Copy paste fra 2+2 Så har ingen egen erfaring
For igaming jobs, I recommend these:
[url=http://www.pentasia.com/]www.pentasia.com[/url]
[url=http://www.bettingconnections.com/]www.bettingconnections.com[/url]
[url=http://www.multilingualvacancies.com/]www.multilingualvacancies.com[/url]
Du kan også sende en åpen søknad til support@nordicbet.com . Bare henvis søknaden til Support-manager.
Vi ansetter i perioder også mange nye fjes, så er lov å prøve!
Kim
0
Be the first to like this
You like this
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Re: Jobb på Malta/Utlandet
Heisann!
Du kan også sende en åpen søknad til support@nordicbet.com . Bare henvis søknaden til Support-manager.
Vi ansetter i perioder også mange nye fjes, så er lov å prøve!
Kim
Du kan lese mer på Mr Greens Linkedin side og sende søknad til kundesupport@mrgreen.com.
Lykke til!
0
You like this
Redigert 2 måneder siden
Hei,
Mr Green ansetter på Malta nå.
Du kan lese mer på Mr Greens [url=http://www.linkedin.com/jobs?viewJob=&jobId=2543530&trk=jobs_biz_nprem_srch]Linkedin [/url]side og sende søknad til kundesupport@mrgreen.com.
Lykke til!
Den gjennomsnittlige lønna på Malta for supportmedarbeidere hos spilleselskapene er god nok til at du får deg en egen leilighet med god standard, samtidig som du har råd til mat etc.
Jeg forstår ikke hvorfor folk setter opp sammenigningen med norske lønninger. Det er jo ikke akkurat slik at du betaler norske priser for å leve der.
Det er jo selvfølgelig lett å kaste bort hele lønna på byen om man skal innom strippeklubb og kjøpe sjampis osv - akkurat som i Norge, så det går på prioriteringer.
www.bettingjobs.com og www.igamingelite.com er også gode selskaper. Har personlig erfaring med #1
Den gjennomsnittlige lønna på Malta for supportmedarbeidere hos spilleselskapene er god nok til at du får deg en egen leilighet med god standard, samtidig som du har råd til mat etc.
Jeg forstår ikke hvorfor folk setter opp sammenigningen med norske lønninger. Det er jo ikke akkurat slik at du betaler norske priser for å leve der.
Det er jo selvfølgelig lett å kaste bort hele lønna på byen om man skal innom strippeklubb og kjøpe sjampis osv - akkurat som i Norge, så det går på prioriteringer.
www.bettingjobs.com og www.igamingelite.com er også gode selskaper. Har personlig erfaring med #1
Jeg synes den er latterlig. Laverere levekostnader og strandliv er en bonus og ikke noe annet. Jobbe for en femtilapp i timen kan jeg gjøre når den store resesjonen kommer. Om den kommer.
0
You like this
«Freedom`s just another word for nothing left to l...»
Re. Re: Jobb på Malta/Utlandet
instacisk:
[quote]Den gjennomsnittlige lønna på Malta for supportmedarbeidere hos spilleselskapene er god nok til at du får deg en egen leilighet med god standard, samtidig som du har råd til mat etc.
www.bettingjobs.com og www.igamingelite.com er også gode selskaper. Har personlig erfaring med #1[/quote]
Jeg synes den er latterlig. Laverere levekostnader og strandliv er en bonus og ikke noe annet.
Jobbe for en femtilapp i timen kan jeg gjøre når den store resesjonen kommer. Om den kommer.
Mange brister i logikken og svært lite gjennomtenkt kommentar fra f.eks daaune her.
Selskapene på Malta har mange hundre ansatte ifra hele verden, men også mange lokale. Selskapene er allerede under kritikk ifra andre næringer på Malta fordi en driver lønningene opp til et nivå som ikke er holdbart for andre lokale næringer som ikke kan basere seg på et internasjonalt klientell. For mange Maltesere er det å få seg en av disse jobbene drømmen.
Skal da selskapene tilby langt høyere lønn til nordmenn? Får en et god jobbklima hvor folk som har akkurat samme jobben sitter på forskjellige lønninger på rekke og rad, kun basert på hvor en er født?
Selvfølgelig må lønninger baseres på lokale standarder. Du betaler såvidt skatt og går f.eks 3 folk i starten av tyveårene sammen vil du få en bra leilighet og et fint liv samtidig som du får verdifull corporate erfaring.
Liker du livsstilen er det også mulig å avansere i gradene og du kan da tjene riktig så godt.
Malta suger om vinteren btw. ingen isolasjonog 10 grader ute. Norge er føles varmere. Men det er knall resten av året.
Så er ikke dette en livsstil for alle, men det er jo enkelt. Bare holde seg i Norge. For eventyrere som er hypp på å komme seg til middelhavet og et internasjonelt mijø så er det helt topp.
«You can achieve anything you want in life as long...»
Mange brister i logikken og svært lite gjennomtenkt kommentar fra f.eks daaune her.
Selskapene på Malta har mange hundre ansatte ifra hele verden, men også mange lokale. Selskapene er allerede under kritikk ifra andre næringer på Malta fordi en driver lønningene opp til et nivå som ikke er holdbart for andre lokale næringer som ikke kan basere seg på et internasjonalt klientell. For mange Maltesere er det å få seg en av disse jobbene drømmen.
Skal da selskapene tilby langt høyere lønn til nordmenn? Får en et god jobbklima hvor folk som har akkurat samme jobben sitter på forskjellige lønninger på rekke og rad, kun basert på hvor en er født?
Selvfølgelig må lønninger baseres på lokale standarder.
Du betaler såvidt skatt og går f.eks 3 folk i starten av tyveårene sammen vil du få en bra leilighet og et fint liv samtidig som du får verdifull corporate erfaring.
Liker du livsstilen er det også mulig å avansere i gradene og du kan da tjene riktig så godt.
Malta suger om vinteren btw. ingen isolasjonog 10 grader ute. Norge er føles varmere. Men det er knall resten av året.
Så er ikke dette en livsstil for alle, men det er jo enkelt. Bare holde seg i Norge. For eventyrere som er hypp på å komme seg til middelhavet og et internasjonelt mijø så er det helt topp.
daaune:
[quote]Synd at lønna er på høyde med det innvandrerne som vasker Burger King får..[/quote]
Jeg lever bedre på supportlønn her i Malta enn hva jeg ville gjort i Norge med tilsvarende jobb.
Betsafe support har åpent 24/7. De som jobber der må vel tjene litt ekstra på å jobbe kveld/natt/helger og det er vel da en veldig bra betalt jobb? Med bra betalt mener jeg selvfølgelig i forhold til levekostnader.
Hvordan er normalt arbeidstidene i support stillinger på Malta? Er det 40 arbeidstimer i uka som gjelder der også?
0
You like this
«Math is idiotic»
Betsafe support har åpent 24/7. De som jobber der må vel tjene litt ekstra på å jobbe kveld/natt/helger og det er vel da en veldig bra betalt jobb? Med bra betalt mener jeg selvfølgelig i forhold til levekostnader.
Hvordan er normalt arbeidstidene i support stillinger på Malta? Er det 40 arbeidstimer i uka som gjelder der også?
Ja.
0
You like this
JoakimSR:
[quote]Betsafe support har åpent 24/7. De som jobber der må vel tjene litt ekstra på å jobbe kveld/natt/helger og det er vel da en veldig bra betalt jobb? Med bra betalt mener jeg selvfølgelig i forhold til levekostnader.
Hvordan er normalt arbeidstidene i support stillinger på Malta? Er det 40 arbeidstimer i uka som gjelder der også?[/quote]
Ja.
Veldig likt Norge sånn sett, 40 timers arbeidsuke, 100% for overtid etc.
Man tjener veeldig mye bedre på supportlønn her enn på samme jobb i Norge. Egen leilighet med 2 soverom, spiser 9/10 måltider ute etc. Utfordrer gjerne folk til å finne en lignende jobb i Norge hvor du kan leve på samme vis.
Edit: Leiligheten er leid obv
0
You like this
Redigert 2 måneder siden
JoakimSR:
[quote]Betsafe support har åpent 24/7. De som jobber der må vel tjene litt ekstra på å jobbe kveld/natt/helger og det er vel da en veldig bra betalt jobb? Med bra betalt mener jeg selvfølgelig i forhold til levekostnader.
Hvordan er normalt arbeidstidene i support stillinger på Malta? Er det 40 arbeidstimer i uka som gjelder der også?[/quote]
Veldig likt Norge sånn sett, 40 timers arbeidsuke, 100% for overtid etc.
Man tjener veeldig mye bedre på supportlønn her enn på samme jobb i Norge. Egen leilighet med 2 soverom, spiser 9/10 måltider ute etc. Utfordrer gjerne folk til å finne en lignende jobb i Norge hvor du kan leve på samme vis.
Edit: Leiligheten er leid obv :)
Even George Washington cannot believe how much value Donkr is offering through its freerolls so do not wait any longer and check out our freeroll section!