Forum

Ny Sportsbettingtråd fra -Unfair

Kategori Donkr    Tags sportsbetting    82283 Views
1 2 3 4 5 6 . . 23
Gå til side 
   Show
Poster i forumet: 4501
-Unfair 8 måneder siden
Tillader mig at tippe en kamp i det norske. Rosenborg har spillet rigtig godt på det seneste og er oppe mod et af Norge´s 2 dårligste hold - nemlig Sarpsborg08 (det andet er Start). Jeg spiller unit 4/6 på denne kamp:

Sarpsborg - Rosenborg AWAYWIN odds 1.58 hos Nordicbet samt betfair
«De har fundet urin i min alkohol»
Ny Sportsbettingtråd fra -Unfair
Tillader mig at tippe en kamp i det norske. Rosenborg har spillet rigtig godt på det seneste og er oppe mod et af Norge´s 2 dårligste hold - nemlig Sarpsborg08 (det andet er Start). Jeg spiller unit 4/6 på denne kamp:

Sarpsborg - Rosenborg AWAYWIN odds 1.58 hos Nordicbet samt betfair
-Unfair
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 427
ronald03 8 måneder siden
Dette er gode nyheter En kollega og jeg skal starte denne uka (så snart pengene har ankommet en side (vi tenker å benytte Betfair til å starte med og utvide etterhvert hvis vi ser behov for dette..) med et sportsbetting prosjekt, men har null kunnskap om plusspill så er avhengig av slike tips for å tjene noe penger..
+1
You and Kildalen23
Re: Ny Sportsbettingtråd fra -Unfair
Dette er gode nyheter :) En kollega og jeg skal starte denne uka (så snart pengene har ankommet en side (vi tenker å benytte Betfair til å starte med og utvide etterhvert hvis vi ser behov for dette..) med et sportsbetting prosjekt, men har null kunnskap om plusspill så er avhengig av slike tips for å tjene noe penger..
ronald03
Registered: 23/07/2010
Posts in forum: 4501
-Unfair 8 måneder siden
Jamen - Jeg vil ønske Jer GL med Jeres sportsbetting-projekt
0
Be the first to like this You like this
Jamen - Jeg vil ønske Jer GL med Jeres sportsbetting-projekt:-)
-Unfair
-Unfair 8 måneder siden
UPDATE 1800

Det bedste odds på Rosenborg findes nu hos www.betfair.com til odds 1.56 - 1.57 -andre steder er oddset sat ned.
0
UPDATE 1800 Det bedste odds på Rosenborg findes nu hos www.betfair.com til odds 1.56 - 1.57 -andre steder er oddset sat ned.
-Unfair
-Unfair 8 måneder siden
Rosenborg vandt som nogle af jer måske ved med 6-0
+2
Rosenborg vandt som nogle af jer måske ved med 6-0:-P
-Unfair
Registered: 01/03/2008
Posts in forum: 567
holtekila 8 måneder siden
godt du er tilbake !
kombinerte selv sarps-rosenborg med 1-0 hc borteseier. sammen med malaga hjemme til litt over 3 i odds
0
Redigert 8 måneder siden
«holtekila»
Re.
godt du er tilbake ! kombinerte selv sarps-rosenborg med 1-0 hc borteseier. sammen med malaga hjemme til litt over 3 i odds :)
holtekila
Registered: 04/03/2008
Posts in forum: 1280
Liqqaa 8 måneder siden
livebet nadal, gogo!
+1
You and Coca_Cola
livebet nadal, gogo!
Liqqaa
Registered: 27/07/2011
Posts in forum: 1189
Coca_Cola 8 måneder siden
Spørs om Djokovic fullfører
0
Spørs om Djokovic fullfører
Coca_Cola
-Unfair 8 måneder siden
Jeg synes dagen i dag er svær, så jeg nøjes med et unit 2/6-bet

Hverken Dortmund eller Arsenal har spillet op til deres bedste i denne sæson, dog er Arsenal´s spillertrup hårdt ramt af mange skader, så jeg satser på hjemmesejr.

Dortmund - Arsenal HOMEWIN odds 2.10 flere steder ex bet3000
0
Redigert 8 måneder siden
Jeg synes dagen i dag er svær, så jeg nøjes med et unit 2/6-bet Hverken Dortmund eller Arsenal har spillet op til deres bedste i denne sæson, dog er Arsenal´s spillertrup hårdt ramt af mange skader, så jeg satser på hjemmesejr. Dortmund - Arsenal HOMEWIN odds 2.10 flere steder ex bet3000
-Unfair
olympiakos hjemme ?
0
«holtekila»
Re.
olympiakos hjemme ?
holtekila
Posts in forum: 1240
meAsAn 8 måneder siden
Droylsden vs Hyde Borteseier til 2,20 @bet365
Hyde leder tabellen og har 4-0-0 på bortebane i år, og vunnet alle sine 8 kamper.
10-0 i målforskjell på bortebane. Bør være verdi her.

Edit: Hyde vant 2-3
0
Redigert 8 måneder siden
«mea»
Droylsden vs Hyde Borteseier til 2,20 @bet365 Hyde leder tabellen og har 4-0-0 på bortebane i år, og vunnet alle sine 8 kamper. 10-0 i målforskjell på bortebane. Bør være verdi her. Edit: Hyde vant 2-3 :D
meAsAn
-Unfair 8 måneder siden
Olymp har ikke startet sæsonen endnu og har kun købt et par ubetydelige spillere Orbaiz fra Bilbao samt Makoun. Jeg ser ikke noget storhold her. Marseille har startet sæsonen meget ringe, hvilket der faktisk ikke er nogle undskyldninger for. De har dog spillet bedre end tabellen viser. Bliver det en 0-0 kamp? Jeg springer over og better ikke på denne kamp.
0
Olymp har ikke startet sæsonen endnu og har kun købt et par ubetydelige spillere Orbaiz fra Bilbao samt Makoun. Jeg ser ikke noget storhold her. Marseille har startet sæsonen meget ringe, hvilket der faktisk ikke er nogle undskyldninger for. De har dog spillet bedre end tabellen viser. Bliver det en 0-0 kamp? Jeg springer over og better ikke på denne kamp.
-Unfair
15-0-0 og 46-6 i målforskjell for olympikos i seriespillet sist sesong så har litt trua. 2,65 på nordicbet.
0
«holtekila»
Re.
15-0-0 og 46-6 i målforskjell for olympikos i seriespillet sist sesong så har litt trua. 2,65 på nordicbet.
holtekila
-Unfair 8 måneder siden
Jeg spiller IKKE kampen - men betfair samt pinnaclesports har 2.92 på Olymp..... Det store problem for dem er at de ikke har kamptræning, men vil ikke tale dig fra at spille dem, idet Marseille har været rimelig ringe.

Jeg nøjes med Dortmund
0
Redigert 8 måneder siden
Jeg spiller IKKE kampen - men betfair samt pinnaclesports har 2.92 på Olymp..... Det store problem for dem er at de ikke har kamptræning, men vil ikke tale dig fra at spille dem, idet Marseille har været rimelig ringe. Jeg nøjes med Dortmund
-Unfair
Prøver meg på en grov en og drar på med Porto med handicap!

Hva tror du der, Unfair?
0
Prøver meg på en grov en og drar på med Porto med handicap! Hva tror du der, Unfair?
Coca_Cola
Posts in forum: 1240
meAsAn 8 måneder siden
Porto uten Falcao, og et Donetsk som har forsterket stallen sin har jeg latt meg friste til å spille UB, eller B DNB. pga den høye oddsen ofc. min opinion da, men jeg har tatt feil før.
Unfair har sikkert bedre oversikt.
0
Redigert 8 måneder siden
«mea»
Porto uten Falcao, og et Donetsk som har forsterket stallen sin har jeg latt meg friste til å spille UB, eller B DNB. pga den høye oddsen ofc. min opinion da, men jeg har tatt feil før.:) Unfair har sikkert bedre oversikt.:)
meAsAn
Registered: 06/01/2011
Posts in forum: 89
veli 8 måneder siden
Synes det er vanskelig å plukke ut noe selv i dag, mye nesten med "U" i mot i mange kamper. Synes imidlertid 2.85 på Shrewsbury og 2.37 på Morecambe er spillbart i dag. Shrews i god form, og skal være bedre enn Bristol Rovers (som riktignok begynner å få spillere tilbake fra skader). Helt klart verdi i 2.85. Shrewsbury med fire strake seire i 2.div, mens Rovers kun har en seier på siste fem ligakamper.
Morecambe knuste ligaleder Crawley(ledet før forrige runde) med hele 6-0(!). Egentlig ikke altfor glad i å tippe på lag som kommer fra en storseier, men synes likevel 2.37 er verdt en liten unit, ikke minst ettersom Macclesfield fortsatt har endel spillere ute.
Morecambe har ikke tapt i ligaen siden serieåpningen, mens Macclesfield kommer fra to strake bortetap (vant imidlertid siste hjemmekamp med sterke 4-0 mot AFC Wimbledon).
0
Synes det er vanskelig å plukke ut noe selv i dag, mye nesten med "U" i mot i mange kamper. Synes imidlertid 2.85 på [b]Shrewsbury[/b] og 2.37 på Morecambe er spillbart i dag. Shrews i god form, og skal være bedre enn Bristol Rovers (som riktignok begynner å få spillere tilbake fra skader). Helt klart verdi i 2.85. Shrewsbury med fire strake seire i 2.div, mens Rovers kun har en seier på siste fem ligakamper. Morecambe knuste ligaleder Crawley(ledet før forrige runde) med hele 6-0(!). Egentlig ikke altfor glad i å tippe på lag som kommer fra en storseier, men synes likevel 2.37 er verdt en liten unit, ikke minst ettersom Macclesfield fortsatt har endel spillere ute. Morecambe har ikke tapt i ligaen siden serieåpningen, mens Macclesfield kommer fra to strake bortetap (vant imidlertid siste hjemmekamp med sterke 4-0 mot AFC Wimbledon).
veli
-Unfair 8 måneder siden
Porto er et af mine favorit-hold og har vundet samtlige 4 kampe i ligaen. MEN tag ikke fejl af ukrainske Shaktar Donetsk, de har 7-2-0 i deres hjemlige liga og har en del velspillende brasilianere på holdet og kommer til at leve på kontra. Hælder naturligvis til mine favoritter fra Porto men endnu en kamp jeg springer over.
0
Porto er et af mine favorit-hold og har vundet samtlige 4 kampe i ligaen. MEN tag ikke fejl af ukrainske Shaktar Donetsk, de har 7-2-0 i deres hjemlige liga og har en del velspillende brasilianere på holdet og kommer til at leve på kontra. Hælder naturligvis til mine favoritter fra Porto men endnu en kamp jeg springer over.
-Unfair
-Unfair 8 måneder siden
Dortmund havde fortjent sejren, men det bliver vi jo ikke rige af

CSKA Moskva mangler både Honda samt deres normale keeper, så jeg kaster 4/6 units efter denne kamp.

Lille - CSKA Moska HOMEWIN odds 1.85 hos betsafe 1.80 hos ladbrokes unibet samt betfair
0
Redigert 8 måneder siden
Dortmund havde fortjent sejren, men det bliver vi jo ikke rige af:-( CSKA Moskva mangler både Honda samt deres normale keeper, så jeg kaster 4/6 units efter denne kamp. Lille - CSKA Moska HOMEWIN odds 1.85 hos betsafe 1.80 hos ladbrokes unibet samt betfair
-Unfair
Registered: 24/02/2008
Posts in forum: 3951
Chipleader 8 måneder siden
Vilarreal - Bayern München B til 2.15 hos Norsk Tipping. Deler man opp spiller til kr 10 per innsats får man effektiv odds på 2.2.

Til sammenlikning er betfair markedsledende online med 2 blank. Free monies ITT.
+2
You, JohnDoe and meAsAn
«Better lucky than good»
Vilarreal - Bayern München B til 2.15 hos Norsk Tipping. Deler man opp spiller til kr 10 per innsats får man effektiv odds på 2.2. Til sammenlikning er betfair markedsledende online med 2 blank. Free monies ITT.
Chipleader
Posts in forum: 558
Lingo 8 måneder siden
2,15 synes jeg er for lavt til å kalle et verdispill. Tror vinnersjansen til BM er rundt 40 %, så alt under 2,50 er uaktuelt synes jeg.
0
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
2,15 synes jeg er for lavt til å kalle et verdispill. Tror vinnersjansen til BM er rundt 40 %, så alt under 2,50 er uaktuelt synes jeg.
Lingo
Registered: 18/02/2011
Posts in forum: 110
JohnDoe 8 måneder siden
Lingo:
Hvem bryr seg hva du tror?

Hvis Betfair/asia har 2.00 og NT har 2.15 er det soleklar verdi... Tror du at du har mer peiling enn "markedet" som har omsatt for titalls millioner? Get real.... Sikkert mye peiling hvis du mener at 2.50 er riktig, lol... Rekner med at du selger typ 2.35 da? Tar så mye du vil ha..

Ty til chipleader for finfin informasjon! Alltid fint å ta penger fra NT på surewins (Bette 2.15 hos NT og selge 2 blank hos betfair eller bette på +0.5 i asia / pinny hvis man vil fjerne variasjon og bare ta surewin)
+1
You and Ady
Re. Re: Ny Sportsbettingtråd fra -Unfair
Lingo: [quote]2,15 synes jeg er for lavt til å kalle et verdispill. Tror vinnersjansen til BM er rundt 40 %, så alt under 2,50 er uaktuelt synes jeg.[/quote] Hvem bryr seg hva du tror? Hvis Betfair/asia har 2.00 og NT har 2.15 er det soleklar verdi... Tror du at du har mer peiling enn "markedet" som har omsatt for titalls millioner? Get real.... Sikkert mye peiling hvis du mener at 2.50 er riktig, lol... Rekner med at du selger typ 2.35 da? Tar så mye du vil ha.. Ty til chipleader for finfin informasjon! Alltid fint å ta penger fra NT på surewins (Bette 2.15 hos NT og selge 2 blank hos betfair eller bette på +0.5 i asia / pinny hvis man vil fjerne variasjon og bare ta surewin)
JohnDoe
Lingo:

Da er det jo enorm verdi i å selge på betfair da.. Skal ikke være noe problem å få ut noen hundre tusner om du skulle ønske.

Men desverre tar du selvfølgelig feil, som JD sier.
0
«Better lucky than good»
Lingo: [quote]2,15 synes jeg er for lavt til å kalle et verdispill. Tror vinnersjansen til BM er rundt 40 %, så alt under 2,50 er uaktuelt synes jeg.[/quote] Da er det jo enorm verdi i å selge på betfair da.. Skal ikke være noe problem å få ut noen hundre tusner om du skulle ønske. Men desverre tar du selvfølgelig feil, som JD sier.
Chipleader
Porto skulle lett vinni med minst 2 i går! Straffe i stolpen, syk keepertabbe og 11 mann mot 9. Rimelig utrolig faktisk.

Går for FC Basel med hadicap idag. Noen som sitter med dypere info ang den kampen?

Takk til chippie ja, for å gjøre oppmerksom på nt.
0
Porto skulle lett vinni med minst 2 i går! Straffe i stolpen, syk keepertabbe og 11 mann mot 9. Rimelig utrolig faktisk. Går for FC Basel med hadicap idag. Noen som sitter med dypere info ang den kampen? Takk til chippie ja, for å gjøre oppmerksom på nt.
Coca_Cola
Bayern er spilt ned til 1.95... Fortsatt noen som tror det ikke er verdi i 2.20?
0
«Better lucky than good»
Bayern er spilt ned til 1.95... Fortsatt noen som tror det ikke er verdi i 2.20?
Chipleader
Lingo 8 måneder siden
Hvis dere virkelig anser BM som 47+% i den kampen, så ønsker jeg dere hell og lykke med sportsbettingen framover! Blir litt ekstra spennende å raile den kampen nå
+1
You and Chipleader
Hvis dere virkelig anser BM som 47+% i den kampen, så ønsker jeg dere hell og lykke med sportsbettingen framover! Blir litt ekstra spennende å raile den kampen nå :)
Lingo
Registered: 18/02/2011
Posts in forum: 110
JohnDoe 8 måneder siden
Lingo:
Hvis dere virkelig anser BM som 47+% i den kampen, så ønsker jeg dere hell og lykke med sportsbettingen framover! Blir litt ekstra spennende å raile den kampen nå
Christ... du har så lite peiling at jeg blir trist! Heller sett penga hvor munnen din er og selg bayern da hvis du er så grisesikker... forøvrig under 1.90 nå i asia...

Og uavhengig hvordan det går så betyr det 0... resultatorientert i gambling har ingen mening...
0
Lingo: [quote]Hvis dere virkelig anser BM som 47+% i den kampen, så ønsker jeg dere hell og lykke med sportsbettingen framover! Blir litt ekstra spennende å raile den kampen nå :)[/quote] Christ... du har så lite peiling at jeg blir trist! Heller sett penga hvor munnen din er og selg bayern da hvis du er så grisesikker... forøvrig under 1.90 nå i asia... Og uavhengig hvordan det går så betyr det 0... resultatorientert i gambling har ingen mening...
JohnDoe
Lingo:
Jepp, fin den
0
Lingo: [quote]Hvis dere virkelig anser BM som 47+% i den kampen, så ønsker jeg dere hell og lykke med sportsbettingen framover! Blir litt ekstra spennende å raile den kampen nå :)[/quote] Jepp, fin den :)
Coca_Cola
Lingo 8 måneder siden
JohnDoe:
Lingo:
Christ... du har så lite peiling at jeg blir trist! Heller sett penga hvor munnen din er og selg bayern da hvis du er så grisesikker... forøvrig under 1.90 nå i asia...

Og uavhengig hvordan det går så betyr det 0... resultatorientert i gambling har ingen mening...

Jeg skrev "tror" og "synes" og er/var alt annet enn sikker på at BM ikke kan vinne kampen. Jeg skrev at jeg ikke SYNES det er verdi lavere enn 2,50. Selvfølgelig (?) er det ikke vits å se hvordan det ender i kveld. Her er det det statistiske vi snakker om og ikke resultatet i en enkeltkamp!?
0
Redigert 8 måneder siden
Re. Re. Re: Ny Sportsbettingtråd fra -Unfair
JohnDoe: [quote]Lingo: [quote]Hvis dere virkelig anser BM som 47+% i den kampen, så ønsker jeg dere hell og lykke med sportsbettingen framover! Blir litt ekstra spennende å raile den kampen nå :)[/quote] Christ... du har så lite peiling at jeg blir trist! Heller sett penga hvor munnen din er og selg bayern da hvis du er så grisesikker... forøvrig under 1.90 nå i asia... Og uavhengig hvordan det går så betyr det 0... resultatorientert i gambling har ingen mening... Jeg skrev "tror" og "synes" og er/var alt annet enn sikker på at BM ikke kan vinne kampen. Jeg skrev at jeg ikke SYNES det er verdi lavere enn 2,50. Selvfølgelig (?) er det ikke vits å se hvordan det ender i kveld. Her er det det statistiske vi snakker om og ikke resultatet i en enkeltkamp!?
Lingo
Registered: 28/03/2008
Posts in forum: 224
Ady 8 måneder siden
Statistikk > Lingo
0
«Evolution gave us a clock thats always winding do...»
Statistikk > Lingo
Ady
-Unfair 8 måneder siden
Champ.League drillede mig (Lille tabte i Ovetid - men prøver at tage til Portugal, hvor oprykkerne Gil Vicente er et yderst stækt hjemmehold og de møder et hold med både skader samt karantæner. Giver den 3/6 units.

Gil Vicente - Olhanense HOMEWIN odds 2.20 hos mange bookies
0
Redigert 8 måneder siden
Champ.League drillede mig (Lille tabte i Ovetid:-( - men prøver at tage til Portugal, hvor oprykkerne Gil Vicente er et yderst stækt hjemmehold og de møder et hold med både skader samt karantæner. Giver den 3/6 units. Gil Vicente - Olhanense HOMEWIN odds 2.20 hos mange bookies
-Unfair
-Unfair 8 måneder siden
Glemte et nævne de fraværende hos Olhanense: Duarte, Mexer samt Alexandre

Samt at blusq bet3000 samt gamebookers stadig har odds 2.20
0
Redigert 8 måneder siden
Glemte et nævne de fraværende hos Olhanense: Duarte, Mexer samt Alexandre Samt at blusq bet3000 samt gamebookers stadig har odds 2.20
-Unfair
-Unfair 8 måneder siden
Det er top mod bund i den engelske PremierLeague. Og selv om ManC skuffede mod Napoli tror jeg de kommer tilbage på vindersporet i dag. Jeg spiller 4/6 units

Fulham - ManC AWAYWIN odds 1.82 hos betfair samt pinnaclesports
0
Redigert 8 måneder siden
Det er top mod bund i den engelske PremierLeague. Og selv om ManC skuffede mod Napoli tror jeg de kommer tilbage på vindersporet i dag. Jeg spiller 4/6 units Fulham - ManC AWAYWIN odds 1.82 hos betfair samt pinnaclesports
-Unfair
-Unfair 7 måneder siden
Det var dog ubyggeligt irriterende som jeg render ind i uafgjorte kamp

I Italien har Napoli startet rigtig godt med 2 sikre sejre samt en uafgjort på udebane mod ManC. En af sejrene var over Milan.

Chievo har derimod kun fået 1 sølle point mod på papiret nemme nodstandere. Jeg giver denne kamp et unit 4/6 bet

Chievo - Napoli AWAYWIN odds 2.10 hos unibet eller lidt højere hos betfair
0
Redigert 7 måneder siden
Det var dog ubyggeligt irriterende som jeg render ind i uafgjorte kamp:-( I Italien har Napoli startet rigtig godt med 2 sikre sejre samt en uafgjort på udebane mod ManC. En af sejrene var over Milan. Chievo har derimod kun fået 1 sølle point mod på papiret nemme nodstandere. Jeg giver denne kamp et unit 4/6 bet Chievo - Napoli AWAYWIN odds 2.10 hos unibet eller lidt højere hos betfair
-Unfair
-Unfair 7 måneder siden
Utroligt som mine kampe ender uafgjort i sidste øjeblik og er da også en lille smule nervøs i dagens anden kamp fra Finland. KuPS har ikke vundet på udebane denne sæson oh har 0-6-6.

Jeg giver den kampen 4/6 units

Jaro - Kups HOMEWIN odds 1.75 bet3000. 1.70 flere steder bla ladrokes lidt bedre odds hos betfair.

NU KAN MODSTANDERHLDENE GODT LADE VÆRE MED AT SCORE I OVERTIME!!!!!!
0
Redigert 7 måneder siden
Utroligt som mine kampe ender uafgjort i sidste øjeblik og er da også en lille smule nervøs i dagens anden kamp fra Finland. KuPS har ikke vundet på udebane denne sæson oh har 0-6-6. Jeg giver den kampen 4/6 units Jaro - Kups HOMEWIN odds 1.75 bet3000. 1.70 flere steder bla ladrokes lidt bedre odds hos betfair. NU KAN MODSTANDERHLDENE GODT LADE VÆRE MED AT SCORE I OVERTIME!!!!!!
-Unfair
Registered: 22/06/2009
Posts in forum: 36
1stl0gic 7 måneder siden
Oddsen til napoli stiger veldig fort nå, oppe i 2,29. News om kampen?
0
Oddsen til napoli stiger veldig fort nå, oppe i 2,29. News om kampen?
1stl0gic
-Unfair 7 måneder siden
Jeg havde på fornemmelsen at Napoli ville stige i odds men ikke så meget vender tilbage, ser ærlig talt lidt skidt ud.

Vi skal nemlig til timetrial i cykling VM, hvor Tony Martin har vundet samtlige 6 startet i år incl. TDF samt Spanien Rundt. Jeg giver ham 5/6 units til at vinde - men husk det starter ca. 1200 kan dog spilles live.

DAGENS BEDSTE SPIL

Odds er de fleste steder 2.10

Martin starter 15.51 og den værste konnurent Cancellara 15.52
0
Redigert 7 måneder siden
Jeg havde på fornemmelsen at Napoli ville stige i odds men ikke så meget vender tilbage, ser ærlig talt lidt skidt ud. Vi skal nemlig til timetrial i cykling VM, hvor Tony Martin har vundet samtlige 6 startet i år incl. TDF samt Spanien Rundt. Jeg giver ham 5/6 units til at vinde - men husk det starter ca. 1200 kan dog spilles live. DAGENS BEDSTE SPIL Odds er de fleste steder 2.10 Martin starter 15.51 og den værste konnurent Cancellara 15.52
-Unfair
-Unfair 7 måneder siden
To firmaer betfair samt pinnaclesports har kørt Napoli helt op i 2.34 - mens det italienske statsfirma www.snai.it har odds på kampen der lyder sådan 3.60 3.30 2.00

Det er bare med at holde øje med odds-movement - for det var indrømmet et gevaldigt hop på Napoli.

Info Jeg Har:

Chovos bedste angriber Pellissier er UDE

Napoli har ingen ændringer af betydning.
0
Redigert 7 måneder siden
To firmaer betfair samt pinnaclesports har kørt Napoli helt op i 2.34 - mens det italienske statsfirma www.snai.it har odds på kampen der lyder sådan 3.60 3.30 2.00 Det er bare med at holde øje med odds-movement - for det var indrømmet et gevaldigt hop på Napoli.:-( Info Jeg Har: Chovos bedste angriber Pellissier er UDE Napoli har ingen ændringer af betydning.
-Unfair
-Unfair 7 måneder siden
NYT INFO: Napoli er næsten sikkert uden Cannavaro, Campagnaro, Dossena, Lavezzi and maybe uden Cavani. Alt dette fordi Manzini (træneren) vil spare dem, men reserverne er nu ikke helt uefne. - MEN et kæmpe slag for Napoli i dag
0
Redigert 7 måneder siden
NYT INFO: Napoli er næsten sikkert uden Cannavaro, Campagnaro, Dossena, Lavezzi and maybe uden Cavani. Alt dette fordi Manzini (træneren) vil spare dem, men reserverne er nu ikke helt uefne. - MEN et kæmpe slag for Napoli i dag:-(
-Unfair
-Unfair 7 måneder siden
FFS sake rain in Copenhagen
0
FFS sake rain in Copenhagen:-(
-Unfair
holtekila 7 måneder siden
ham kam-strømmen handc 0-1, hjemmeseier
Malaga - Athletic Bilbao hjemmeseier
Juventus - Bologna handc 0-1 hjemmeseier

mine tips i dag.
gl all !!!
0
«holtekila»
Re.
ham kam-strømmen handc 0-1, hjemmeseier Malaga - Athletic Bilbao hjemmeseier Juventus - Bologna handc 0-1 hjemmeseier mine tips i dag. gl all !!!
holtekila
-Unfair 7 måneder siden
Regnen stoppede og Tony Martin er stort i front efter ½halvvejs til herlige 2.1 5/6 units
+2
You, holtekila and 1stl0gic
Redigert 7 måneder siden
Regnen stoppede og Tony Martin er stort i front efter ½halvvejs:-) til herlige 2.1 5/6 units
-Unfair
Registered: 11/01/2008
Posts in forum: 3618
EirikS 7 måneder siden
Faen disse fotballbetsa begynner aa bli dyre for meg. Klarte aa rote meg inn paa en inetkafe her paa kreta igaar. Ikkje billig!
+3
You, Arnesen , madsern and others
«arrrrrrrr-in»
Faen disse fotballbetsa begynner aa bli dyre for meg. Klarte aa rote meg inn paa en inetkafe her paa kreta igaar. Ikkje billig!
EirikS
-Unfair 7 måneder siden
Tony Martin Vandt men fodbold var i minus.

Jeg prøver den næstbedste række i Tyskland, hvor Ingolstadt har tabt samtlige 4 udekampe med en målscore på 2-13. Modstanderen Paderhorn har på papiret været bedre ude end hjemme, men det skyldes de hold de har mødt. Giver denne kamp 5/6 units

Paderhorn - Ingolstadt HOMEWIN odds 2.00 hos unibet samt betfair
0
Tony Martin Vandt:-) men fodbold var i minus.:-( Jeg prøver den næstbedste række i Tyskland, hvor Ingolstadt har tabt samtlige 4 udekampe med en målscore på 2-13. Modstanderen Paderhorn har på papiret været bedre ude end hjemme, men det skyldes de hold de har mødt. Giver denne kamp 5/6 units Paderhorn - Ingolstadt HOMEWIN odds 2.00 hos unibet samt betfair
-Unfair
-Unfair 7 måneder siden
Paderhorn vandt 4-1 over Ingolstadt.

Det lader til man skal holde sig til mine 5/6 units
+3
You, The Shark , Joaminator and others
Paderhorn vandt 4-1 over Ingolstadt. Det lader til man skal holde sig til mine 5/6 units:-)
-Unfair
-Unfair 7 måneder siden
I den bedste franske division har Rennes spillet en række gode kampe. Lidt værre står det til mod midterholdet St. Etienne, som jeg tror taber denne kamp til unit 3/6 units.

Rennes - St Eteinne odds 1.78 hos bwin samt betfair (1.79 - 1.82)
0
Redigert 7 måneder siden
I den bedste franske division har Rennes spillet en række gode kampe. Lidt værre står det til mod midterholdet St. Etienne, som jeg tror taber denne kamp til unit 3/6 units. Rennes - St Eteinne odds 1.78 hos bwin samt betfair (1.79 - 1.82)
-Unfair
-Unfair 7 måneder siden
Så er det tid til et 5/6 unit-bet i Irland, hvor Bohemians har ligaens bedste udebanestat, 10-3-2. De møder i dag et hold fra den tunge ende UCD, som de har slået i de sidste 4 indbyrdes opgør på udebane.

UCD - Bohemians AWAYWIN odds 1.65 hos scandicbookmakers, bet-at-home or expekt
0
Redigert 7 måneder siden
Så er det tid til et 5/6 unit-bet i Irland, hvor Bohemians har ligaens bedste udebanestat, 10-3-2. De møder i dag et hold fra den tunge ende UCD, som de har slået i de sidste 4 indbyrdes opgør på udebane. UCD - Bohemians AWAYWIN odds 1.65 hos scandicbookmakers, bet-at-home or expekt
-Unfair
Chipleader 7 måneder siden
Barnelimits på expekt, men føler for det jeg får lov til..

Total akseptert innsats: 44.00 NOK
Tilbakebetalt innsats: 956.00 NOK

Alle ugyldige innsatser har blitt satt inn på din spillekonto
0
«Better lucky than good»
Barnelimits på expekt, men føler for det jeg får lov til.. Total akseptert innsats: 44.00 NOK Tilbakebetalt innsats: 956.00 NOK Alle ugyldige innsatser har blitt satt inn på din spillekonto
Chipleader
Registered: 14/01/2010
Posts in forum: 237
Tobey_os 7 måneder siden
-Unfair:
Så er det tid til et 5/6 unit-bet i Irland, hvor Bohemians har ligaens bedste udebanestat, 10-3-2. De møder i dag et hold fra den tunge ende UCD, som de har slået i de sidste 4 indbyrdes opgør på udebane.

UCD - Bohemians AWAYWIN odds 1.65 hos scandicbookmakers, bet-at-home or expekt

Synes du det fortsatt er verdi i 1.55 ?
0
«Play hard, go pro.»
-Unfair: [quote]Så er det tid til et 5/6 unit-bet i Irland, hvor Bohemians har ligaens bedste udebanestat, 10-3-2. De møder i dag et hold fra den tunge ende UCD, som de har slået i de sidste 4 indbyrdes opgør på udebane. UCD - Bohemians AWAYWIN odds 1.65 hos scandicbookmakers, bet-at-home or expekt[/quote] Synes du det fortsatt er verdi i 1.55 ?
Tobey_os
-Unfair 7 måneder siden
Værdien er selvkart blevet mindre - men mener der stadig er en vis værdi.

I øvrigt plejer mine Unit 5/6 ikke af fejle

NB: Helt vanvittigt af expekt
0
Redigert 7 måneder siden
Værdien er selvkart blevet mindre - men mener der stadig er en vis værdi. I øvrigt plejer mine Unit 5/6 ikke af fejle:-) NB: Helt vanvittigt af expekt:-(
-Unfair
-Unfair 7 måneder siden
Nu hvor vi taler om expekts vavittige opførsel over for en donkr-bruger - vil jeg lige nævne de bookmakere jeg foretrækker og i den orden:

1)Betfair
2)Pinnaclesports (er dog ikke skattefri)
3)Ladbrokes
4)Unibet
0
Nu hvor vi taler om expekts vavittige opførsel over for en donkr-bruger - vil jeg lige nævne de bookmakere jeg foretrækker og i den orden: 1)Betfair 2)Pinnaclesports (er dog ikke skattefri) 3)Ladbrokes 4)Unibet
-Unfair
1 2 3 4 5 6 . . 23
Gå til side 
   Show