Forum

H/H nl50hu: calle ned?

Kategori Donkr - Hold em Strategy    Tags nl50hu    213 Views
   Show
Poster i forumet: 693
Goldfish83 2 måneder siden
$0.25/$0.50 No Limit Holdem PokerStars 2 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks: goldfish83 (SB) ($63.22) BB ($132.85)

Pre-Flop: ($0.75, 2 players) goldfish83 is SB 7 A goldfish83 raises to $1.25, BB raises to $3.75, goldfish83 calls $2.50

Flop: A 4 2 ($7.50, 2 players) BB bets $4, goldfish83 calls $4

Turn: 2 ($15.50, 2 players) BB bets $11, goldfish83 calls $11

River: J ($37.50, 2 players) BB bets $25.25, goldfish83 ?

Villain: 3bet 36%, aggro postflop
Hero: Nokså straight forward

Dette er kortversjonen av posten som forsvant første gang jeg forsøkte å poste
0
Vær den første til å like dette Du Liker
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
H/H nl50hu: calle ned?
$0.25/$0.50 No Limit Holdem PokerStars 2 Players Hand Conversion Powered by [b][url=http://weaktight.com/]weaktight.com[/url][/b]

[b]Stacks:[/b] [b]goldfish83 (SB) ([color=blue]$63.22[/color]) [/b] [b]BB ([color=blue]$132.85[/color]) [/b]

[b]Pre-Flop:[/b] ([color=blue][b]$0.75[/b][/color], 2 players) [b]goldfish83 is SB[/b] :7h :ac [color=red][b]goldfish83 raises to $1.25[/b][/color], [color=red][b]BB raises to $3.75[/b][/color], goldfish83 calls $2.50

[b]Flop:[/b] :as :4s :2s ([color=blue][b]$7.50[/b][/color], 2 players) [color=red][b]BB bets $4[/b][/color], goldfish83 calls $4

[b]Turn:[/b] :2d ([color=blue][b]$15.50[/b][/color], 2 players) [color=red][b]BB bets $11[/b][/color], goldfish83 calls $11

[b]River:[/b] :jc ([color=blue][b]$37.50[/b][/color], 2 players) [color=red][b]BB bets $25.25[/b][/color], goldfish83 ?

Villain: 3bet 36%, aggro postflop
Hero: Nokså straight forward

Dette er kortversjonen av posten som forsvant første gang jeg forsøkte å poste
Goldfish83
Registered: 11/04/2008
Posts in forum: 110
LarsY 2 måneder siden
Med den infoen du har må du vel calle? Men klarer du å tjene på å calle med a7o? Må raise han på mange flopper uten treff isåfall. Tror jeg heller ville 4-betta pre (hvis han kan kaste mot 4-bets)
0
Be the first to like this You like this
Re: H/H nl50hu: calle ned?
Med den infoen du har må du vel calle? Men klarer du å tjene på å calle med a7o? Må raise han på mange flopper uten treff isåfall. Tror jeg heller ville 4-betta pre (hvis han kan kaste mot 4-bets)
LarsY
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 693
Goldfish83 2 måneder siden
LarsY:

Enig, var en leak jeg hadde. Skulle vært 4 betta eller folda tror jeg.
0
Re. Re: H/H nl50hu: calle ned?
LarsY: [quote]Med den infoen du har må du vel calle? Men klarer du å tjene på å calle med a7o? Må raise han på mange flopper uten treff isåfall. Tror jeg heller ville 4-betta pre (hvis han kan kaste mot 4-bets)[/quote] Enig, var en leak jeg hadde. Skulle vært 4 betta eller folda tror jeg.
Goldfish83
Registered: 07/02/2012
Posts in forum: 5
Theodorsen 2 måneder siden
Goldfish83:
LarsY:

Enig, var en leak jeg hadde. Skulle vært 4 betta eller folda tror jeg.

Ja, 126 BB dyp, må denne 4b eller foldes. Evt noe frekt flop/turn play.
Spørs hvor villain er aggro postflop, men dette er garantert en taphand i lengden med call 3b-call/call/call
0
Re. Re. Re: H/H nl50hu: calle ned?
Goldfish83: [quote]LarsY: [quote]Med den infoen du har må du vel calle? Men klarer du å tjene på å calle med a7o? Må raise han på mange flopper uten treff isåfall. Tror jeg heller ville 4-betta pre (hvis han kan kaste mot 4-bets)[/quote] Enig, var en leak jeg hadde. Skulle vært 4 betta eller folda tror jeg.[/quote] Ja, 126 BB dyp, må denne 4b eller foldes. Evt noe frekt flop/turn play. Spørs hvor villain er aggro postflop, men dette er garantert en taphand i lengden med call 3b-call/call/call
Theodorsen
   Show