Random_hero
2 måneder siden
EyeSpawn:
Jeg tror ikke det er farlig, har gått på lavkarbo en gang før i livet mitt, å gikk ned 25kg, funket helt supert.. (under 20g karber om dagen)
Men foreksempel når en ku havner i ketose, så er den under/feil ernært, å kan dø og eller bli avlivet! Nå tror jo ikke jeg at vi er kuer men.. just my two cents ;)
Eskimoer på Grønland levde jo utlukkende lavkarbo før danske kom oppover med potetene sine.. å det gikk jo bra!
Random_hero:Det her var en bra tråd, jeg har selv gått ned fra 122 til 111 nå på litt over en mnd.. (da gikk jeg også på krykker i 2 av ukene)
Hadde du banka inn lavkarbo fra starten av så hadde du rasa ned i vekt kjapt ;) Hvor sundt det er veit jeg ikke. no om .. Men det funker som faen, å tror neppe det er så farlig om man ikke holder på med det så lenge om gangen
Med mindre du gjør noe voldsomt ekstremt, hvorfor skulle lavkarbo være farlig for noe ?
Jeg tror ikke det er farlig, har gått på lavkarbo en gang før i livet mitt, å gikk ned 25kg, funket helt supert.. (under 20g karber om dagen)
Men foreksempel når en ku havner i ketose, så er den under/feil ernært, å kan dø og eller bli avlivet! Nå tror jo ikke jeg at vi er kuer men.. just my two cents ;)
Eskimoer på Grønland levde jo utlukkende lavkarbo før danske kom oppover med potetene sine.. å det gikk jo bra!
+1
Re. Re. Re: bli slank med donkr...
EyeSpawn:
[quote]Random_hero:
[quote]Det her var en bra tråd, jeg har selv gått ned fra 122 til 111 nå på litt over en mnd.. (da gikk jeg også på krykker i 2 av ukene)
Hadde du banka inn lavkarbo fra starten av så hadde du rasa ned i vekt kjapt ;) Hvor sundt det er veit jeg ikke. no om .. Men det funker som faen, å tror neppe det er så farlig om man ikke holder på med det så lenge om gangen :p[/quote]
Med mindre du gjør noe voldsomt ekstremt, hvorfor skulle lavkarbo være farlig for noe ? :P[/quote]
Eskimoer på Grønland levde jo utlukkende lavkarbo før danske kom oppover med potetene sine.. å det gikk jo bra! :D
Random_hero