Forum

MMA 2012

Kategori Donkr - Other Gambling    Tags mma    3646 Views
1 2 3
Gå til side 
   Show
Registered: 21/09/2011
Posts in forum: 193
t0okie 3 måneder siden
zombien:
Det er Nick Diaz har testet positivt for Marijuana (ikke første gangen)

http://mmajunkie.com/news/27355/nick-diaz-tests-positive-for-marijuana-faces-disciplinary-action-following-ufc-143.mma

blir nok suspendert i 6mnd eller 1 år. synd imo, WW-divisjonen trenger folk som han nå

6mnd eller 1 år for Marijuana?!?! Marijuana burde ikke ha vært lovlig imo.. men anyways, han har jo lagt opp..
0
Be the first to like this You like this
Redigert 3 måneder siden
«umadbro?»
Re. Re. Re: MMA 2012
zombien: [quote]Det er Nick Diaz har testet positivt for Marijuana (ikke første gangen) http://mmajunkie.com/news/27355/nick-diaz-tests-positive-for-marijuana-faces-disciplinary-action-following-ufc-143.mma blir nok suspendert i 6mnd eller 1 år. synd imo, WW-divisjonen trenger folk som han nå[/quote] 6mnd eller 1 år for Marijuana?!?! Marijuana burde ikke ha vært lovlig imo.. men anyways, han har jo lagt opp..
t0okie
Registered: 28/05/2009
Posts in forum: 187
Mr_white25 3 måneder siden
zombien:

http://mmajunkie.com/news/27355/nick-diaz-tests-positive-for-marijuana-faces-disciplinary-action-following-ufc-143.mma

blir nok suspendert i 6mnd eller 1 år. synd imo, WW-divisjonen trenger folk som han nå

Arrrg!
Når jeg leste den første posten din tenkte jeg at visst Diaz serr hadde dopet seg(typ steroider, veksthormoner etc), ville jeg mistet all respekt for han. Burde obv slått meg at det var the weeedz det var snakk om. Er ikke akkurat dopen som fremmer resultater. Men UFC må seff flagge med holdningskampanjer. Sick synd imo. Men on the bright side så hadde nok ikke Diaz hoppet på noe fight card før etter 6 mnd uansett.
0
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Re. Re: MMA 2012
zombien: [quote]Det er Nick Diaz har testet positivt for Marijuana (ikke første gangen) http://mmajunkie.com/news/27355/nick-diaz-tests-positive-for-marijuana-faces-disciplinary-action-following-ufc-143.mma blir nok suspendert i 6mnd eller 1 år. synd imo, WW-divisjonen trenger folk som han nå[/quote] Arrrg! Når jeg leste den første posten din tenkte jeg at visst Diaz serr hadde dopet seg(typ steroider, veksthormoner etc), ville jeg mistet all respekt for han. Burde obv slått meg at det var the weeedz det var snakk om. Er ikke akkurat dopen som fremmer resultater. Men UFC må seff flagge med holdningskampanjer. Sick synd imo. Men on the bright side så hadde nok ikke Diaz hoppet på noe fight card før etter 6 mnd uansett.
Mr_white25
Registered: 28/05/2009
Posts in forum: 187
Mr_white25 3 måneder siden
t0okie:
zombien:

6mnd eller 1 år for Marijuana?!?! Marijuana burde ikke ha vært lovlig imo.. men anyways, han har jo lagt opp..

Does not compute.
0
Re. Re. Re. Re: MMA 2012
t0okie: [quote]zombien: [quote]Det er Nick Diaz har testet positivt for Marijuana (ikke første gangen) http://mmajunkie.com/news/27355/nick-diaz-tests-positive-for-marijuana-faces-disciplinary-action-following-ufc-143.mma blir nok suspendert i 6mnd eller 1 år. synd imo, WW-divisjonen trenger folk som han nå[/quote] [b]6mnd eller 1 år for Marijuana?!?! Marijuana burde ikke ha vært lovlig imo[/b].. men anyways, han har jo lagt opp..[/quote] Does not compute.
Mr_white25
Registered: 01/03/2008
Posts in forum: 2429
zombien 3 måneder siden
"lagt opp". tror nok ikke det er siste gang vi har sett Diaz i octagonen. Tror nok UFC klarer å bla opp nok penger til få han i sving igjen
0
Re: MMA 2012
"lagt opp". tror nok ikke det er siste gang vi har sett Diaz i octagonen. Tror nok UFC klarer å bla opp nok penger til få han i sving igjen
zombien
zombien 3 måneder siden
Roger Gracie har visstnok signert for UFC. håper han klarer seg bra
0
Roger Gracie har visstnok signert for UFC. håper han klarer seg bra
zombien
zombien 2 måneder siden
larfixh:
når tror du at Gonzaga blir å se igjen?

ble annonsert nå nettopp

UFC 146 - 26. mai - Gonzaga vs Shane Del Rosario
0
larfixh: [quote]når tror du at Gonzaga blir å se igjen?[/quote] ble annonsert nå nettopp UFC 146 - 26. mai - Gonzaga vs Shane Del Rosario
zombien
zombien 2 måneder siden
Einemo cuttet fra UFC. Forståelig nok ut i fra de to kampene hans og nå som UFC får inn masse nye HW's. Kjipt. Skulle gjerne sett han fått en fight på Sverige-cardet
0
Einemo cuttet fra UFC. Forståelig nok ut i fra de to kampene hans og nå som UFC får inn masse nye HW[apostrophe]s. Kjipt. Skulle gjerne sett han fått en fight på Sverige-cardet
zombien
Registered: 21/09/2011
Posts in forum: 193
t0okie 2 måneder siden
UFC144 må være en av de beste eventene noensinne..
0
«umadbro?»
UFC144 må være en av de beste eventene noensinne..
t0okie
Registered: 03/08/2010
Posts in forum: 30
Flexxi 1 måneder siden
Sjekk ut kanalen MAX nå fra 21:00 til 22:00. Norsk dokumentar om MMA i Norge.
0
Sjekk ut kanalen MAX nå fra 21:00 til 22:00. Norsk dokumentar om MMA i Norge.
Flexxi
Registered: 22/03/2008
Storhove 7 uker siden
0
[url=http://www.nettavisen.no/sport/kampsport/article3362511.ece]http://www.nettavisen.no/sport/kampsport/article3362511.ece[/url]
Storhove
Posts in forum: 408
Palst 7 uker siden
wtf. Fant "Ultimate Fighter Brazil"
Visste ikke at de hadde begynt å kjøre det utenfor US.
0
wtf. Fant "Ultimate Fighter Brazil" :) Visste ikke at de hadde begynt å kjøre det utenfor US.
Palst
Registered: 03/08/2010
Flexxi 7 uker siden
Palst:
wtf. Fant "Ultimate Fighter Brazil"
Visste ikke at de hadde begynt å kjøre det utenfor US.

Første sesongen i Brasil ja, premiere på TV i Brasil i gårkveld og på nett til resten av verden. Veldig mange underholdende fights for å komme inn i huset. MMA i Brasil er iferd med å ta av. Ryktes mellom 7-10 millioner seere, og det på en sending som begynte ved midnatt på en søndagskveld. Mildt sagt imponerende!

Snakk om Brasil, rematchen mellom Anderson Silva og Chael Sonnen er nå fastsatt til 23. juni, i Rio de Janeiro. Fighten kommer til å være UFC sitt andre stevne på en stadion, nærmere bestemt Estádio Olímpico João Havelange, også kalt Engenhão. Ryktene sier at UFC vil konfigurere antall sitteplasser til 65 000, noe som vil være ny rekord for UFC. Vitor Belfort vs. Wanderlei Silva 2 vil også foregå på dette stevnet.

Verdt å sjekke ut dette intervjuet gjort av svenske MMA Nytt med UFC presidenten Dana White, del 2 skal visst komme i morgen.

Er det forresten noen herifra som skal til Stockholm helga 14. april for UFC Sweden?
0
Redigert 7 uker siden
Palst: [quote]wtf. Fant "Ultimate Fighter Brazil" :) Visste ikke at de hadde begynt å kjøre det utenfor US.[/quote] Første sesongen i Brasil ja, premiere på TV i Brasil i gårkveld og på nett til resten av verden. Veldig mange underholdende fights for å komme inn i huset. MMA i Brasil er iferd med å ta av. Ryktes mellom 7-10 millioner seere, og det på en sending som begynte ved midnatt på en søndagskveld. Mildt sagt imponerende! Snakk om Brasil, rematchen mellom Anderson Silva og Chael Sonnen er nå fastsatt til 23. juni, i Rio de Janeiro. Fighten kommer til å være UFC sitt andre stevne på en stadion, nærmere bestemt Estádio Olímpico João Havelange, også kalt Engenhão. Ryktene sier at UFC vil konfigurere antall sitteplasser til 65 000, noe som vil være ny rekord for UFC. Vitor Belfort vs. Wanderlei Silva 2 vil også foregå på dette stevnet. Verdt å sjekke ut dette intervjuet gjort av svenske MMA Nytt med UFC presidenten Dana White, del 2 skal visst komme i morgen. [youtube]EKJxwg6QVmw[/youtube] Er det forresten noen herifra som skal til Stockholm helga 14. april for UFC Sweden?
Flexxi
Registered: 05/07/2008
Posts in forum: 143
Gizzmoen 7 uker siden
Jeg drar fredag 13 og blir til søndagen, drar med 4 andre
0
Jeg drar fredag 13 og blir til søndagen, drar med 4 andre :)
Gizzmoen
zombien 4 uker siden
I morgen er det tid for UFC's første event i Skandinavia, i Stockholm og Globen

Noen som har tatt turen?

Cardet er som følger:

MAIN CARD (FUEL TV)
Alexander Gustafsson vs. Thiago Silva
Alessio Sakara vs. Brian Stann
Siyar Bahadurzada vs. Paulo Thiago
Diego Nunes vs. Dennis Siver
DaMarques Johnson vs. John Maguire
Damacio Page vs. Brad Pickett

PRELIMINARY CARD (Facebook)
Papy Abedi vs. James Head
Tom DeBlass vs. Cyrille Diabate
Francis Carmont vs. Magnus Cedenblad
Yoislandy Izquierdo vs. Reza Madadi
Simeon Thoresen vs. Besam Yousef
Jason Young vs. Eric Wisely

Verdt å merke seg vår egen Simeon Thoresen som gjør sin UFC debut. Et stort WW-talent som jeg tror kommer til å ta Norges første seier i UFC (vi er 0-4 så langt). Han møter Besam Yousef som strengt tatt ikke har noe i UFC å gjøre. Kun med fordi han er svensk og har fått håndplukkete motstandere så langt i karrieren.

Thoresen har mye mer erfaring både i kamper og i fra større organisasjoner. Submission i runde 1 eller runde 2 er mitt tips.

Ellers har jeg bets på Gustafsson, Nunes, Bahardurzada, Carmont, Izquierdo, DeBlass og Thoresen selvsagt.

Kampene starter ganske tidlig i morgen (Ikke 100% sikker men tipper rundt kl 18:00). Main Card går live på canal9 kl 21:00 (fikk vite dette av noen andre så ikke 100% her heller). Jeg gleder meg etter en måneds tid uten UFC!

+3
You, JohnDoe , fredricbs and others
PSB
Redigert 4 uker siden
I morgen er det tid for UFC[apostrophe]s første event i Skandinavia, i Stockholm og Globen Noen som har tatt turen? Cardet er som følger: MAIN CARD (FUEL TV) Alexander Gustafsson vs. Thiago Silva Alessio Sakara vs. Brian Stann Siyar Bahadurzada vs. Paulo Thiago Diego Nunes vs. Dennis Siver DaMarques Johnson vs. John Maguire Damacio Page vs. Brad Pickett PRELIMINARY CARD (Facebook) Papy Abedi vs. James Head Tom DeBlass vs. Cyrille Diabate Francis Carmont vs. Magnus Cedenblad Yoislandy Izquierdo vs. Reza Madadi Simeon Thoresen vs. Besam Yousef Jason Young vs. Eric Wisely Verdt å merke seg vår egen Simeon Thoresen som gjør sin UFC debut. Et stort WW-talent som jeg tror kommer til å ta Norges første seier i UFC (vi er 0-4 så langt). Han møter Besam Yousef som strengt tatt ikke har noe i UFC å gjøre. Kun med fordi han er svensk og har fått håndplukkete motstandere så langt i karrieren. Thoresen har mye mer erfaring både i kamper og i fra større organisasjoner. Submission i runde 1 eller runde 2 er mitt tips. Ellers har jeg bets på Gustafsson, Nunes, Bahardurzada, Carmont, Izquierdo, DeBlass og Thoresen selvsagt. Kampene starter ganske tidlig i morgen (Ikke 100% sikker men tipper rundt kl 18:00). Main Card går live på canal9 kl 21:00 (fikk vite dette av noen andre så ikke 100% her heller). Jeg gleder meg etter en måneds tid uten UFC! [IMG]http://mmaaddicts.com/dann/ufc-on-fuel-tv-2-gustafsson-silva/simeon-thoresen.JPG[/IMG] [img]http://mmaaddicts.com/dann/ufc-on-fuel-tv-2-gustafsson-silva/simeon-thoresen-besam-yousef.JPG[/IMG]
zombien
Palst 4 uker siden
På tide med litt ufc igjen ja
Btw , så ett sted at Overeem hadde feilet en doping test. Spøker vel litt for Reem - Dos Santos i ufc 146 da. Kjipt !
0
Redigert 4 uker siden
På tide med litt ufc igjen ja :) Btw , så ett sted at Overeem hadde feilet en doping test. Spøker vel litt for Reem - Dos Santos i ufc 146 da. Kjipt !
Palst
zombien 4 uker siden
Ja, Overeem hadde for høye tetosteron verdier. Det er lov til å ha 6 ganger høyere nivåer enn vanlig. Overeem hadde 14 ganger mer enn normalen.

Dette har vært kjent en god stund nå og UFC har ikke trukket Overeem fra eventen eller kommet med en erstatter. Virker som de håper at det skal ordne seg etter høringen 24. april.

Er en ganske stor movement som prøver å få Mark Hunt til å erstatte Reem. Hunt fortjener det ikke, men det hadde vært stor humor og en bra kamp hvis han hadde fått sjansen.

Det som er blitt sagt er at Mir vs Cain kommer til å skje og at ingen av de erstatter Overeem
0
Ja, Overeem hadde for høye tetosteron verdier. Det er lov til å ha 6 ganger høyere nivåer enn vanlig. Overeem hadde 14 ganger mer enn normalen. Dette har vært kjent en god stund nå og UFC har ikke trukket Overeem fra eventen eller kommet med en erstatter. Virker som de håper at det skal ordne seg etter høringen 24. april. Er en ganske stor movement som prøver å få Mark Hunt til å erstatte Reem. Hunt fortjener det ikke, men det hadde vært stor humor og en bra kamp hvis han hadde fått sjansen. Det som er blitt sagt er at Mir vs Cain kommer til å skje og at ingen av de erstatter Overeem
zombien
Posts in forum: 161
JRE 4 uker siden
Live fra stockholm på facebook nå!
Maincard fra kl 21. Uvisst ang stream?
0
Live fra stockholm på facebook nå! Maincard fra kl 21. Uvisst ang stream?
JRE
zombien 4 uker siden
Kampen til Simeon starter nå!!!
Finner stream på facebook sidene til UFC
0
Kampen til Simeon starter nå!!! Finner stream på facebook sidene til UFC
zombien
Registered: 07/01/2009
Posts in forum: 203
zyphie 4 uker siden
HERLIG!!!
0
HERLIG!!!
zyphie
zombien 4 uker siden
!!!!

Simeon vant via submission i runde 2. ding!
sykt bra grappling av SImeon
0
!!!! Simeon vant via submission i runde 2. ding! sykt bra grappling av SImeon
zombien
Palst 4 uker siden
Bra potensiale på den karen ja. Håper å se han mot bedre motstand. Besam Yousef var vel ikke veldig god.
0
Bra potensiale på den karen ja. Håper å se han mot bedre motstand. Besam Yousef var vel ikke veldig god.
Palst
zombien 4 uker siden
Synes Besam klarte seg ganske bra egentlig i runde 1. Likte ikke hvor mange slag Simeon tok, han bør skjerpe opp standup defensen sin til neste kamp, kan koste han dyrt mot bedre motstand
0
Synes Besam klarte seg ganske bra egentlig i runde 1. Likte ikke hvor mange slag Simeon tok, han bør skjerpe opp standup defensen sin til neste kamp, kan koste han dyrt mot bedre motstand
zombien
zombien 4 uker siden
Herregud så talentløst med svenske kommentatorer
0
zombien
Posts in forum: 411
joffus_87 4 uker siden
zombien:

+1
0
zombien: [quote]Herregud så talentløst med svenske kommentatorer[/quote] +1
joffus_87
Palst 4 uker siden
http://www.coolsport.tv/stream7.php <-engelske
0
http://www.coolsport.tv/stream7.php [lt]-engelske
Palst
zombien 4 uker siden
Droppet å se det, laster heller ned i morgen med Goldie/Florian som kommentatorer
0
Droppet å se det, laster heller ned i morgen med Goldie/Florian som kommentatorer
zombien
Registered: 28/12/2009
Posts in forum: 121
oddla 4 uker siden
Besam Yousef klarte seg faktisk møje bedre en forventet, var faktisk litt i tvil om han skulle ta det, satt ringside med kenny og co. som komentatora på øyra. kjempe stemning i globen
0
Besam Yousef klarte seg faktisk møje bedre en forventet, var faktisk litt i tvil om han skulle ta det, satt ringside med kenny og co. som komentatora på øyra. kjempe stemning i globen :)
oddla
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 123
soppsuppe 3 uker siden
Hvor kan jeg laste ned eventen som var i Sweden?
0
soppsuppe
joffus_87 3 uker siden
soppsuppe:

http://isohunt.com/torrents/ufc?iht=-1&ihp=1&ihs1=5&iho1=d
0
soppsuppe: [quote]Hvor kan jeg laste ned eventen som var i Sweden?[/quote] [url=http://isohunt.com/torrents/ufc?iht=-1&ihp=1&ihs1=5&iho1=d]http://isohunt.com/torrents/ufc?iht=-1&ihp=1&ihs1=5&iho1=d[/url]
joffus_87
zombien 3 uker siden
UFC 145 i natt

MAIN CARD (Pay-per-view)
Champ Jon Jones vs. Rashad Evans (for light-heavyweight title)
Rory MacDonald vs. Che Mills
Ben Rothwell vs. Brendan Schaub
Michael McDonald vs. Miguel Torres
Mark Hominick vs. Eddie Yagin
John Alessio vs. Mark Bocek

PRELIMINARY CARD (FX)
Travis Browne vs. Chad Griggs
Matt Brown vs. Stephen Thompson
John Makdessi vs. Anthony Njokuani
Mac Danzig vs. Efrain Escudero

PRELIMINARY CARD (Facebook)
Chris Clements vs. Keith Wisniewski
Maximo Blanco vs. Marcus Brimage

ganske tydelig at dette cardet er bygget rundt main eventen uten noen andre store kamper. Litt lackluster men blir sikkert bra uansett. Annet enn Jones vs Evans er jeg interessert i Torres vs McDonald, Stephen Thompson og Maximo Blanco

Tror Jones vinner igjen, men håper Evans kan gi han litt motstand
0
UFC 145 i natt MAIN CARD (Pay-per-view) Champ Jon Jones vs. Rashad Evans (for light-heavyweight title) Rory MacDonald vs. Che Mills Ben Rothwell vs. Brendan Schaub Michael McDonald vs. Miguel Torres Mark Hominick vs. Eddie Yagin John Alessio vs. Mark Bocek PRELIMINARY CARD (FX) Travis Browne vs. Chad Griggs Matt Brown vs. Stephen Thompson John Makdessi vs. Anthony Njokuani Mac Danzig vs. Efrain Escudero PRELIMINARY CARD (Facebook) Chris Clements vs. Keith Wisniewski Maximo Blanco vs. Marcus Brimage ganske tydelig at dette cardet er bygget rundt main eventen uten noen andre store kamper. Litt lackluster men blir sikkert bra uansett. Annet enn Jones vs Evans er jeg interessert i Torres vs McDonald, Stephen Thompson og Maximo Blanco Tror Jones vinner igjen, men håper Evans kan gi han litt motstand
zombien
zombien 3 uker siden
in other news så er det offesiellt at UFC har trukket Overeem fra tittelkampen mot JDS @ UFC 146. Frank Mir stepper inn for Overeem
0
in other news så er det offesiellt at UFC har trukket Overeem fra tittelkampen mot JDS @ UFC 146. Frank Mir stepper inn for Overeem
zombien
Registered: 18/12/2009
Posts in forum: 88
Armada 3 uker siden
Gleder meg ikke like mye som jeg gjorde når det var Uberreem-Dos Santos. JDS vinner via KO innen første runde, er med på bet om noen vil bette imot på det.

Blir spennede å se hva UFC gjør med Cain. Om han i det hele tatt skal sloss i dette eventet ser jeg ikke helt hvem han skal møte som gir mening.
Gleder meg mer til å se McDonald og MacDonald ikveld enn main eventen. Syyyke prospects Gleder meg!
0
«Your signature will be displayed in the discussio...»
Gleder meg ikke like mye som jeg gjorde når det var Uberreem-Dos Santos. JDS vinner via KO innen første runde, er med på bet om noen vil bette imot på det. Blir spennede å se hva UFC gjør med Cain. Om han i det hele tatt skal sloss i dette eventet ser jeg ikke helt hvem han skal møte som gir mening. Gleder meg mer til å se McDonald og MacDonald ikveld enn main eventen. Syyyke prospects :) Gleder meg!
Armada
Registered: 25/10/2010
Posts in forum: 18
uzi_love 3 uker siden
stream?
0
«www.atleostrem.com»
stream?
uzi_love
joffus_87 3 uker siden
logg inn på ufc.tv for best kvalitet på prelims
+1
You and uzi_love
logg inn på ufc.tv for best kvalitet på prelims
joffus_87
Registered: 04/03/2008
Posts in forum: 518
supremacy 3 uker siden
hendo-jones å huhu som jeg gleder til den blir satt opp.
0
«den nakne mannen ruller videre»
hendo-jones å huhu som jeg gleder til den blir satt opp.
supremacy
Posts in forum: 161
JRE 1 dag siden
Ufc korean zombie vs porier igår, SE DEN!

Ot: ipad her loker noe j....
+2
You, Palst and zombien
Ufc korean zombie vs porier igår, SE DEN! Ot: ipad her loker noe j....
JRE
zombien 48 minutter siden
"How can you not love the Korean Zombie!?! Sick technique mixed with a complete disregard for his own safety." - Pat Healy

KZ<3
0
"How can you not love the Korean Zombie!?! Sick technique mixed with a complete disregard for his own safety." - Pat Healy KZ[lt]3
zombien
1 2 3
Gå til side 
   Show