Forum

Nå skal forumet fikses

Kategori Donkr - Bugs, Feature Requests, Feedback    1916 Views
1 2
Gå til side 
   Show
Registered: 02/07/2007
Posts in forum: 1832
Robs 2 måneder siden
Vi har laget en funksjon som gjør at du vil få et symbol som viser en pluss 1 når noen skriver et innlegg i en tråd du har startet. Dette er nå til testing og vil rulles ut på live innen en uke. Om det fungerer vil det neste naturlige steget være å følge opp ditt forslag.
0
Be the first to like this You like this
«You can achieve anything you want in life as long...»
Re: Nå skal forumet fikses
Vi har laget en funksjon som gjør at du vil få et symbol som viser en pluss 1 når noen skriver et innlegg i en tråd du har startet. Dette er nå til testing og vil rulles ut på live innen en uke. Om det fungerer vil det neste naturlige steget være å følge opp ditt forslag.
Robs
Registered: 25/05/2008
Posts in forum: 771
PugC 2 måneder siden
ah, høres bra ut
0
«Ludo ergo sum»
ah, høres bra ut :-)
PugC
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 693
Goldfish83 2 måneder siden
Har nettopp prøvd å poste en hand-history. Posten forsvant bare da jeg skulle poste den. River meg i håret av frustrasjon. Skjer ofte.
0
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Har nettopp prøvd å poste en hand-history. Posten forsvant bare da jeg skulle poste den. River meg i håret av frustrasjon. Skjer ofte.
Goldfish83
Registered: 02/07/2007
Posts in forum: 1832
Robs 2 måneder siden
Hvor lang tid brukte du på å skrive meldingen. Du er andre som påpeker det siste 24t så vi må til bunns i det med en gang.
0
«You can achieve anything you want in life as long...»
Hvor lang tid brukte du på å skrive meldingen. Du er andre som påpeker det siste 24t så vi må til bunns i det med en gang.
Robs
Registered: 04/03/2008
Posts in forum: 558
Lingo 2 måneder siden
Jeg vil sette pris på om Donkr kan vurdere om det er ei grei løsning som man har per nå at man kan kalle det man lenker til for hva som helst. Jeg liker absolutt ikke å trykke på lenker jeg ikke vet hvor fører til, og jeg antar jeg ikke er alene om det. Det er mer enn nok av virus og annen styggdom rundt omkring, så det vil være positivt om man kan minske risikoen for at man ikke får slikt herfra.
F.eks. hvis man lenker til
http://www.pokerverdict.com/poker-players/norway/bad_ip-johnny-lodden/
så vil det gi god nok informasjon i motsetning til om man benevner lenken "Dette".

PS! Jeg fant en annen ting som kanskje/kanskje ikke er en bug: Hvis man ønsker å fortsette å skrive tekst etter den innsatte lenken så virker det som det ikke lar seg gjøre da det bare blir en lyseblå strek hvis man trykker mellomrom (den innsatte lenken blir forlenget hvis man trykker mellomrom). Det virker som det ikke går an å skru av "URL" i menyen.
0
Redigert 2 måneder siden
Jeg vil sette pris på om Donkr kan vurdere om det er ei grei løsning som man har per nå at man kan kalle det man lenker til for hva som helst. Jeg liker absolutt ikke å trykke på lenker jeg ikke vet hvor fører til, og jeg antar jeg ikke er alene om det. Det er mer enn nok av virus og annen styggdom rundt omkring, så det vil være positivt om man kan minske risikoen for at man ikke får slikt herfra. F.eks. hvis man lenker til [url=http://www.pokerverdict.com/poker-players/norway/bad_ip-johnny-lodden/]http://www.pokerverdict.com/poker-players/norway/bad_ip-johnny-lodden/[/url] så vil det gi god nok informasjon i motsetning til om man benevner lenken "Dette". PS! Jeg fant en annen ting som kanskje/kanskje ikke er en bug: Hvis man ønsker å fortsette å skrive tekst etter den innsatte lenken så virker det som det ikke lar seg gjøre da det bare blir en lyseblå strek hvis man trykker mellomrom (den innsatte lenken blir forlenget hvis man trykker mellomrom). Det virker som det ikke går an å skru av "URL" i menyen.
Lingo
Registered: 13/03/2009
Posts in forum: 740
tingetange 2 måneder siden
Lingo:
Jeg vil sette pris på om Donkr kan vurdere om det er ei grei løsning som man har per nå at man kan kalle det man lenker til for hva som helst. Jeg liker absolutt ikke å trykke på lenker jeg ikke vet hvor fører til, og jeg antar jeg ikke er alene om det. Det er mer enn nok av virus og annen styggdom rundt omkring, så har vært positivt om man kan minske risikoen for at man ikke får slikt herfra.
F.eks. hvis man lenker til
http://www.pokerverdict.com/poker-players/norway/bad_ip-johnny-lodden/
så vil det gi god nok informasjon i motsetning til om man benevner lenken "Dette".

Dersom du holder musa over en hyperlink, så vil du ned til venstre i nettleseren din se hvilken nettadresse denne linken fører til, så dette er ikke noe "problem" som trenger å fikses
0
Re. Re: Nå skal forumet fikses
Lingo: [quote]Jeg vil sette pris på om Donkr kan vurdere om det er ei grei løsning som man har per nå at man kan kalle det man lenker til for hva som helst. Jeg liker absolutt ikke å trykke på lenker jeg ikke vet hvor fører til, og jeg antar jeg ikke er alene om det. Det er mer enn nok av virus og annen styggdom rundt omkring, så har vært positivt om man kan minske risikoen for at man ikke får slikt herfra. F.eks. hvis man lenker til [url=http://www.pokerverdict.com/poker-players/norway/bad_ip-johnny-lodden/]http://www.pokerverdict.com/poker-players/norway/bad_ip-johnny-lodden/[/url] så vil det gi god nok informasjon i motsetning til om man benevner lenken "Dette".[/quote] Dersom du holder musa over en hyperlink, så vil du ned til venstre i nettleseren din se hvilken nettadresse denne linken fører til, så dette er ikke noe "problem" som trenger å fikses
tingetange
Registered: 04/03/2008
Posts in forum: 558
Lingo 2 måneder siden
Takk, tingetange! Det er et problem så lenge man ikke er klar over at man kan se det nede i venstre hjørne, men forhåpentligvis er folk flest mer observant enn jeg.
0
Takk, tingetange! Det er et problem så lenge man ikke er klar over at man kan se det nede i venstre hjørne, men forhåpentligvis er folk flest mer observant enn jeg.
Lingo
1 2
Gå til side 
   Show