Nostalgi - hvilket pokernettverk likte du best?

Startet av SpraagNazi   |  3073 Views
1 2
   Show
Kategori Donkr - Off Topic - Småprat
Reg: 10/07/2010
SpraagNazi 5 år siden
Kom plutselig til å tenke på da jeg begynte med nettpoker. Laget konto på Vikingbet på daværende Victor Chandler nettverket, samme nettverk som Doyles Room holdt til.

Hva var ditt yndlingsnettverk som nå er out of business?
Like
Redigert 5 år siden
«Med forbehold om skrivefeil»
Nostalgi - hvilket pokernettverk likte du best?
Kom plutselig til å tenke på da jeg begynte med nettpoker. Laget konto på Vikingbet på daværende Victor Chandler nettverket, samme nettverk som Doyles Room holdt til.

[img]http://www.pokerator.com/images/screenshots/vikingbet2.jpg[/img]

Hva var ditt yndlingsnettverk som nå er out of business?
SpraagNazi
Reg: 02/03/2008
CrazyNinja 5 år siden
Vet ikke hva som var mitt yndlingsnettverk, men kan vel si at jeg startet min pokerkarriere på PartyPoker. Alle nybegynnere spilte på $1 MTTs, jeg spilte på $33 og slikt.Gikk ikke så bra for å si det mildt.
Like
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Re: Nostalgi - hvilket pokernettverk likte du best?
Vet ikke hva som var mitt yndlingsnettverk, men kan vel si at jeg startet min pokerkarriere på PartyPoker. Alle nybegynnere spilte på $1 MTTs, jeg spilte på $33 og slikt.Gikk ikke så bra for å si det mildt. :D
CrazyNinja
Reg: 11/12/2007
Djay 5 år siden
Jeg tror favoritten må ha vært Betsafe i gamle dager. Var vel i Crypto nettverket da. Rakeback OG $1k bonus månedlig i tillegg til festlag på 2/5.
Like
«Den som flopper godt flopper ofte forgjeves. | Twitter @DonkrDjay | Donkr Radio FTW. »
Jeg tror favoritten må ha vært Betsafe i gamle dager. Var vel i Crypto nettverket da. Rakeback OG $1k bonus månedlig i tillegg til festlag på 2/5.
Djay
Reg: 27/07/2011
Coca_Cola 5 år siden
Ftp<3
Like
Ftp[lt]3
Coca_Cola
Reg: 02/10/2007
Bugs 5 år siden
Cryptologic-nettverket. High stakes LHE. Om jeg husker rett var $300-600 LHE det høyeste som ble spilt i 2005'ish, og mye av dette skjedde på Crypto. Det var inspirerende å sjå på, og så heiet vi patriotisk på Lagerborg. Ingen hadde hørt om PLO, btw.

Forresten noen som husker hva høyeste NLHE limit var i 2005? $10-20-lagene på Party var legendariske, men når kom høyere games?

Forresten burde 2005 skrives $2005 i pokersammenheng. Herre for noen tilstander, og dobbel-herre så dårlig man der og da forstod at man var i paradis.
Like
1
Redigert 5 år siden
Cryptologic-nettverket. High stakes LHE. Om jeg husker rett var $300-600 LHE det høyeste som ble spilt i 2005[apostrophe]ish, og mye av dette skjedde på Crypto. Det var inspirerende å sjå på, og så heiet vi patriotisk på Lagerborg. Ingen hadde hørt om PLO, btw. Forresten noen som husker hva høyeste NLHE limit var i 2005? $10-20-lagene på Party var legendariske, men når kom høyere games? Forresten burde 2005 skrives $2005 i pokersammenheng. Herre for noen tilstander, og dobbel-herre så dårlig man der og da forstod at man var i paradis.
Bugs
Reg: 01/03/2008
semilla 5 år siden
Spilte min første hånd på Ladbrokes. Hadde sett Hold'em på tv, og søkte på nettet dagen etter. For å se om det var noe sånt på nettet. Vel... Det var det. Men da de delte kortene fikk vi fire hver, og ikke to som på tv. Syntes det var helt strålende, for da var det lettere å få noe... Nope, hadde ikke helt full kontroll den gangen heller.
Like
5
Spilte min første hånd på Ladbrokes. Hadde sett Hold[apostrophe]em på tv, og søkte på nettet dagen etter. For å se om det var noe sånt på nettet. Vel... Det var det. Men da de delte kortene fikk vi fire hver, og ikke to som på tv. Syntes det var helt strålende, for da var det lettere å få noe... Nope, hadde ikke helt full kontroll den gangen heller.
semilla
eirikri 5 år siden
Får vel si Crypto siden det var der jeg startet og hadde mine første 2-3 år med spilling.
Tribeca var også en god favoritt, herregud så mange sveiseblinde folk det var der
Like
Får vel si Crypto siden det var der jeg startet og hadde mine første 2-3 år med spilling. Tribeca var også en god favoritt, herregud så mange sveiseblinde folk det var der
eirikri
eirikri 5 år siden
og ja, ikke få timer som gikk med til railing av £150/300 lagene på crypto
Like
og ja, ikke få timer som gikk med til railing av £150/300 lagene på crypto
eirikri
Flaxlodd 5 år siden
B2B-nettverket var min favoritt rundt 2005. Sist jeg var innom (1år ish siden) hadde det ikke forandret seg noe, like trist og tregt som det var back in the days. Highstackes railinga der var Antonius som spilte 50/100-200/400 HU mot en og annen fisk.
Like
B2B-nettverket var min favoritt rundt 2005. Sist jeg var innom (1år ish siden) hadde det ikke forandret seg noe, like trist og tregt som det var back in the days. Highstackes railinga der var Antonius som spilte 50/100-200/400 HU mot en og annen fisk.
Flaxlodd
Reg: 18/03/2008
Medrakil 5 år siden
Synes Paradise Poker fortjener en plass i tråden. Sjarmerende/skranglete software der man av en eller annen grunn kunne bestille mat og drikke ved bordet xD
Like
4
«This one time, at poker camp, I had POCKET KINGS!!»
Synes Paradise Poker fortjener en plass i tråden. Sjarmerende/skranglete software der man av en eller annen grunn kunne bestille mat og drikke ved bordet xD
Medrakil
Reg: 12/05/2012
Sitronsaft 5 år siden
Ftp for sure. 27 spillers sit and go, 22 dollars buy in om jeg husker rett... vant alt. Bygde rull opp på 4-500 dollar noe som var MYE for en gutt på min alder..(12-13 år) tapte det der etter på 5/10 limit på ett par timer.
Like
Redigert 5 år siden
Ftp for sure. 27 spillers sit and go, 22 dollars buy in om jeg husker rett... vant alt. Bygde rull opp på 4-500 dollar noe som var MYE for en gutt på min alder..(12-13 år) tapte det der etter på 5/10 limit på ett par timer.
Sitronsaft
Reg: 04/10/2010
wetjar22 5 år siden
mitt først var vel expect.com fikk TJQKA i min først hand ,jeg skulle bare sette inn min spar dame så var det greit,trodde jeg,men................... jeg tapte handa og pengene mine forstod ingenting,sendte mail til støtten,som fortalte meg at jeg måtte bruke 2 kort fra handa i omaha,

Ja det var tider det
Like
mitt først var vel expect.com fikk :TS:JS:QS:KS:AS i min først hand ,jeg skulle bare sette inn min spar dame så var det greit,trodde jeg,men................... jeg tapte handa og pengene mine forstod ingenting,sendte mail til støtten,som fortalte meg at jeg måtte bruke 2 kort fra handa i omaha, Ja det var tider det [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1.1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif[/img]
wetjar22
Reg: 19/02/2011
Hop Sing 5 år siden
Paradisepoker var strålende for 10 år siden for den som hadde tittet litt i litteraturen og likte mid stakes limit holdem. Hadde en solid standing i bransjen, men forsto aldri hva som skulle til for å kjempe mot stars da de launchet sin side.

PS Sigar eller drink man kunne bestille til bordet var harry, kalkunpynten ved thanksgiving gjør ord fattige.
Like
1
Paradisepoker var strålende for 10 år siden for den som hadde tittet litt i litteraturen og likte mid stakes limit holdem. Hadde en solid standing i bransjen, men forsto aldri hva som skulle til for å kjempe mot stars da de launchet sin side. PS Sigar eller drink man kunne bestille til bordet var harry, kalkunpynten ved thanksgiving gjør ord fattige.
Hop Sing
Reg: 19/02/2011
Hop Sing 5 år siden
Husker forøvrig at jeg skulle "trene" litt på stars med NL play money. Spilte der mot en svenske med bilde av en lyshåret drittunge som gikk all in pre hver hånd han spilte. Drittungen het Erik123.
Like
1
Husker forøvrig at jeg skulle "trene" litt på stars med NL play money. Spilte der mot en svenske med bilde av en lyshåret drittunge som gikk all in pre hver hånd han spilte. Drittungen het Erik123.
Hop Sing
CrazyNinja 5 år siden
Herregud som Annette herjet på Paradise poker. Good times
Like
Herregud som Annette herjet på Paradise poker. Good times :)
CrazyNinja
Troendern 5 år siden
T6 Poker!
Like
«Freedom`s just another word for nothing left to loose»
T6 Poker!
Troendern
Reg: 12/05/2012
Sitronsaft 5 år siden
Er doyles room lagt ned? husker at jeg lagde account der.
Like
Er doyles room lagt ned? husker at jeg lagde account der.
Sitronsaft
Troendern 5 år siden
Den gamle microgaming softwaren var også en favoritt. Skuffelsen var stor da denne ble oppdatert til noe ræl..
Like
2
«Freedom`s just another word for nothing left to loose»
Den gamle microgaming softwaren var også en favoritt. Skuffelsen var stor da denne ble oppdatert til noe ræl..
Troendern
Reg: 11/12/2007
Djay 5 år siden
semilla:
Spilte min første hånd på Ladbrokes. Hadde sett Hold'em på tv, og søkte på nettet dagen etter. For å se om det var noe sånt på nettet. Vel... Det var det. Men da de delte kortene fikk vi fire hver, og ikke to som på tv. Syntes det var helt strålende, for da var det lettere å få noe... Nope, hadde ikke helt full kontroll den gangen heller.

Jeg husker når Ladbrokes lanserte multi table tournaments. Gikk en del freerolls for testing. Ikke uvanlig å bli flyttet før det hadde vært din tur på et bord. Eller å bli flyttet fra BB og direkt i ny BB.
Like
«Den som flopper godt flopper ofte forgjeves. | Twitter @DonkrDjay | Donkr Radio FTW. »
Re. Re: Nostalgi - hvilket pokernettverk likte du best?
semilla: [quote]Spilte min første hånd på Ladbrokes. Hadde sett Hold[apostrophe]em på tv, og søkte på nettet dagen etter. For å se om det var noe sånt på nettet. Vel... Det var det. Men da de delte kortene fikk vi fire hver, og ikke to som på tv. Syntes det var helt strålende, for da var det lettere å få noe... Nope, hadde ikke helt full kontroll den gangen heller.[/quote] Jeg husker når Ladbrokes lanserte multi table tournaments. Gikk en del freerolls for testing. Ikke uvanlig å bli flyttet før det hadde vært din tur på et bord. Eller å bli flyttet fra BB og direkt i ny BB.
Djay
semilla 5 år siden
Djay:
semilla:

Jeg husker når Ladbrokes lanserte multi table tournaments. Gikk en del freerolls for testing. Ikke uvanlig å bli flyttet før det hadde vært din tur på et bord. Eller å bli flyttet fra BB og direkt i ny BB.

Jeg fant ut at det var freerolls. Visste jo at det fantes spillere som var skikkelig gode, og kunne ikke fatte at de ikke spilte freerolls hele tiden. Var jo rundt $150 til vinner. Gratis!
Like
Re. Re. Re: Nostalgi - hvilket pokernettverk likte du best?
Djay: [quote]semilla: [quote]Spilte min første hånd på Ladbrokes. Hadde sett Hold[apostrophe]em på tv, og søkte på nettet dagen etter. For å se om det var noe sånt på nettet. Vel... Det var det. Men da de delte kortene fikk vi fire hver, og ikke to som på tv. Syntes det var helt strålende, for da var det lettere å få noe... Nope, hadde ikke helt full kontroll den gangen heller.[/quote] Jeg husker når Ladbrokes lanserte multi table tournaments. Gikk en del freerolls for testing. Ikke uvanlig å bli flyttet før det hadde vært din tur på et bord. Eller å bli flyttet fra BB og direkt i ny BB.[/quote] Jeg fant ut at det var freerolls. Visste jo at det fantes spillere som var skikkelig gode, og kunne ikke fatte at de ikke spilte freerolls hele tiden. Var jo rundt $150 til vinner. Gratis!
semilla
Reg: 23/06/2008
Pin 5 år siden
Bugs:
Forresten noen som husker hva høyeste NLHE limit var i 2005? $10-20-lagene på Party var legendariske, men når kom høyere games?

Det var kun 6-max som hadde 10/20 som høyeste stakes, det var 15/30 fullring så mange bord som trengtes, også var det 2stk 30/60 fullring bord som alltid var ~20 på waitinglist
Like
Re. Re: Nostalgi - hvilket pokernettverk likte du best?
Bugs: [quote]Forresten noen som husker hva høyeste NLHE limit var i 2005? $10-20-lagene på Party var legendariske, men når kom høyere games? [/quote] Det var kun 6-max som hadde 10/20 som høyeste stakes, det var 15/30 fullring så mange bord som trengtes, også var det 2stk 30/60 fullring bord som alltid var ~20 på waitinglist
Pin
VingeFaan 5 år siden
Everest Poker noen? Startet der lovlig sent så fikk ikke med meg verste boomen, men bra med fisk på NL200 og NL400.
Like
Everest Poker noen? Startet der lovlig sent så fikk ikke med meg verste boomen, men bra med fisk på NL200 og NL400.
VingeFaan
Reg: 08/04/2008
GlaiZer 5 år siden
Gamle Celebpoker før det ble med i nytt nettverk. Syke rakeback avtaler ++ Savner den tiden.
Like
Gamle Celebpoker før det ble med i nytt nettverk. Syke rakeback avtaler ++ Savner den tiden.
GlaiZer
Reg: 04/03/2008
PitchBlack 5 år siden
PokerChamps/Betfair før betfair joinet Ongame.
Like
PokerChamps/Betfair før betfair joinet Ongame.
PitchBlack
Ure_Out 5 år siden
Hollywood Poker ( Eksisterer de enda?) Var alltid like kjekt å krangle med kjendisene
Like
«;)»
Hollywood Poker ( Eksisterer de enda?) Var alltid like kjekt å krangle med kjendisene :)
Ure_Out
grimteh 5 år siden
husker expekt hadde tidenes mest buggye klient en gang i tiden. Det var freerolls annenhver time eller noe, men ble enten disconnecta hele tiden - eller så ble min tress i 8ere slåått av et tress i 5ere.

Den klienten kvitta de seg dog rimelig fort med. Vil tro det skjedde syke ting på cashbordene der.
Like
«hallo»
husker expekt hadde tidenes mest buggye klient en gang i tiden. Det var freerolls annenhver time eller noe, men ble enten disconnecta hele tiden - eller så ble min tress i 8ere slåått av et tress i 5ere. Den klienten kvitta de seg dog rimelig fort med. Vil tro det skjedde syke ting på cashbordene der.
grimteh
1 2
   Show

3258.0263