen har i praksis ingen ting å si for forbrenninga.
+3
You, osmark , EirikS and others
«Better lucky than good»
Valpen: [quote]Spis 5-6 ganger om dagen, 2 hovedmåltider og 4 småmåltider, eller sånn ca hver 3 time for å holde forbrenninga i gang![/quote] Kcal inn [lt] kcal ut er alt som har noe å si. Om du spiser ett eller tolv måltider om dagen har i praksis ingen ting å si for forbrenninga.
Chipleader
finckuno 5 måneder siden
Chipleader:
Valpen:
Spis 5-6 ganger om dagen, 2 hovedmåltider og 4 småmåltider, eller sånn ca hver 3 time for å holde forbrenninga i gang!

Kcal inn < kcal ut er alt som har noe å si. Om du spiser ett eller tolv måltider om dagen har i praksis ingen ting å si for forbrenninga.

dette har jeg og hørt i d siste fra en som er expert på trening kosthold..
0
Re. Re. Re. Re: bli slank med donkr...
Chipleader: [quote]Valpen: [quote]Spis 5-6 ganger om dagen, 2 hovedmåltider og 4 småmåltider, eller sånn ca hver 3 time for å holde forbrenninga i gang![/quote] Kcal inn [lt] kcal ut er alt som har noe å si. Om du spiser ett eller tolv måltider om dagen har i praksis ingen ting å si for forbrenninga.[/quote] dette har jeg og hørt i d siste fra en som er expert på trening kosthold..
finckuno
finckuno 5 måneder siden
3t kort kjøpt, nå blir d squash.. sunn mat og opp fra sofan bli hardest tror jeg.. </3 sofan </3
+3
You, Aviena , Trangste and others
3t kort kjøpt, nå blir d squash.. sunn mat og opp fra sofan bli hardest tror jeg.. [lt]/3 sofan [lt]/3
finckuno
Registered: 09/11/2011
Posts in forum: 73
Snook07 5 måneder siden
Ønsker deg all lykke til!
0
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Ønsker deg all lykke til! :)
Snook07
Posts in forum: 3280
CrazyNinja 5 måneder siden
Så glad som du er i sofaen din så er det vel EV+ å vedde i mot ja
0
Så glad som du er i sofaen din så er det vel EV+ å vedde i mot ja [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif[/img]
CrazyNinja
Motivasjon:

0
Motivasjon: [img]http://i40.tinypic.com/wlewy8.jpg[/img]
CrazyNinja
EirikS 5 måneder siden
177cm ja. For lett det her da.
Join et 5/6.div-lag (siden du liker fotball) og tren noe styrke (hvis du orker).
Kutt ned på drittmat, men drikk godt med øl (viktig å ikke bli for demotivert).

=u win
0
«arrrrrrrr-in»
177cm ja. For lett det her da. Join et 5/6.div-lag (siden du liker fotball) og tren noe styrke (hvis du orker). Kutt ned på drittmat, men drikk godt med øl (viktig å ikke bli for demotivert). =u win
EirikS
finckuno 5 måneder siden
EirikS:
177cm ja. For lett det her da.
Join et 5/6.div-lag (siden du liker fotball) og tren noe styrke (hvis du orker).
Kutt ned på drittmat, men drikk godt med øl (viktig å ikke bli for demotivert).

=u win

spiller for MILF i 6 divisjon allerede.. spiller og på kompislag med innebandy.. har masse ¨venner¨ som er godt trent og kan dra meg med... kjørte hermetegn på venner da jeg sjønte dere ville kjøre pun på at jeg har venner...
+1
You and Trangste
EirikS: [quote]177cm ja. For lett det her da. Join et 5/6.div-lag (siden du liker fotball) og tren noe styrke (hvis du orker). Kutt ned på drittmat, men drikk godt med øl (viktig å ikke bli for demotivert). =u win[/quote] spiller for MILF i 6 divisjon allerede.. spiller og på kompislag med innebandy.. har masse ¨venner¨ som er godt trent og kan dra meg med... kjørte hermetegn på venner da jeg sjønte dere ville kjøre pun på at jeg har venner...
finckuno
EirikS 5 måneder siden
Ok da. Kanskje kutt litt ned på alkoholen også
+1
You and Sweetspot
«arrrrrrrr-in»
Ok da. Kanskje kutt litt ned på alkoholen også :D
EirikS
Registered: 09/12/2010
Posts in forum: 36
Pib 5 måneder siden
Forslag til straff kan være at du må bytte navn, evt legge til navn hos folkeregisteret. I følge folkeregisteret så må man ha navnet i 10 år. Navn må selvfølgelig bestemmes av den som er med i veddemålet. Eksempel: heter du Petter Moen, kan vinner bestemme at du må søke om å ha Ho til mellomnamn . Du blir da Petter ho Moen , og dette er det som står på alle brev du får.......
+2
You, Birgernn and essern
Forslag til straff kan være at du må bytte navn, evt legge til navn hos folkeregisteret. I følge folkeregisteret så må man ha navnet i 10 år. Navn må selvfølgelig bestemmes av den som er med i veddemålet. Eksempel: heter du Petter Moen, kan vinner bestemme at du må søke om å ha Ho til mellomnamn . Du blir da Petter ho Moen , og dette er det som står på alle brev du får.......
Pib
Forslag til straff:
å stokke kort og dele ut i et helt år i alle live pokerspill du deltar i.
+4
You, Aviena , Scoop and others
Redigert 5 måneder siden
Forslag til straff: å stokke kort og dele ut i et helt år i alle live pokerspill du deltar i.
CrazyNinja
finckuno 5 måneder siden
Pib:

OJ! grovsmell hær da, vist æ må tatoer mæ å bytte navn.. FML den e drøy
+1
You and Aviena
Pib: [quote]Forslag til straff kan være at du må bytte navn, evt legge til navn hos folkeregisteret. I følge folkeregisteret så må man ha navnet i 10 år. Navn må selvfølgelig bestemmes av den som er med i veddemålet. Eksempel: heter du Petter Moen, kan vinner bestemme at du må søke om å ha Ho til mellomnamn . Du blir da Petter ho Moen , og dette er det som står på alle brev du får.......[/quote] OJ! grovsmell hær da, vist æ må tatoer mæ å bytte navn.. FML den e drøy
finckuno
Posts in forum: 494
eagleeagle 5 måneder siden
gjøre motivasjonen litt større? Molde eller United tatoo
+2
You, Madley and CoolGuy
gjøre motivasjonen litt større? Molde eller United tatoo :P
eagleeagle
Registered: 15/12/2010
Posts in forum: 40
MrClean 5 måneder siden
Skal du kunne benytte dopage?
Er jo ingen som tester deg akkurat...
Kanskje ikke så sunt bare, men det er jo ikke 125kg heller. Kjør på jeg skal rail'e postene dine framover.
0
Skal du kunne benytte [url=http://www.weightlosspills.net/]dopage?[/url] Er jo ingen som tester deg akkurat... Kanskje ikke så sunt bare, men det er jo ikke 125kg heller. Kjør på jeg skal rail[apostrophe]e postene dine framover.
MrClean
Registered: 13/03/2009
Posts in forum: 740
tingetange 5 måneder siden
Dersom noen hadde lokka med buyin i hele NM for å nå under 90 kg, tror jeg til og med jeg hadde klart å gjennomføre det. Og jeg har et dårligere utgangspunkt enn deg!
+1
You and CoolGuy
Dersom noen hadde lokka med buyin i hele NM for å nå under 90 kg, tror jeg til og med jeg hadde klart å gjennomføre det. Og jeg har et dårligere utgangspunkt enn deg!
tingetange
Registered: 06/11/2009
Posts in forum: 161
Trangste 5 måneder siden
Har faktisk jævli stor tro på dæ finck! om du først sett igang så e du såppas målbevist at du kan klar ka faan du vill!! så go for glory!! TID!!!!
0
«It's only money!»
Har faktisk jævli stor tro på dæ finck! om du først sett igang så e du såppas målbevist at du kan klar ka faan du vill!! så go for glory!! TID!!!!
Trangste
finckuno 5 måneder siden
bra motivasjon ja tinge...
@ eagle.. IKKE FAEN!!!!!
dop utgår
0
bra motivasjon ja tinge... @ eagle.. IKKE FAEN!!!!! dop utgår
finckuno
Registered: 10/01/2008
Posts in forum: 4056
YnoTilt 5 måneder siden
Kunne jo vært morsomt å søkt opp Tjukke Finckenhangen på resultatlistene under NM.
Kunne jo vært morsomt å søkt opp Tjukke Finckenhangen på resultatlistene under NM.
YnoTilt
Registered: 18/02/2011
Posts in forum: 110
JohnDoe 5 måneder siden
Du får basically €4.5k eller 35k NOK for å "få" motivasjon til å gå ned i vekt? Sykeste +EV bettet _EEEEVER_! Gå ned i vekt massiv +EV... 35k i tourneybuyins, massiv +EV...

Bettet burde ha vært riiimelig mye vanskeligere... Gitt at du skal gå ned 25kg rent fett (som du ikke skal, men kan starte der) så er det 175k kalorier, eller ca. 1600 kalorier underskudd du må gå med per dag.... Tipper du forbrenner 2.5k kalorier per dag med å sitte på sofaen, så da er det bare å leve på f.eks 1 grandis per dag... Fryktelig hardt liv ja? Ok litt satt på spissen, 1 grandiosa er 1250 kalorier eller noe, så du må kanskje ta noen push-ups også for å klare mål 1 Legger du inn 1 time trening per dag så blir regnestykket plutselig enda mye lettere! Og du skal selfølgelig ikke gå ned så mye i rent fett... Tipper med engang du starter å spise mindre/drikke mindre så går du ned de første kiloene grisefort...

Her må det i alle fall syke straffer til hvis du ikke klarer det!

Obv evig logisk, men man forbrenner mer fett til mer muskler man har... Så de beste fettforbrennende styrkeøvelsene er de som involverer de store muskelgruppene (få gang på hjarta!) Knebøy, markløft osv... Gjerne ta 3x10 knebøy med 3x20 stående/gående utfall med vekter i hver hand mellom hvert knebøy set! Da kjenner du pulsen komme godt ;-) (Smart å gjøre 2 øvelser på alle styrkeøvelsene dine btw for å holde pulsen og forbrenninga oppe)

P.S. Selfølgelig helt umulig med 110 dager ellerno uten alkohol, men hold deg til øl (helst LITE obv...) eller det beste som er sprit med lettbrus... Vodka/pepsi max/sprite zero osv er nuts, og du kan obv drikke så mye du vil uten noen kalorier ;-) I alle fall hold deg vekke fra drinker som inneholder SUKKER!
0
Du får basically €4.5k eller 35k NOK for å "få" motivasjon til å gå ned i vekt? Sykeste +EV bettet _EEEEVER_! Gå ned i vekt massiv +EV... 35k i tourneybuyins, massiv +EV... Bettet burde ha vært riiimelig mye vanskeligere... Gitt at du skal gå ned 25kg rent fett (som du ikke skal, men kan starte der) så er det 175k kalorier, eller ca. 1600 kalorier underskudd du må gå med per dag.... Tipper du forbrenner 2.5k kalorier per dag med å sitte på sofaen, så da er det bare å leve på f.eks 1 grandis per dag... Fryktelig hardt liv ja? Ok litt satt på spissen, 1 grandiosa er 1250 kalorier eller noe, så du må kanskje ta noen push-ups også for å klare mål 1 :-) Legger du inn 1 time trening per dag så blir regnestykket plutselig enda mye lettere! Og du skal selfølgelig ikke gå ned så mye i rent fett... Tipper med engang du starter å spise mindre/drikke mindre så går du ned de første kiloene grisefort... Her må det i alle fall syke straffer til hvis du ikke klarer det! :P Obv evig logisk, men man forbrenner mer fett til mer muskler man har... Så de beste fettforbrennende styrkeøvelsene er de som involverer de store muskelgruppene (få gang på hjarta!) Knebøy, markløft osv... Gjerne ta 3x10 knebøy med 3x20 stående/gående utfall med vekter i hver hand mellom hvert knebøy set! Da kjenner du pulsen komme godt ;-) (Smart å gjøre 2 øvelser på alle styrkeøvelsene dine btw for å holde pulsen og forbrenninga oppe) P.S. Selfølgelig helt umulig med 110 dager ellerno uten alkohol, men hold deg til øl (helst LITE obv...) eller det beste som er sprit med lettbrus... Vodka/pepsi max/sprite zero osv er nuts, og du kan obv drikke så mye du vil uten noen kalorier ;-) I alle fall hold deg vekke fra drinker som inneholder SUKKER!
JohnDoe
Registered: 19/02/2011
Posts in forum: 90
Hop Sing 5 måneder siden
finckuno:

Kjør null/lavkarbo de to ukene, bare kjøtt og fisk. Er ikke karbohydrater i sprit, og må du ha blandevann er det ikke karbs i f.eks tonic light.

PS Lite karbs i rødvin og tørr hvitvin, må du ha litt karbs, kjør løk, sopp, brokkoli, blomkål og tomat i små mengder
0
finckuno: [quote]en utfordring da.. hvordan skal jeg klare og slanke meg mens jeg er en uke på tour de ski og en uke i grand canaria? vil jo bli litt hygge der.. hva kan drikkes og spises uten og gå så inni helvete utover bettet?[/quote] Kjør null/lavkarbo de to ukene, bare kjøtt og fisk. Er ikke karbohydrater i sprit, og må du ha blandevann er det ikke karbs i f.eks tonic light. PS Lite karbs i rødvin og tørr hvitvin, må du ha litt karbs, kjør løk, sopp, brokkoli, blomkål og tomat i små mengder
Hop Sing
Posts in forum: 1718
athilla 5 måneder siden
Du valgt å dundre på det bettet her rett før jul ja Finck! Har dog trua på at du vinner Horse NM 2012. Sykere ting har skjedd før, som for eksempel at toro kom på 2. i 2010! ;)
+4
You, finckuno , earlybird and others
«In the long run we are all dead. »
Du valgt å dundre på det bettet her rett før jul ja Finck! Har dog trua på at du vinner Horse NM 2012. Sykere ting har skjedd før, som for eksempel at toro kom på 2. i 2010! ;)
athilla
Posts in forum: 21
ToreHund 5 måneder siden
Chipleader:
Valpen:

Stemmer ikke helt. Få måltider med mer mat gir høyere blodsukker etter måltidene, som igjen fører til at bukspyttkjertelen produserer mer insulin.

Insulin stimulerer fettlagringen i kroppen og hemmer fettforbrenning. Det er derfor lurt å spise mindre og oftere for å unngå store svingninger i blodsukkeret.
+1
You and Valpen
Redigert 5 måneder siden
Re.
Chipleader: [quote]Valpen: [quote]Spis 5-6 ganger om dagen, 2 hovedmåltider og 4 småmåltider, eller sånn ca hver 3 time for å holde forbrenninga i gang![/quote] Kcal inn [lt] kcal ut er alt som har noe å si. Om du spiser ett eller tolv måltider om dagen har i praksis ingen ting å si for forbrenninga.[/quote] Stemmer ikke helt. Få måltider med mer mat gir høyere blodsukker etter måltidene, som igjen fører til at bukspyttkjertelen produserer mer insulin. Insulin stimulerer fettlagringen i kroppen og hemmer fettforbrenning. Det er derfor lurt å spise mindre og oftere for å unngå store svingninger i blodsukkeret.
ToreHund
Registered: 15/12/2010
Posts in forum: 40
MrClean 5 måneder siden
Er for mange uromomenter i kalenderen din fram mot NM:
-TdS
-Syden
-Jula, romjula og nyttår

Skal du klare det må du være nazi fra dag en. Ta rei en fest til NM, da vil du veie røffly 80-90kg vinne turneringa og dra alle damene...

+Life EV

glgl
+1
You and finckuno
Er for mange uromomenter i kalenderen din fram mot NM: -TdS -Syden -Jula, romjula og nyttår Skal du klare det må du være nazi fra dag en. Ta rei en fest til NM, da vil du veie røffly 80-90kg vinne turneringa og dra alle damene... +Life EV glgl
MrClean
finckuno 5 måneder siden
athilla:

hehe.. ja timinga e ikke perfekt mtp jul, tour de ski og syden tur den neste mnd, men fuck that !! ska klares!!! ska lægg ned så my damer nedi dublin æ, me slankt og kjekt utsende
+1
You and earlybird
athilla: [quote]Du valgt å dundre på det bettet her rett før jul ja Finck! Har dog trua på at du vinner Horse NM 2012. Sykere ting har skjedd før, som for eksempel at toro kom på 2. i 2010! ;)[/quote] hehe.. ja timinga e ikke perfekt mtp jul, tour de ski og syden tur den neste mnd, men fuck that !! ska klares!!! ska lægg ned så my damer nedi dublin æ, me slankt og kjekt utsende :P
finckuno
Registered: 06/04/2008
Posts in forum: 384
erefs 5 måneder siden
Kolletktiv transport i et år som straff imo
+2
You, stephank and EyeSpawn
«ty for maney»
Kolletktiv transport i et år som straff imo
erefs