MTTs - Gode steder?

Startet av Phido   |  1660 Views
   Show
Kategori Donkr - Pokerforum - Multi Table Tournaments   |   Tags  poker og pony
Reg: 13/07/2009
Phido 6 år siden
Spiller stort sett på Stars men har hatt en pause på noen måneder nå etter en passe lang downswing (må følge finansbølgen vettu).

Tenkte å spytte litt kronasje i en rull igjen og at kanskje jeg skal få litt variasjon og prøve en annen plass en Poker Stars.

Blir nok bare å spille turneringer fremover så hvis de som har erfaring med andre sites enn PS har lyst til å dele sine tanker og meninger om de respektive respektable pokerstedene der ute så vil de få en stor pose med karma til jul.

Har ingen spesielle krav men greit at det er ihvertfall litt storleik på turneringene og at brukerinterfjeset (takk norsk språkråd!) ikke ser ut som det er tegnet av en 3-åring med ADHD. Så ikke så veldig kravstor med andre ord.

Hvis noen har noen gladhistorier å dele fra MTTverden (både online og reallife) så bare kom med de. Trenger litt inspirasjon og positive vibber.
Like
«Signaturen min! Litt på siden og kanskje delt.»
MTTs - Gode steder?
Spiller stort sett på Stars men har hatt en pause på noen måneder nå etter en passe lang downswing (må følge finansbølgen vettu).

Tenkte å spytte litt kronasje i en rull igjen og at kanskje jeg skal få litt variasjon og prøve en annen plass en Poker Stars.

Blir nok bare å spille turneringer fremover så hvis de som har erfaring med andre sites enn PS har lyst til å dele sine tanker og meninger om de respektive respektable pokerstedene der ute så vil de få en stor pose med karma til jul.

Har ingen spesielle krav men greit at det er ihvertfall litt storleik på turneringene og at brukerinterfjeset (takk norsk språkråd!) ikke ser ut som det er tegnet av en 3-åring med ADHD. Så ikke så veldig kravstor med andre ord.

Hvis noen har noen gladhistorier å dele fra MTTverden (både online og reallife) så bare kom med de. Trenger litt inspirasjon og positive vibber.
Phido
Reg: 07/07/2012
Villain1 6 år siden
Nivå spiller du? Low / Medium / High?
Like
Re: MTTs - Gode steder?
Villain1
Reg: 13/07/2009
Phido 6 år siden
Villain1:

Ah, glemte selvsagt den viktige detaljen ja:
opp til rundt 200'ish dollar (alt fra 5 og opp stort sett)
Like
«Signaturen min! Litt på siden og kanskje delt.»
Re. Re: MTTs - Gode steder?
Villain1: [quote]Nivå spiller du? Low / Medium / High?[/quote] Ah, glemte selvsagt den viktige detaljen ja: opp til rundt 200[apostrophe]ish dollar (alt fra 5 og opp stort sett)
Phido
Reg: 18/08/2009
mogens 6 år siden
Har selv prøvd det meste, jeg liker best FTP og Unibet, utenom stars da.
Like
Redigert 6 år siden
Har selv prøvd det meste, jeg liker best FTP og Unibet, utenom stars da.
mogens
Reg: 09/06/2012
Funkyjacks 6 år siden
I-poker et godt alternativ imo. Greit med turneringer fra 16-22. Softwaret har blitt bedre etter siste års oppgraderinger. Synkroniserte pauser xx.55 har de å.

Ongame software er helt katastrofe. Like elendig nå som for 5 år siden. Fryser med jevne mellomrom. Ikke synkroniserte pauser. Helt uaktuelt hvis du skal multitable.

Party har vel noe interessant, men lenge siden jeg spilte der.

FullTilt har jo bra software,men litt for få GTD etter min smak. Forhåpentligvis får de mer trafikk etterhvert som tilliten kommer tilbake. Ingen sng mtt action over $5 45-mans.

Pokerstars.FR burde du sjekke ut. Feltet er supersoft,med MASSE postflop action.Samme software som PS.com. Kunne gjerne vært litt flere turneringer i $20+ , men ikke no problem å holde 8-12 bord gående hvis du mikser inn noen sats nå og da. $12 27-mans fylles på 30 min på kveldene,men det er eneste sng mtt action.

Microgaming: LOL
Like
Redigert 6 år siden
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
I-poker et godt alternativ imo. Greit med turneringer fra 16-22. Softwaret har blitt bedre etter siste års oppgraderinger. Synkroniserte pauser xx.55 har de å. Ongame software er helt katastrofe. Like elendig nå som for 5 år siden. Fryser med jevne mellomrom. Ikke synkroniserte pauser. Helt uaktuelt hvis du skal multitable. Party har vel noe interessant, men lenge siden jeg spilte der. FullTilt har jo bra software,men litt for få GTD etter min smak. Forhåpentligvis får de mer trafikk etterhvert som tilliten kommer tilbake. Ingen sng mtt action over $5 45-mans. Pokerstars.FR burde du sjekke ut. Feltet er supersoft,med MASSE postflop action.Samme software som PS.com. Kunne gjerne vært litt flere turneringer i $20+ , men ikke no problem å holde 8-12 bord gående hvis du mikser inn noen sats nå og da. $12 27-mans fylles på 30 min på kveldene,men det er eneste sng mtt action. Microgaming: LOL
Funkyjacks
Reg: 07/07/2012
Villain1 6 år siden
.Fr som nevnes er jo njuten.
Micro har vel et par tørnies(spiller bare søndagstørnies der), men bekmørk software (imo) og ikke veldig mange intressante tørnies på hverdager(som jeg har fått med meg).
Party har fått veldig bra schedule over hele uka egentlig, selvom softwaren der også suger.
Ongame er ganske bekmørkt, med unntak av Søndagstørni, 500 HR på tirsdag og 50r på hverdager(helt ok).
Ipoker har jeg ikke så bra intrykk av, par ok tørnies, 500hr på mandager, 100r på tirsdag, 100r på fredag + søndagstørnies, dårlig software, dårlig struktur +++. Men har vel litt annet og tilby.
Stars er njuten.
FTP har sick liten playerpool nå, sick reginfested, men finner vel noen tørnies som er verdt og spille.
Like
.Fr som nevnes er jo njuten. Micro har vel et par tørnies(spiller bare søndagstørnies der), men bekmørk software (imo) og ikke veldig mange intressante tørnies på hverdager(som jeg har fått med meg). Party har fått veldig bra schedule over hele uka egentlig, selvom softwaren der også suger. Ongame er ganske bekmørkt, med unntak av Søndagstørni, 500 HR på tirsdag og 50r på hverdager(helt ok). Ipoker har jeg ikke så bra intrykk av, par ok tørnies, 500hr på mandager, 100r på tirsdag, 100r på fredag + søndagstørnies, dårlig software, dårlig struktur +++. Men har vel litt annet og tilby. Stars er njuten. FTP har sick liten playerpool nå, sick reginfested, men finner vel noen tørnies som er verdt og spille.
Villain1
Reg: 30/12/2008
Chippen 6 år siden
Pokerstars.fr er klart det beste alternativet for å finne best layout, med bra turneringer og små felt.
Like
«https://twitter.com/Chippen_»
Pokerstars.fr er klart det beste alternativet for å finne best layout, med bra turneringer og små felt.
Chippen
Reg: 15/04/2011
arcko666 6 år siden
Stars.fr, winamax, party er nuts
Like
Stars.fr, winamax, party er nuts
arcko666
Reg: 01/02/2009
Assad91 6 år siden
ville annbefalt deg å finne ut hvilke/hvordan type turneys du vil spille å da heller spiller 2-3+ sites og de samme turneysa hver gang enn å spille alt på en site.

f.eks ps.fr har ganske dype startstacks, ongame har veldig små felt, winamax.fr har lol mye sh (6-max) mtts. ps.fr/party har veldig softe felts og decent nok med players
Like
1
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
ville annbefalt deg å finne ut hvilke/hvordan type turneys du vil spille å da heller spiller 2-3+ sites og de samme turneysa hver gang enn å spille alt på en site. f.eks ps.fr har ganske dype startstacks, ongame har veldig små felt, winamax.fr har lol mye sh (6-max) mtts. ps.fr/party har veldig softe felts og decent nok med players
Assad91
Reg: 03/03/2008
athilla 6 år siden
Noe som jeg ikke kan se nevnt over er 888. Decent software og ganske små felt i turneringene (hvilket ikke trenger å være negativt, spesielt om man skal bygge rull).
Like
«In the long run we are all dead. »
Noe som jeg ikke kan se nevnt over er 888. Decent software og ganske små felt i turneringene (hvilket ikke trenger å være negativt, spesielt om man skal bygge rull).
athilla
Reg: 04/03/2008
Liqqaa 6 år siden
pokerstars.fr
Like
pokerstars.fr
Liqqaa
   Show

2142.2466