Forum

Flere NM billetter?

Kategori Donkr - Clubs, Events, Tournaments    482 Views
   Show
Poster i forumet: 276
mogens 2 måneder siden
jeg har allerede vunnet en main event billett i gratisturneringa (NM).

Synes det er verdi å spille noen satelitter. Hva skjer hvis jeg vinner billett på f.eks pokerstars eller unibet?
0
Vær den første til å like dette Du Liker
Flere NM billetter?

Synes det er verdi å spille noen satelitter. Hva skjer hvis jeg vinner billett på f.eks pokerstars eller unibet?
mogens
Registered: 27/01/2011
Posts in forum: 48
Razorheart 2 måneder siden
Da er du grei og gir du den till meg som kom på åttende plass i turneringa
0
Be the first to like this You like this
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Re: Flere NM billetter?
Da er du grei og gir du den till meg som kom på åttende plass i turneringa [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif[/img]
Razorheart
Registered: 18/08/2009
Posts in forum: 276
mogens 2 måneder siden
Uflaks Razorheart
Sykt bitter boble!
0
Re.
Uflaks Razorheart:( Sykt bitter boble!
mogens
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 474
kongla 2 måneder siden
mogens:

Kan bruke den til PLO.
0
Re. Flere NM billetter?
mogens: [quote]jeg har allerede vunnet en main event billett i gratisturneringa (NM). Synes det er verdi å spille noen satelitter. Hva skjer hvis jeg vinner billett på f.eks pokerstars eller unibet?[/quote] Kan bruke den til PLO.
kongla
mogens 2 måneder siden
kongla:
mogens:
jeg har allerede vunnet en main event billett i gratisturneringa (NM). Synes det er verdi å spille noen satelitter. Hva skjer hvis jeg vinner billett på f.eks pokerstars eller unibet?
Kan bruke den til PLO.

Den rekker jeg ikke da flyet lander i dublin tirsdag 27 Mai
0
Re. Re. Flere NM billetter?
kongla: [quote]mogens: [quote]jeg har allerede vunnet en main event billett i gratisturneringa (NM). Synes det er verdi å spille noen satelitter. Hva skjer hvis jeg vinner billett på f.eks pokerstars eller unibet?[/quote] Kan bruke den til PLO.[/quote] Den rekker jeg ikke da flyet lander i dublin tirsdag 27 Mai:(
mogens
Registered: 07/04/2009
Posts in forum: 741
Alexander89s 2 måneder siden
mogens:
kongla:
mogens:
jeg har allerede vunnet en main event billett i gratisturneringa (NM). Synes det er verdi å spille noen satelitter. Hva skjer hvis jeg vinner billett på f.eks pokerstars eller unibet?
Kan bruke den til PLO.

Da rekker du ikke main heller ;)
+1
You and kjellfreddy
Re. Re. Re. Flere NM billetter?
mogens: [quote]kongla: [quote]mogens: [quote]jeg har allerede vunnet en main event billett i gratisturneringa (NM). Synes det er verdi å spille noen satelitter. Hva skjer hvis jeg vinner billett på f.eks pokerstars eller unibet?[/quote] Kan bruke den til PLO.[/quote] Den rekker jeg ikke da flyet lander i dublin tirsdag 27 Mai:([/quote] Da rekker du ikke main heller ;)
Alexander89s
mogens 2 måneder siden
Alexander89s:
mogens:
kongla:
mogens:
Kan bruke den til PLO.

men er ikke spilledag 1A onsdag 28. og 1B torsdag 29.?
0
Re. Re. Re. Re. Flere NM billetter?
Alexander89s: [quote]mogens: [quote]kongla: [quote]mogens: [quote]jeg har allerede vunnet en main event billett i gratisturneringa (NM). Synes det er verdi å spille noen satelitter. Hva skjer hvis jeg vinner billett på f.eks pokerstars eller unibet?[/quote] Kan bruke den til PLO.[/quote] Den rekker jeg ikke da flyet lander i dublin tirsdag 27 Mai:([/quote] Da rekker du ikke main heller ;)[/quote] men er ikke spilledag 1A onsdag 28. og 1B torsdag 29.?
mogens
kongla 2 måneder siden
Alexander89s:
mogens:
kongla:
mogens:
Kan bruke den til PLO.

Hehe. Får sikkert solgt den til høystbydende. Det lurer jeg egentlig på og ettersom jeg har 2 billetter. Kan man selge hvis en vinner en til?

Ser at jeg svarte med et spørsmål^^
0
Re. Re. Re. Re. Flere NM billetter?
Alexander89s: [quote]mogens: [quote]kongla: [quote]mogens: [quote]jeg har allerede vunnet en main event billett i gratisturneringa (NM). Synes det er verdi å spille noen satelitter. Hva skjer hvis jeg vinner billett på f.eks pokerstars eller unibet?[/quote] Kan bruke den til PLO.[/quote] Den rekker jeg ikke da flyet lander i dublin tirsdag 27 Mai:([/quote] Da rekker du ikke main heller ;)[/quote] Hehe. Får sikkert solgt den til høystbydende. Det lurer jeg egentlig på og ettersom jeg har 2 billetter. Kan man selge hvis en vinner en til? Ser at jeg svarte med et spørsmål^^
kongla
Registered: 27/01/2011
Posts in forum: 48
Razorheart 2 måneder siden
mogens:
Uflaks Razorheart
Sykt bitter boble!

Ja, satt i sjokk i en halv time før jeg kunne dra hjem, men nå er det greit.
0
Re. Re.
mogens: [quote]Uflaks Razorheart:( Sykt bitter boble![/quote] Ja, satt i sjokk i en halv time før jeg kunne dra hjem, men nå er det greit.
Razorheart
kongla 2 måneder siden
mogens:
Alexander89s:
mogens:
kongla:
mogens:
Kan bruke den til PLO.

Du skrev MAI. Det han spøker med;)
0
Re. Re. Re. Re. Re. Flere NM billetter?
mogens: [quote]Alexander89s: [quote]mogens: [quote]kongla: [quote]mogens: [quote]jeg har allerede vunnet en main event billett i gratisturneringa (NM). Synes det er verdi å spille noen satelitter. Hva skjer hvis jeg vinner billett på f.eks pokerstars eller unibet?[/quote] Kan bruke den til PLO.[/quote] Den rekker jeg ikke da flyet lander i dublin tirsdag 27 [b]Mai[/b]:([/quote] Da rekker du ikke main heller ;)[/quote] men er ikke spilledag 1A onsdag 28. og 1B torsdag 29.?[/quote] Du skrev MAI. Det han spøker med;)
kongla
mogens 2 måneder siden
kongla:
mogens:
Alexander89s:
mogens:
kongla:
mogens:
Kan bruke den til PLO.
Du skrev MAI. Det han spøker med;)

LOL sent på kvelden
0
Re. Re. Re. Re. Re. Re. Flere NM billetter?
kongla: [quote]mogens: [quote]Alexander89s: [quote]mogens: [quote]kongla: [quote]mogens: [quote]jeg har allerede vunnet en main event billett i gratisturneringa (NM). Synes det er verdi å spille noen satelitter. Hva skjer hvis jeg vinner billett på f.eks pokerstars eller unibet?[/quote] Kan bruke den til PLO.[/quote] Den rekker jeg ikke da flyet lander i dublin tirsdag 27 [b]Mai[/b]:([/quote] Da rekker du ikke main heller ;)[/quote] men er ikke spilledag 1A onsdag 28. og 1B torsdag 29.?[/quote] Du skrev MAI. Det han spøker med;)[/quote] LOL sent på kvelden:)
mogens
Registered: 01/03/2008
Posts in forum: 664
sideeffect 2 måneder siden
Hvis du betaler mellomlegget, får du sikkert spille noen av de andre NM eventene. Evt. side-events.
0
«Alles ist gut»
Hvis du betaler mellomlegget, får du sikkert spille noen av de andre NM eventene. Evt. side-events.
sideeffect
Posts in forum: 484
oneeyescot 2 måneder siden
Målet til arrangørene er vel flest mulig deltakere i NM main, så når du allerede har kvallet så er vel den grei? skulle du kvale en gang til via f.eks en ranking serie finner Frode sikkert en løsning.
0
Målet til arrangørene er vel flest mulig deltakere i NM main, så når du allerede har kvallet så er vel den grei? skulle du kvale en gang til via f.eks en ranking serie finner Frode sikkert en løsning.
oneeyescot
   Show