Forum

Norgesmesterskapet i gratispoker 2012 – takk til alle!

Kategori Donkr - Clubs, Events, Tournaments    Tags frivillige, freerollnm og takk    1023 Views
   Show
Poster i forumet: 4650
Fropsy 2 måneder siden
Jeg vil starte med å takke alle frivillige som var med å hjelpe til både før, under og etter arrangementet. Uten hjelp fra dere hadde dette vært umulig å gjennomføre FreerollNM. 40 pokerbord ble fraktet til lokalene, pakket ut, trukket om og satt opp klar til turneringen. 6 personer ved registreringen, gjorde også sitt til at det gikk unna, slik at vi begge dager startet kl 18:00 som annonsert.

Selve turneringen gikk veldig bra, selv om spillerne delte selv. Rolf og Michel hadde god hjelp på gulvet, og turneringen gikk over all forventning.

Takk til alle som var dealere på dag 2. På søndagen fikk vi hjelp til å rigge ned alle bordene, slik at de var klare til å hentes på mandag.

Takk til alle deltakerne! Uten dere ville det jo heller ikke blitt noen turnering. Vi ønsket at så mange som mulig skulle delta, så når vi ble fullsatt på under 24 timer etter annonsert FreerollNM, gikk vi noen runder for å finne ut om vi ikke kunne få plass til flere. Vi endte opp med 562 spillere, som er norsk rekord i antall deltakere på en pokerturnering. Vi håper å slå den rekorden neste år!

Vi tror dette er veien å gå for et skritt nærmere at poker skal bli lovlig også i Norge.

Takk de alle som var med å bidra slik at vi fikk 7 NM-seter til Dublin i premier. Takk til Elexia, Euronix Arendal og Vi Menn som ga oss flere premier.

Tusen takk til Rolf & Michel for et meget godt gjennomført arrangement.

Takk til Vi Menn som synes det var en god ide å legge Pokergallaen samme helgen og på samme sted. Gøy med en skikkelig poker-fest, med mye folk samlet på et sted!

Alle frivillige som var med:
Fornis, Eiriklodd, Jevakim, Ortant, Carlsberg152, benny79, Am_deuce, PugC, trangste, Mali, Deltidspoker, dmmikkel, svsol, sapo1966, Razorheart, finckuno, dontom, pete85, gunpete, ronald03, myrbra, Ynotilt, Darkgunn, Grimsle, Lieb4U, Sangfugl, Aight85, Semilla, pete75, stephan_pp, boddis123, jallajalla, Shizz og sideeffect

Alle sammen spiller om 3 LIVE-NM seter, informasjon om hvor og når, får dere beskjed om i løpet av denne uken.

Det er noen få som har hjulpet til veldig mye denne helgen, og de har vi lyst skal få spille om et sete alene: PugC, AM_Deuce, Razorheart og pete75

PS! Er det noen nick som mangler på listen over frivillige så beklages dette på det sterkeste. Send en PM til Fropsy eller Woody, slik at det kan bli rettet opp ASAP.

Til sist, Gratulerer til Lotte Westrum som ble første Norgesmester i gratispoker, hun er også første jente som vinner et Norgesmesterskap i poker LIVE! Gratulerer så mye!!

Redigert 2 måneder siden
«Donkr Pokercruise 7-12 mai 2012»
Norgesmesterskapet i gratispoker 2012 – takk til alle!
Jeg vil starte med å takke alle frivillige som var med å hjelpe til både før, under og etter arrangementet. Uten hjelp fra dere hadde dette vært umulig å gjennomføre FreerollNM. 40 pokerbord ble fraktet til lokalene, pakket ut, trukket om og satt opp klar til turneringen. 6 personer ved registreringen, gjorde også sitt til at det gikk unna, slik at vi begge dager startet kl 18:00 som annonsert.

Selve turneringen gikk veldig bra, selv om spillerne delte selv. Rolf og Michel hadde god hjelp på gulvet, og turneringen gikk over all forventning.

Takk til alle som var dealere på dag 2. På søndagen fikk vi hjelp til å rigge ned alle bordene, slik at de var klare til å hentes på mandag.

Takk til alle deltakerne! Uten dere ville det jo heller ikke blitt noen turnering. Vi ønsket at så mange som mulig skulle delta, så når vi ble fullsatt på under 24 timer etter annonsert FreerollNM, gikk vi noen runder for å finne ut om vi ikke kunne få plass til flere. Vi endte opp med 562 spillere, som er norsk rekord i antall deltakere på en pokerturnering. Vi håper å slå den rekorden neste år!

Vi tror dette er veien å gå for et skritt nærmere at poker skal bli lovlig også i Norge.

Takk de alle som var med å bidra slik at vi fikk 7 NM-seter til Dublin i premier. Takk til Elexia, Euronix Arendal og Vi Menn som ga oss flere premier.

Tusen takk til Rolf & Michel for et meget godt gjennomført arrangement.

Takk til Vi Menn som synes det var en god ide å legge Pokergallaen samme helgen og på samme sted. Gøy med en skikkelig poker-fest, med mye folk samlet på et sted!

[b]Alle frivillige som var med:[/b]
Fornis, Eiriklodd, Jevakim, Ortant, Carlsberg152, benny79, Am_deuce, PugC, trangste, Mali, Deltidspoker, dmmikkel, svsol, sapo1966, Razorheart, finckuno, dontom, pete85, gunpete, ronald03, myrbra, Ynotilt, Darkgunn, Grimsle, Lieb4U, Sangfugl, Aight85, Semilla, pete75, stephan_pp, boddis123, jallajalla, Shizz og sideeffect

Alle sammen spiller om 3 LIVE-NM seter, informasjon om hvor og når, får dere beskjed om i løpet av denne uken.

Det er noen få som har hjulpet til veldig mye denne helgen, og de har vi lyst skal få spille om et sete alene: PugC, AM_Deuce, Razorheart og pete75

PS! Er det noen nick som mangler på listen over frivillige så beklages dette på det sterkeste. Send en PM til Fropsy eller Woody, slik at det kan bli rettet opp ASAP.

Til sist, Gratulerer til Lotte Westrum som ble første Norgesmester i gratispoker, hun er også første jente som vinner et Norgesmesterskap i poker LIVE! Gratulerer så mye!!

[img]http://c0419384.cdn2.cloudfiles.rackspacecloud.com/wuiugvuw-winner-freerol-2l-814747-editor.jpg[/img]
Fropsy
Registered: 25/07/2010
Posts in forum: 997
Deltidspoker 2 måneder siden
Skulle bare mangle! Stiller til neste år også, tusen takk for et glimrende arrangement!
+1
You and Trangste
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Re: Norgesmesterskapet i gratispoker 2012 – takk til alle!
Skulle bare mangle! Stiller til neste år også, tusen takk for et glimrende arrangement!
Deltidspoker
Registered: 01/03/2008
Posts in forum: 3034
finckuno 2 måneder siden
Takker så veldig fryktelig mye for hele helga froppen og alle!
Det var en fest uten like. Om jeg skulle være så heldig og benytte meg av glidfaktoren og være trønder i frerollen vi frivilige fikk og vinne, vil jeg gjerne at premien min kan fåes i penger som igjen går til Thor Hansen fondet.. Eventuelt kan selges og pengene brukes til nettopp d

Da tar jeg ferden hjem til trondheim igjen, flytoget går snart!

Savna deg på konserten igår!

edit* og masse gratullerer t lotte selvfølgelig STOLT
+1
You and zombien
Redigert 2 måneder siden
«http://finckuno.blogg.no »
Takker så veldig fryktelig mye for hele helga froppen og alle! Det var en fest uten like. Om jeg skulle være så heldig og benytte meg av glidfaktoren og være trønder i frerollen vi frivilige fikk og vinne, vil jeg gjerne at premien min kan fåes i penger som igjen går til Thor Hansen fondet.. Eventuelt kan selges og pengene brukes til nettopp d :) Da tar jeg ferden hjem til trondheim igjen, flytoget går snart! Savna deg på konserten igår! edit* og masse gratullerer t lotte selvfølgelig :) STOLT
finckuno
Registered: 29/09/2010
Posts in forum: 5
MissZalo 2 måneder siden
Gratulerer Lotte! Endelig!
0
Be the first to like this You like this
«MissZalo»
Gratulerer Lotte! Endelig!
MissZalo
Registered: 27/01/2011
Posts in forum: 48
Razorheart 2 måneder siden
Hmmm.

Efter att jag åkte ut på 8:e plats så satt jag som chockad i en timme innan jag åkte hem.
Idag insåg jag att jag kanske skulle gått till turneringsledaren och hämtat mitt pris?
0
Hmmm. Efter att jag åkte ut på 8:e plats så satt jag som chockad i en timme innan jag åkte hem. Idag insåg jag att jag kanske skulle gått till turneringsledaren och hämtat mitt pris?
Razorheart
Registered: 06/09/2009
Posts in forum: 31
sapo1966 2 måneder siden
sapo1966 ikke sapo19(8)6 frode!
0
sapo1966 ikke sapo19(8)6 frode!
sapo1966
Registered: 01/03/2008
Posts in forum: 7
gunpete 2 måneder siden
gunpete og ikke gunnpete her
0
gunpete og ikke gunnpete her [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif[/img]
gunpete
Registered: 02/03/2010
Posts in forum: 219
hobbyen 2 måneder siden
Hadde en kjempehyggelig weekend, der både spillet og humøret holdt til en fin 7. plass i turneringen. Flott arrangement og trivelig å se ansiktene på mange som jeg har spillt mot på nettet. Håper at det blir et lignende arrangement neste år, som gir alle som vil, en mulighet til å få prøve seg mot kjente spillere uten innkjøp.
0
Redigert 2 måneder siden
Hadde en kjempehyggelig weekend, der både spillet og humøret holdt til en fin 7. plass i turneringen. Flott arrangement og trivelig å se ansiktene på mange som jeg har spillt mot på nettet. Håper at det blir et lignende arrangement neste år, som gir alle som vil, en mulighet til å få prøve seg mot kjente spillere uten innkjøp.
hobbyen
Registered: 31/03/2011
Posts in forum: 3
carlsberg152 2 måneder siden
Det va ei MAGISK hælg med fullt trøkk fra start t sengs . Bærre hyggele å hjølp t, det hjølpes neste år å vestd trøngs GRATTISS t LOTTE som vainn. E forøvrig meget godt fernøgd med Vimenn Gallan å. Vart nr 8 )
0
Det va ei MAGISK hælg med fullt trøkk fra start t sengs [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1.1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-money-mouth.gif[/img]. Bærre hyggele å hjølp t, det hjølpes neste år å vestd trøngs:) GRATTISS t LOTTE som vainn. E forøvrig meget godt fernøgd med Vimenn Gallan å. Vart nr 8 :))
carlsberg152
Registered: 14/03/2011
Posts in forum: 110
Spike-D 2 måneder siden
Mener ikke å mase:
Men er det noen update på turneringene for frivillige?
+1
You and Grimsle
«Get Spiked!»
Mener ikke å mase: Men er det noen update på turneringene for frivillige?
Spike-D
Registered: 20/01/2011
Posts in forum: 16
Larsms 2 måneder siden
Fropsy.

Mitt navn er desverre glemt å bli skrevet på listen. Sendte deg en PM også.
0
Fropsy. Mitt navn er desverre glemt å bli skrevet på listen. Sendte deg en PM også.
Larsms
   Show