Forum

bli slank med donkr...

Kategori Donkr    34940 Views
1 . . 4 5 6 7 8 9
Gå til side 
   Show
Registered: 16/02/2012
Posts in forum: 78
Random_hero 2 måneder siden
EyeSpawn:
Random_hero:
Det her var en bra tråd, jeg har selv gått ned fra 122 til 111 nå på litt over en mnd.. (da gikk jeg også på krykker i 2 av ukene)

Hadde du banka inn lavkarbo fra starten av så hadde du rasa ned i vekt kjapt ;) Hvor sundt det er veit jeg ikke. no om .. Men det funker som faen, å tror neppe det er så farlig om man ikke holder på med det så lenge om gangen

Med mindre du gjør noe voldsomt ekstremt, hvorfor skulle lavkarbo være farlig for noe ?

Jeg tror ikke det er farlig, har gått på lavkarbo en gang før i livet mitt, å gikk ned 25kg, funket helt supert.. (under 20g karber om dagen)

Men foreksempel når en ku havner i ketose, så er den under/feil ernært, å kan dø og eller bli avlivet! Nå tror jo ikke jeg at vi er kuer men.. just my two cents ;)

Eskimoer på Grønland levde jo utlukkende lavkarbo før danske kom oppover med potetene sine.. å det gikk jo bra!
+1
You and EyeSpawn
Re. Re. Re: bli slank med donkr...
EyeSpawn: [quote]Random_hero: [quote]Det her var en bra tråd, jeg har selv gått ned fra 122 til 111 nå på litt over en mnd.. (da gikk jeg også på krykker i 2 av ukene) Hadde du banka inn lavkarbo fra starten av så hadde du rasa ned i vekt kjapt ;) Hvor sundt det er veit jeg ikke. no om .. Men det funker som faen, å tror neppe det er så farlig om man ikke holder på med det så lenge om gangen :p[/quote] Med mindre du gjør noe voldsomt ekstremt, hvorfor skulle lavkarbo være farlig for noe ? :P[/quote] Jeg tror ikke det er farlig, har gått på lavkarbo en gang før i livet mitt, å gikk ned 25kg, funket helt supert.. (under 20g karber om dagen) Men foreksempel når en ku havner i ketose, så er den under/feil ernært, å kan dø og eller bli avlivet! Nå tror jo ikke jeg at vi er kuer men.. just my two cents ;) Eskimoer på Grønland levde jo utlukkende lavkarbo før danske kom oppover med potetene sine.. å det gikk jo bra! :D
Random_hero
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 3280
CrazyNinja 2 måneder siden

Fropsy:

Eeeeee det mulig da! 110 kg ish?
0
Be the first to like this You like this
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Re. Re: bli slank med donkr...
[youtube]Tc_dD_zhPE4[/youtube] Fropsy: [quote][img]http://c0419384.cdn2.cloudfiles.rackspacecloud.com/szebfabp-finkrn5-814722-editor.jpg[/img] Eeeeee det mulig da! 110 kg ish?[/quote]
CrazyNinja
Koss går det med slankern Finck? Held kiloan på å rinn av? Fast som fisken no eller har du gitt opp og hatt i dæ mang kilo is i rein frustrasjon?
0
Re: bli slank med donkr...
Koss går det med slankern Finck? Held kiloan på å rinn av? Fast som fisken no eller har du gitt opp og hatt i dæ mang kilo is i rein frustrasjon?
CrazyNinja
Registered: 13/06/2007
Posts in forum: 4650
Fropsy 2 måneder siden

Spørsmålet er om du kommer inn i denne, i det hele tatt, men håper det ;)
«Donkr Pokercruise 7-12 mai 2012»
[img]http://c0419384.cdn2.cloudfiles.rackspacecloud.com/gxgqmyjn-img-0394-815472-editor.JPG[/img] Spørsmålet er om du kommer inn i denne, i det hele tatt, men håper det ;)
Fropsy
Registered: 01/03/2008
Posts in forum: 3034
finckuno 2 måneder siden
ok.. her er status..

har stått fast på 105 kilo nå i ei uke.. jævla tilting..
jeg har ikke fått trent like mye som jeg ønsker heller..
kroppen har på en måte bestemt seg for og gjøre det slutt med meg føler jeg..

høyre fot har sovna bort, dvs dere vet den følelsen når foten sovner og det priker litt.. sånn er den konstant.. leggene er vonde, låra likeså.. høyre rompeball er vond som f, å jeg kan ikke sitte lenge på revva før jeg må reise meg.. venstre hånda verker og.. det kan hende at jeg har møtt veggen her, men fuck veggen, jeg murer meg igjennom den jævla veggen, det er bare 11 dager til veing, litt smerte nå så skal jeg komme meg ned de siste 5 iallefall, er dog redd jeg må spille i den stygge sjorta over her og det som værre er..

vurderer tarmskyll og full bodywax neste uke.. blir og noen turer i badstu.. skal og prøve å faste de siste dagene.. holder ikke d, må amputasjon vurderes..

om det er en jævla grinete finck dere møter den første dagen, så beklager jeg, bare la meg få inn den første burgeren og et par liter øl så lover jeg og presantere gladfinck så fort som overhode mulig!
«http://finckuno.blogg.no »
ok.. her er status.. har stått fast på 105 kilo nå i ei uke.. jævla tilting.. jeg har ikke fått trent like mye som jeg ønsker heller.. kroppen har på en måte bestemt seg for og gjøre det slutt med meg føler jeg.. høyre fot har sovna bort, dvs dere vet den følelsen når foten sovner og det priker litt.. sånn er den konstant.. leggene er vonde, låra likeså.. høyre rompeball er vond som f, å jeg kan ikke sitte lenge på revva før jeg må reise meg.. venstre hånda verker og.. det kan hende at jeg har møtt veggen her, men fuck veggen, jeg murer meg igjennom den jævla veggen, det er bare 11 dager til veing, litt smerte nå så skal jeg komme meg ned de siste 5 iallefall, er dog redd jeg må spille i den stygge sjorta over her og det som værre er.. vurderer tarmskyll og full bodywax neste uke.. blir og noen turer i badstu.. skal og prøve å faste de siste dagene.. holder ikke d, må amputasjon vurderes.. om det er en jævla grinete finck dere møter den første dagen, så beklager jeg, bare la meg få inn den første burgeren og et par liter øl så lover jeg og presantere gladfinck så fort som overhode mulig!
finckuno
finckuno 2 måneder siden
104,2 idag å d til tross for at jeg var ut å feira steven gerrard x3 igår.. sjenkekur?
0
104,2 idag :) å d til tross for at jeg var ut å feira steven gerrard x3 igår.. sjenkekur?
finckuno
Posts in forum: 951
svindle 2 måneder siden
finckuno:
104,2 idag å d til tross for at jeg var ut å feira steven gerrard x3 igår.. sjenkekur?

Merkelig, men er ikke sånn metabolismen fungerer. Man veier ikke mer dagen etter inntak av kcal overskudd. Det kommer snikende noen dager etterpå. UL and GL
0
Redigert 2 måneder siden
finckuno: [quote]104,2 idag :) å d til tross for at jeg var ut å feira steven gerrard x3 igår.. sjenkekur?[/quote] Merkelig, men er ikke sånn metabolismen fungerer. Man veier ikke mer dagen etter inntak av kcal overskudd. Det kommer snikende noen dager etterpå. UL and GL :)
svindle
Registered: 06/03/2008
Posts in forum: 1390
theriver90 2 måneder siden
finckuno:

Aldri i verden om du klarer bettet. Kanskje første steg, men på over 3 mnd er det ikke cred engang med så mye væske i kroppen i starten. Og lette kilo i starten.....
0
finckuno: [quote]104,2 idag :) å d til tross for at jeg var ut å feira steven gerrard x3 igår.. sjenkekur?[/quote] Aldri i verden om du klarer bettet. Kanskje første steg, men på over 3 mnd er det ikke cred engang med så mye væske i kroppen i starten. Og lette kilo i starten.....
theriver90
Registered: 10/01/2008
Posts in forum: 4056
YnoTilt 2 måneder siden
finckuno:
høyre rompeball er vond som f, å jeg kan ikke sitte lenge på revva før jeg må reise meg..

Pass på å velge rett rompeball for tattisen da, så du ikke plutselig må stå en hel uke!
+4
You, nolove , thebalrog and others
finckuno: [quote] høyre rompeball er vond som f, å jeg kan ikke sitte lenge på revva før jeg må reise meg..[/quote] Pass på å velge rett rompeball for tattisen da, så du ikke plutselig må stå en hel uke!
YnoTilt
Registered: 02/10/2007
Posts in forum: 4983
Bugs 2 måneder siden
Fincken, håper du er sterk nok til å fortsette med opplegget (i mildere form) også etter NM. Prop-bet eller ikke, det handler jo om viktigere ting. ;-)

Kom deg ned på 80-tallet i løpet av året og kjør et minimum av trim deretter, så blir det bærre lækkert.
Redigert 2 måneder siden
Fincken, håper du er sterk nok til å fortsette med opplegget (i mildere form) også etter NM. Prop-bet eller ikke, det handler jo om viktigere ting. ;-) Kom deg ned på 80-tallet i løpet av året og kjør et minimum av trim deretter, så blir det bærre lækkert.
Bugs
Registered: 06/03/2008
Posts in forum: 2117
osmark 2 måneder siden
Bugs:
Fincken, håper du er sterk nok til å fortsette med opplegget (i mildere form) også etter NM. Prop-bet eller ikke, det handler jo om viktigere ting. ;-)

Kom deg ned på 80-tallet i løpet av året og kjør et minimum av trim deretter, så blir det bærre lækkert.

Umulig når det skal bøttes ned titusenvis av kcal iløpet av uka i form av pils.
0
Bugs: [quote]Fincken, håper du er sterk nok til å fortsette med opplegget (i mildere form) også etter NM. Prop-bet eller ikke, det handler jo om viktigere ting. ;-) Kom deg ned på 80-tallet i løpet av året og kjør et minimum av trim deretter, så blir det bærre lækkert.[/quote] Umulig når det skal bøttes ned titusenvis av kcal iløpet av uka i form av pils.
osmark
Posts in forum: 2809
blacKKings 2 måneder siden
finckuno:

Helt normalt da alkohol er dehydrende.

Så det å bøtte neppå med alkohol/grønn te før innveiing er faktisk ikke dumt! Jeg personlig veier ca 0,8kg mindre når jeg har våknet opp etter fylla enn jeg gjør til vanlig, men vannet kommer jo selvsagt fort tilbake!
0
Redigert 2 måneder siden
«It was either poker or my wife.... I hated to see...»
finckuno: [quote]104,2 idag :) å d til tross for at jeg var ut å feira steven gerrard x3 igår.. sjenkekur?[/quote] Helt normalt da alkohol er dehydrende. Så det å bøtte neppå med alkohol/grønn te før innveiing er faktisk ikke dumt! Jeg personlig veier ca 0,8kg mindre når jeg har våknet opp etter fylla enn jeg gjør til vanlig, men vannet kommer jo selvsagt fort tilbake!
blacKKings
Registered: 11/12/2007
Posts in forum: 5591
Djay 2 måneder siden
Bugs:

This.

Jeg ser gjerne et bet som handler om vekta 1 år fra NM start med klausul om at du ikke kan veie mer en 5kg mer en det du veier inn på ved NM start, eller ikke mer en 3kg mer en laveste løpende vekt etter NM.
0
«Den som flopper godt flopper ofte forgjeves. | Tw...»
Bugs: [quote]Fincken, håper du er sterk nok til å fortsette med opplegget (i mildere form) også etter NM. Prop-bet eller ikke, det handler jo om viktigere ting. ;-) Kom deg ned på 80-tallet i løpet av året og kjør et minimum av trim deretter, så blir det bærre lækkert.[/quote] This. Jeg ser gjerne et bet som handler om vekta 1 år fra NM start med klausul om at du ikke kan veie mer en 5kg mer en det du veier inn på ved NM start, eller ikke mer en 3kg mer en laveste løpende vekt etter NM.
Djay
Registered: 16/02/2012
Random_hero 2 måneder siden
Et lite forslag om du har litt igjen på slutten, drekk deg usakelig full siste kvelden før innveing, så får du tømt hele kroppen for vann, jeg klarer nesten å gå ned 2kg på en hard fyllekule med mye brunt og lite annet!
0
Et lite forslag om du har litt igjen på slutten, drekk deg usakelig full siste kvelden før innveing, så får du tømt hele kroppen for vann, jeg klarer nesten å gå ned 2kg på en hard fyllekule med mye brunt og lite annet! :P
Random_hero
finckuno 2 måneder siden
da starter operasjon ¨lev på væske i ei uke¨..

stagnert her nå, må selvpining til for og slippe tattoo
+1
You and Rabbii
da starter operasjon ¨lev på væske i ei uke¨.. stagnert her nå, må selvpining til for og slippe tattoo
finckuno
Registered: 05/03/2008
Posts in forum: 86
jallajalla 2 måneder siden
Lykke til mann!!! Det trenger du
0
Lykke til mann!!! Det trenger du[img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1.1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif[/img]
jallajalla
Djay 2 måneder siden
Må gå an å få spylt 1kg+ ut av tarmen og? Så blir det en vurdering om du vil ha Vålerenga på ræva eller slange med vann i ræva.
0
Må gå an å få spylt 1kg+ ut av tarmen og? Så blir det en vurdering om du vil ha Vålerenga på ræva eller slange med vann i ræva.
Djay
Posts in forum: 227
tilion 2 måneder siden
Djay:

Du spyler lett ut en god del mer. Vi sendte en kompis på tarmskylling i hans eget utdrikningslag for ikke lenge siden, han gikk ned ca 6 kilo, og er normal av størrelse.

Ville gått for dette mtp konkurransen. Sikkert ikke dumt sånn ellers heller, det har jeg egentlig ingen mening om. Her kan det se ut som en nødvendighet.
+1
You and finckuno
«- Det beste til meg og mine venner!»
Djay: [quote]Må gå an å få spylt 1kg+ ut av tarmen og? Så blir det en vurdering om du vil ha Vålerenga på ræva eller slange med vann i ræva.[/quote] Du spyler lett ut en god del mer. Vi sendte en kompis på tarmskylling i hans eget utdrikningslag for ikke lenge siden, han gikk ned ca 6 kilo, og er normal av størrelse. Ville gått for dette mtp konkurransen. Sikkert ikke dumt sånn ellers heller, det har jeg egentlig ingen mening om. Her kan det se ut som en nødvendighet.
tilion
Tarmskylling? Faen meg syk i hodet om man gjennomfører noe sånt
0
CrazyNinja
Registered: 11/08/2008
Posts in forum: 342
RPhillipR 2 måneder siden
CrazyNinja:

Må man så må man
0
«25s <3»
CrazyNinja: [quote]Tarmskylling? Faen meg syk i hodet om man gjennomfører noe sånt[/quote] Må man så må man :)
RPhillipR
Registered: 16/03/2008
Posts in forum: 98
vmd 2 måneder siden
CrazyNinja:

Tarmskylling er helt standard, didnt u know?
0
CrazyNinja: [quote]Tarmskylling? Faen meg syk i hodet om man gjennomfører noe sånt[/quote] Tarmskylling er helt standard, didnt u know?
vmd
Registered: 09/03/2008
Posts in forum: 362
JasKo 2 måneder siden
Husk å ta en liten (eller stor) ronk. Blir fort noen gram der også gitt.

Må man, så må man.
0
«Ouch - :D»
Husk å ta en liten (eller stor) ronk. Blir fort noen gram der også gitt. Må man, så må man.
JasKo
Uhlen 2 måneder siden
JasKo:
Husk å ta en liten (eller stor) ronk. Blir fort noen gram der også gitt.

Må man, så må man.

[ ] hehehehe
0
JasKo: [quote]Husk å ta en liten (eller stor) ronk. Blir fort noen gram der også gitt. Må man, så må man.[/quote] [ ] hehehehe
Uhlen
finckuno 1 måneder siden
siste måling når jeg våkna i idag var 102,9 kilo..

nå er det bare 5 dager igjen, på lørdag klokken 10.00 er det ofisell veiing i dublin.

jeg kommer ikke til og gå på vekta selv før da, vil prøve å bli overaska selv, litt sånn som når du ser de feite folka på slanke program som får se hvor mye de har gått ned..

så får vi se da om jeg klarer de siste 3 kilo for og slippe tattoo...

skal sies at jeg har rådført meg med lege på hvordan jeg kan turbo slanker meg, så har et triks eller tre oppi ærmet hva gjelder hyperturbo slanking nå de siste 5 dagene.. snakkes i dublin folkens!!!

gl mæ! snakkes!!!

mvh sulten og svimmel uno
0
siste måling når jeg våkna i idag var 102,9 kilo.. nå er det bare 5 dager igjen, på lørdag klokken 10.00 er det ofisell veiing i dublin. jeg kommer ikke til og gå på vekta selv før da, vil prøve å bli overaska selv, litt sånn som når du ser de feite folka på slanke program som får se hvor mye de har gått ned.. så får vi se da om jeg klarer de siste 3 kilo for og slippe tattoo... skal sies at jeg har rådført meg med lege på hvordan jeg kan turbo slanker meg, så har et triks eller tre oppi ærmet hva gjelder hyperturbo slanking nå de siste 5 dagene.. snakkes i dublin folkens!!! gl mæ! snakkes!!! mvh sulten og svimmel uno
finckuno
Djay 1 måneder siden
Blir det tarmspyling?
0
Blir det tarmspyling?
Djay
finckuno 1 måneder siden
Djay:
Blir det tarmspyling?

who knows ;)

ses på torsdag ;)
+1
You and pete75
Djay: [quote]Blir det tarmspyling?[/quote] who knows ;) ses på torsdag ;)
finckuno
Registered: 10/03/2008
Posts in forum: 141
Soerlusalaat 1 måneder siden
har gjennomskua fincken for lenge sia, alle disse liksomveing talla han har komme med er nok oppspinn for å skape spenning, guten er sikkert på slutten av 90 tallet allerede, vil sikkert bare gi dere et håp om få en god latter, wp Sir
0
har gjennomskua fincken for lenge sia, alle disse liksomveing talla han har komme med er nok oppspinn for å skape spenning, guten er sikkert på slutten av 90 tallet allerede, vil sikkert bare gi dere et håp om få en god latter, wp Sir :-)
Soerlusalaat
Posts in forum: 994
EyeSpawn 1 måneder siden
Det som blir sagt rundt 5 minutter i denne videon hørtes veldig kjent ut iforhold til utviklingen i denne tråden

0
Det som blir sagt rundt 5 minutter i denne videon hørtes veldig kjent ut iforhold til utviklingen i denne tråden :P [youtube]cEayi6IBjZw&feature=related[/youtube]
EyeSpawn
Registered: 13/12/2011
Posts in forum: 7
Clavera 1 måneder siden
Hvordan mye veier du in nu da?
0
Hvordan mye veier du in nu da?
Clavera
Registered: 25/07/2010
Posts in forum: 997
Deltidspoker 7 uker siden
Vi har nå hatt den siste treningen med fincken før innveining i morgen klokken 10:00. 30 minutter i badstue med ullundertøy gjorde sikkert også sitt. En nesten-i-bakken-opplevelse og en banan senere gjor fincken seg klar for siste kveld med hardcore slanking, før jeg regner med det blir grovsjenk igjen ;)
0
Vi har nå hatt den siste treningen med fincken før innveining i morgen klokken 10:00. 30 minutter i badstue med ullundertøy gjorde sikkert også sitt. En nesten-i-bakken-opplevelse og en banan senere gjor fincken seg klar for siste kveld med hardcore slanking, før jeg regner med det blir grovsjenk igjen ;)
Deltidspoker
Djay 7 uker siden
Deltidspoker:

Hæ? Vil badstue i dag ha noen effekt i morgen da? Det er jo bare vesketap vel? Burde kjørt siste timen i morra før innveining imo.
0
Deltidspoker: [quote]Vi har nå hatt den siste treningen med fincken før innveining i morgen klokken 10:00. 30 minutter i badstue med ullundertøy gjorde sikkert også sitt. En nesten-i-bakken-opplevelse og en banan senere gjor fincken seg klar for siste kveld med hardcore slanking, før jeg regner med det blir grovsjenk igjen ;)[/quote] Hæ? Vil badstue i dag ha noen effekt i morgen da? Det er jo bare vesketap vel? Burde kjørt siste timen i morra før innveining imo.
Djay
1 . . 4 5 6 7 8 9
Gå til side 
   Show