Mer til idretten - Ytring på NRK.no

Startet av Forbundet   |  1071 Views
   Show
Reg: 10/03/2013
Forbundet 6 år siden
Sigurd Eskeland tar del i debatten. Les mer HER!
Like
7
Mer til idretten - Ytring på NRK.no
Sigurd Eskeland tar del i debatten. Les mer [URL=http://www.nrk.no/ytring/mer-til-idretten-1.11087459]HER[/URL]!
Forbundet
Reg: 23/05/2012
Syretrynet 6 år siden
Eg overnatter utenfor åpningen av det første kasionet i Norge. Sett meg på ventelisten, Jonny!
Like
Redigert 6 år siden
Re: Mer til idretten - Ytring på NRK.no
Eg overnatter utenfor åpningen av det første kasionet i Norge. Sett meg på ventelisten, Jonny!
Syretrynet
Reg: 25/05/2008
PugC 6 år siden
Herlig! Slike innlegg er gull verd i offentligheten og jeg setter stor pris på at Pokerfobundet gjør seg bemerket som opinionspåvirker i offentligheten. Stå på videre! Ser frem til å lese flere gode innlegg som kan heve debatter opp fra populære, men unøyaktige fordommer.
Like
«Ludo ergo sum»
Herlig! Slike innlegg er gull verd i offentligheten og jeg setter stor pris på at Pokerfobundet gjør seg bemerket som opinionspåvirker i offentligheten. Stå på videre! Ser frem til å lese flere gode innlegg som kan heve debatter opp fra populære, men unøyaktige fordommer.
PugC
Reg: 02/01/2009
brutti 6 år siden
Godt skrevet og synes det er fint å se at flere snakker om den åpne måten de har lisensiert spill på slik som i Danmark. Det er en liknende modell man kan drømme om her til lands.
Like
Godt skrevet og synes det er fint å se at flere snakker om den åpne måten de har lisensiert spill på slik som i Danmark. Det er en liknende modell man kan drømme om her til lands.
brutti
Reg: 18/08/2009
mogens 6 år siden
^
Modellen i danmark er ikke ideel for 5 flate øre men er en start i riktig retning.
GL us
Like
1
^ Modellen i danmark er ikke ideel for 5 flate øre men er en start i riktig retning. GL us [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1.1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif[/img]
mogens
Reg: 11/03/2008
ferden 6 år siden
Veldig bra!
Like
Veldig bra!
ferden
   Show

2320.9979