Forum

Jobb på Malta/Utlandet

Kategori Donkr - Off Topic    1189 Views
   Show
Poster i forumet: 164
zapater 2 måneder siden
er det noen her inne som har noe peiling på hvem man burde kontakte mtp support jobb e.l ? Mvh
0
Vær den første til å like dette Du Liker
«Abatnic»
Jobb på Malta/Utlandet
er det noen her inne som har noe peiling på hvem man burde kontakte mtp support jobb e.l ? Mvh
zapater
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 155
Lrr 2 måneder siden
Copy paste fra 2+2 Så har ingen egen erfaring

For igaming jobs, I recommend these:

www.pentasia.com

www.bettingconnections.com

www.multilingualvacancies.com
+1
You and Janemann
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Re: Jobb på Malta/Utlandet
Copy paste fra 2+2 Så har ingen egen erfaring For igaming jobs, I recommend these: [url=http://www.pentasia.com/]www.pentasia.com[/url] [url=http://www.bettingconnections.com/]www.bettingconnections.com[/url] [url=http://www.multilingualvacancies.com/]www.multilingualvacancies.com[/url]
Lrr
Posts in forum: 254
kimrud 2 måneder siden
Heisann!

Du kan også sende en åpen søknad til support@nordicbet.com . Bare henvis søknaden til Support-manager.

Vi ansetter i perioder også mange nye fjes, så er lov å prøve!

Kim
0
Be the first to like this You like this
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Heisann! Du kan også sende en åpen søknad til support@nordicbet.com . Bare henvis søknaden til Support-manager. Vi ansetter i perioder også mange nye fjes, så er lov å prøve! Kim
kimrud
Registered: 30/11/2011
Posts in forum: 2
alli 2 måneder siden
Hei,

Mr Green ansetter på Malta nå.

Du kan lese mer på Mr Greens Linkedin side og sende søknad til kundesupport@mrgreen.com.

Lykke til!
0
Redigert 2 måneder siden
Hei, Mr Green ansetter på Malta nå. Du kan lese mer på Mr Greens [url=http://www.linkedin.com/jobs?viewJob=&jobId=2543530&trk=jobs_biz_nprem_srch]Linkedin [/url]side og sende søknad til kundesupport@mrgreen.com. Lykke til!
alli
Registered: 19/02/2011
Posts in forum: 90
Hop Sing 2 måneder siden
Betsson trenger visstnok et par(hundre) mann.
Hop Sing
Registered: 16/02/2012
Posts in forum: 78
Random_hero 2 måneder siden
Hop Sing:

hæhæ
0
Re. Re: Jobb på Malta/Utlandet
Hop Sing: [quote]Betsson trenger visstnok et par(hundre) mann.[/quote] hæhæ :P
Random_hero
Registered: 03/05/2008
Posts in forum: 296
Dimorf 2 måneder siden
Random_hero:
Hop Sing:
hæhæ

Kriminalomsorg i frihet
0
«Dimorf»
Re. Re. Re: Jobb på Malta/Utlandet
Random_hero: [quote]Hop Sing: [quote]Betsson trenger visstnok et par(hundre) mann.[/quote] hæhæ :P[/quote] Kriminalomsorg i frihet
Dimorf
Posts in forum: 944
JoakimSR 2 måneder siden
0
Redigert 2 måneder siden
«Math is idiotic»
[url=http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=33128534]Finn.no [lt]- Betsson [/url]
JoakimSR
Registered: 03/03/2008
Posts in forum: 1028
daaune 2 måneder siden
Synd at lønna er på høyde med det innvandrerne som vasker Burger King får..
0
«When did I realize I was God? Well, I was praying...»
daaune
Registered: 13/04/2011
Posts in forum: 258
zuckmeout 2 måneder siden
daaune:

Vasker de burgerne der? Derfor de er så saftige?
+1
You and Pib
daaune: [quote]Synd at lønna er på høyde med det innvandrerne som vasker Burger King får..[/quote] Vasker de burgerne der? Derfor de er så saftige?
zuckmeout
Registered: 09/03/2011
Posts in forum: 4
instacisk 2 måneder siden
Den gjennomsnittlige lønna på Malta for supportmedarbeidere hos spilleselskapene er god nok til at du får deg en egen leilighet med god standard, samtidig som du har råd til mat etc.

Jeg forstår ikke hvorfor folk setter opp sammenigningen med norske lønninger. Det er jo ikke akkurat slik at du betaler norske priser for å leve der.

Det er jo selvfølgelig lett å kaste bort hele lønna på byen om man skal innom strippeklubb og kjøpe sjampis osv - akkurat som i Norge, så det går på prioriteringer.

www.bettingjobs.com og www.igamingelite.com er også gode selskaper. Har personlig erfaring med #1
+1
You and ICMw00t
Den gjennomsnittlige lønna på Malta for supportmedarbeidere hos spilleselskapene er god nok til at du får deg en egen leilighet med god standard, samtidig som du har råd til mat etc. Jeg forstår ikke hvorfor folk setter opp sammenigningen med norske lønninger. Det er jo ikke akkurat slik at du betaler norske priser for å leve der. Det er jo selvfølgelig lett å kaste bort hele lønna på byen om man skal innom strippeklubb og kjøpe sjampis osv - akkurat som i Norge, så det går på prioriteringer. www.bettingjobs.com og www.igamingelite.com er også gode selskaper. Har personlig erfaring med #1
instacisk
Registered: 01/03/2008
Posts in forum: 511
Troendern 2 måneder siden
instacisk:
Den gjennomsnittlige lønna på Malta for supportmedarbeidere hos spilleselskapene er god nok til at du får deg en egen leilighet med god standard, samtidig som du har råd til mat etc.

Jeg forstår ikke hvorfor folk setter opp sammenigningen med norske lønninger. Det er jo ikke akkurat slik at du betaler norske priser for å leve der.

Det er jo selvfølgelig lett å kaste bort hele lønna på byen om man skal innom strippeklubb og kjøpe sjampis osv - akkurat som i Norge, så det går på prioriteringer.

www.bettingjobs.com og www.igamingelite.com er også gode selskaper. Har personlig erfaring med #1

Jeg synes den er latterlig. Laverere levekostnader og strandliv er en bonus og ikke noe annet.
Jobbe for en femtilapp i timen kan jeg gjøre når den store resesjonen kommer. Om den kommer.
0
«Freedom`s just another word for nothing left to l...»
instacisk: [quote]Den gjennomsnittlige lønna på Malta for supportmedarbeidere hos spilleselskapene er god nok til at du får deg en egen leilighet med god standard, samtidig som du har råd til mat etc. Jeg forstår ikke hvorfor folk setter opp sammenigningen med norske lønninger. Det er jo ikke akkurat slik at du betaler norske priser for å leve der. Det er jo selvfølgelig lett å kaste bort hele lønna på byen om man skal innom strippeklubb og kjøpe sjampis osv - akkurat som i Norge, så det går på prioriteringer. www.bettingjobs.com og www.igamingelite.com er også gode selskaper. Har personlig erfaring med #1[/quote] Jeg synes den er latterlig. Laverere levekostnader og strandliv er en bonus og ikke noe annet. Jobbe for en femtilapp i timen kan jeg gjøre når den store resesjonen kommer. Om den kommer.
Troendern
Registered: 02/07/2007
Posts in forum: 1832
Robs 2 måneder siden
Mange brister i logikken og svært lite gjennomtenkt kommentar fra f.eks daaune her.

Selskapene på Malta har mange hundre ansatte ifra hele verden, men også mange lokale. Selskapene er allerede under kritikk ifra andre næringer på Malta fordi en driver lønningene opp til et nivå som ikke er holdbart for andre lokale næringer som ikke kan basere seg på et internasjonalt klientell. For mange Maltesere er det å få seg en av disse jobbene drømmen.

Skal da selskapene tilby langt høyere lønn til nordmenn? Får en et god jobbklima hvor folk som har akkurat samme jobben sitter på forskjellige lønninger på rekke og rad, kun basert på hvor en er født?

Selvfølgelig må lønninger baseres på lokale standarder.
Du betaler såvidt skatt og går f.eks 3 folk i starten av tyveårene sammen vil du få en bra leilighet og et fint liv samtidig som du får verdifull corporate erfaring.

Liker du livsstilen er det også mulig å avansere i gradene og du kan da tjene riktig så godt.

Malta suger om vinteren btw. ingen isolasjonog 10 grader ute. Norge er føles varmere. Men det er knall resten av året.

Så er ikke dette en livsstil for alle, men det er jo enkelt. Bare holde seg i Norge. For eventyrere som er hypp på å komme seg til middelhavet og et internasjonelt mijø så er det helt topp.
+4
You, Hop Sing , Mr_white25 and others
Redigert 2 måneder siden
«You can achieve anything you want in life as long...»
Mange brister i logikken og svært lite gjennomtenkt kommentar fra f.eks daaune her. Selskapene på Malta har mange hundre ansatte ifra hele verden, men også mange lokale. Selskapene er allerede under kritikk ifra andre næringer på Malta fordi en driver lønningene opp til et nivå som ikke er holdbart for andre lokale næringer som ikke kan basere seg på et internasjonalt klientell. For mange Maltesere er det å få seg en av disse jobbene drømmen. Skal da selskapene tilby langt høyere lønn til nordmenn? Får en et god jobbklima hvor folk som har akkurat samme jobben sitter på forskjellige lønninger på rekke og rad, kun basert på hvor en er født? Selvfølgelig må lønninger baseres på lokale standarder. Du betaler såvidt skatt og går f.eks 3 folk i starten av tyveårene sammen vil du få en bra leilighet og et fint liv samtidig som du får verdifull corporate erfaring. Liker du livsstilen er det også mulig å avansere i gradene og du kan da tjene riktig så godt. Malta suger om vinteren btw. ingen isolasjonog 10 grader ute. Norge er føles varmere. Men det er knall resten av året. Så er ikke dette en livsstil for alle, men det er jo enkelt. Bare holde seg i Norge. For eventyrere som er hypp på å komme seg til middelhavet og et internasjonelt mijø så er det helt topp.
Robs
Registered: 06/03/2008
Posts in forum: 1654
ICMw00t 2 måneder siden
daaune:

Jeg lever bedre på supportlønn her i Malta enn hva jeg ville gjort i Norge med tilsvarende jobb.
+1
You and instacisk
daaune: [quote]Synd at lønna er på høyde med det innvandrerne som vasker Burger King får..[/quote] Jeg lever bedre på supportlønn her i Malta enn hva jeg ville gjort i Norge med tilsvarende jobb.
ICMw00t
Posts in forum: 944
JoakimSR 2 måneder siden
Betsafe support har åpent 24/7. De som jobber der må vel tjene litt ekstra på å jobbe kveld/natt/helger og det er vel da en veldig bra betalt jobb? Med bra betalt mener jeg selvfølgelig i forhold til levekostnader.

Hvordan er normalt arbeidstidene i support stillinger på Malta? Er det 40 arbeidstimer i uka som gjelder der også?
0
«Math is idiotic»
Betsafe support har åpent 24/7. De som jobber der må vel tjene litt ekstra på å jobbe kveld/natt/helger og det er vel da en veldig bra betalt jobb? Med bra betalt mener jeg selvfølgelig i forhold til levekostnader. Hvordan er normalt arbeidstidene i support stillinger på Malta? Er det 40 arbeidstimer i uka som gjelder der også?
JoakimSR
Registered: 06/01/2010
Posts in forum: 299
larfixh 2 måneder siden
JoakimSR:
Betsafe support har åpent 24/7. De som jobber der må vel tjene litt ekstra på å jobbe kveld/natt/helger og det er vel da en veldig bra betalt jobb? Med bra betalt mener jeg selvfølgelig i forhold til levekostnader.

Hvordan er normalt arbeidstidene i support stillinger på Malta? Er det 40 arbeidstimer i uka som gjelder der også?

Ja.
0
JoakimSR: [quote]Betsafe support har åpent 24/7. De som jobber der må vel tjene litt ekstra på å jobbe kveld/natt/helger og det er vel da en veldig bra betalt jobb? Med bra betalt mener jeg selvfølgelig i forhold til levekostnader. Hvordan er normalt arbeidstidene i support stillinger på Malta? Er det 40 arbeidstimer i uka som gjelder der også?[/quote] Ja.
larfixh
Registered: 21/11/2009
Posts in forum: 266
MikaelD 2 måneder siden
JoakimSR:

Veldig likt Norge sånn sett, 40 timers arbeidsuke, 100% for overtid etc.

Man tjener veeldig mye bedre på supportlønn her enn på samme jobb i Norge. Egen leilighet med 2 soverom, spiser 9/10 måltider ute etc. Utfordrer gjerne folk til å finne en lignende jobb i Norge hvor du kan leve på samme vis.

Edit: Leiligheten er leid obv
0
Redigert 2 måneder siden
JoakimSR: [quote]Betsafe support har åpent 24/7. De som jobber der må vel tjene litt ekstra på å jobbe kveld/natt/helger og det er vel da en veldig bra betalt jobb? Med bra betalt mener jeg selvfølgelig i forhold til levekostnader. Hvordan er normalt arbeidstidene i support stillinger på Malta? Er det 40 arbeidstimer i uka som gjelder der også?[/quote] Veldig likt Norge sånn sett, 40 timers arbeidsuke, 100% for overtid etc. Man tjener veeldig mye bedre på supportlønn her enn på samme jobb i Norge. Egen leilighet med 2 soverom, spiser 9/10 måltider ute etc. Utfordrer gjerne folk til å finne en lignende jobb i Norge hvor du kan leve på samme vis. Edit: Leiligheten er leid obv :)
MikaelD
   Show