Forum

Ny Sportsbettingtråd fra -Unfair

Kategori Donkr    Tags sportsbetting    82284 Views
1 . . 18 19 20 21 22 23
Gå til side 
   Show
Registered: 23/07/2010
Posts in forum: 4501
-Unfair 9 dager siden
NOW - it´s my last for today

TENNIS Madrid Spain 11.00CET

Ramos-Vinolas, Albert vs Del Bonis, Federico

Ramos-Vinola, A. to win odds 1.50 BetVictor, Sportingbet, Bet24 4/6 units

SE SIDE 22 for 3 flere bets!
0
Be the first to like this You like this
Redigert 9 dager siden
«De har fundet urin i min alkohol»
Re: Ny Sportsbettingtråd fra -Unfair
NOW - it´s my last for today:-) TENNIS Madrid Spain 11.00CET Ramos-Vinolas, Albert vs Del Bonis, Federico [b]Ramos-[/b][b]Vinola, A. to win odds 1.50 BetVictor, Sportingbet, Bet24 4/6 units[/b] [b] [/b] [b]SE SIDE 22 for 3 flere bets![/b]
-Unfair
-Unfair 9 dager siden
Bolelli won 6-2 6-2 at a OK odds

Raonic won 6-4 6-4 - but the odds was better during the day

Stepanek won 6-2 7-5 (nice odds - but also that was better later on)

Ramos LOST BIG.

A winning day - but I´m wondering if I should wait - to put my advice till the right odds are possible to get - on the other hand - some are "screaming" to get them up as quick I can. Mission impossible - WTF - I had a winning day - and HOPE YOU HAD AS WELL?
+2
You, nikk3l and osmark
[b]Bolelli won 6-2 6-2 at a OK odds[/b] [b]Raonic won 6-4 6-4 - but the odds was better during the day[/b] [b]Stepanek won 6-2 7-5 (nice odds - but also that was better later on)[/b] [b]Ramos LOST BIG.[/b] A winning day - but I´m wondering if I should wait - to put my advice till the right odds are possible to get - on the other hand - some are "screaming" to get them up as quick I can. Mission impossible - WTF - I had a winning day - and HOPE YOU HAD AS WELL?
-Unfair
Registered: 14/02/2011
Posts in forum: 62
nikk3l 9 dager siden
dFikk inn den nederste Takk
0
Re.
[img]http://img.ctrlv.in/4fa8cf30826eb.jpg[/img]dFikk inn den nederste :) Takk
nikk3l
Registered: 10/03/2008
Posts in forum: 517
johnmagi 9 dager siden
Winning day! Picked up 3 winners ) Keep em cominggg
0
Winning day! Picked up 3 winners :)) Keep em cominggg
johnmagi
-Unfair 9 dager siden
AlbinoLeffe er rykket ud, mens Empoli har hårdt brug for pointene. Den slags ender som regel med point til det motiverede hold i Italien.

<!-- stop_oax_abstract -->
Med weekendens resultater er nedrykningen en realitet for AlbinoLeffe, hvilket er et udslag af et forfærdeligt forår - grunden til at de er det er fordi, at indbyrdes opgør tæller foran målforskel i serie B, og AlbinoLeffe er dårligere end både Nocerina og Vicenza. Man er nu oppe på 10 nederlag i træk, og det er svært at se den serie stoppe imod Empoli.

Gæsterne har nemlig hårdt brug for pointene for selv at undgå nedrykning, og formen er da også på vej i den rigtige retning efter tre kampe i træk uden nederlag. Tingene bliver heller ikke nemmere for AlbinoLeffe af, at Mehmet Hetemaj har karantæne og derfor er ude til denne kamp, hvilket også gælder Alessandro Salvi efter en karantænegivende advarsel senest.

Dertil kommer en række spillere, som er ude med skader - og efter nedrykningen er en realitet, har man valgt at trække en del ungdomsspillere op i truppen og give dem noget spilletid med henblik på den kommende sæson.

Det står i skarp kontrast til Empoli, som kommer i mere eller mindre stærkeste opstilling og som har hårdt brug for pointene for at forny billetten i serie B. Værd at bemærke er det også, at AlbinoLeffe blot har scoret en enkelt gang i de seneste seks kampe.

AlbinoLeffe - Empoli B (AWAYWIN) odds 1.57 Ladbrokes 4/6 units
0
Redigert 9 dager siden
[b]AlbinoLeffe er rykket ud, mens Empoli har hårdt brug for pointene. Den slags ender som regel med point til det motiverede hold i Italien.[/b] Med weekendens resultater er nedrykningen en realitet for AlbinoLeffe, hvilket er et udslag af et forfærdeligt forår - grunden til at de er det er fordi, at indbyrdes opgør tæller foran målforskel i serie B, og AlbinoLeffe er dårligere end både Nocerina og Vicenza. Man er nu oppe på 10 nederlag i træk, og det er svært at se den serie stoppe imod Empoli. Gæsterne har nemlig hårdt brug for pointene for selv at undgå nedrykning, og formen er da også på vej i den rigtige retning efter tre kampe i træk uden nederlag. Tingene bliver heller ikke nemmere for AlbinoLeffe af, at Mehmet Hetemaj har karantæne og derfor er ude til denne kamp, hvilket også gælder Alessandro Salvi efter en karantænegivende advarsel senest. Dertil kommer en række spillere, som er ude med skader - og efter nedrykningen er en realitet, har man valgt at trække en del ungdomsspillere op i truppen og give dem noget spilletid med henblik på den kommende sæson. Det står i skarp kontrast til Empoli, som kommer i mere eller mindre stærkeste opstilling og som har hårdt brug for pointene for at forny billetten i serie B. Værd at bemærke er det også, at AlbinoLeffe blot har scoret en enkelt gang i de seneste seks kampe. [b]AlbinoLeffe - Empoli B (AWAYWIN) odds 1.57 Ladbrokes 4/6 units [/b]
-Unfair
-Unfair 7 dager siden
Empoli vant 2-0

TENNIS Athens Open Challenger 14.00CET

Moser, Nikolaus vs Beck, Karol

Borvanov, Roman vs Begemann, Andre

Beck to win odds 1.30 Betsson

combined with

Begemann to win odds 1.85 Betsson

Total odds 2.40 - just a smaller 3/6 units bet

NB: Not all bookmakers have odds 0630CET
0
Redigert 7 dager siden
Empoli vant 2-0 TENNIS Athens Open Challenger 14.00CET Moser, Nikolaus vs Beck, Karol Borvanov, Roman vs Begemann, Andre [b]Beck to win odds 1.30 Betsson[/b] [b]combined with[/b] [b]Begemann to win odds 1.85 Betsson[/b] [b]Total odds 2.40 - just a smaller 3/6 units bet[/b] [b]NB: Not all bookmakers have odds 0630CET[/b]
-Unfair
-Unfair 7 dager siden
Pandurii - Vaslui (Romania)

Financial problems cost Vaslui expensive in the beginning of the season, but now there is control of that part, and results in 2012 have been impressive.

In total, nine of the 12 matches are won and that has brought Vaslui completely into the championship battle and thus the battle for ChampionsLeague. One reason is a pair of sensible shopping during the winter break, which has strengthened the squad- but the obvious explanation is the Brazilian Wesley, who has been the league's best player this season and made​​ an impressive 24 goals in 29 matches from his position as offensive midfield.

In addition, the shape overalli s fantastic with five victories in a row, which among others, includes an impressive away win against Steaua Bucharest. Opposite lies Pandurii firmly seated in the middle ofthe table - they cannot reach Europe tickets or relegation - and although they usually are strong at home in Tudor Vladimirescu, it's rare that teams from that part of Europe burning track of when they have not something to play for.

At Pandurii got Ousmane Diarrassouba the eighth warning and are susp today. He's a pretty important piece of the team's midfield and therefore a clear loss.

Pandurii - Vaslui AWAYWIN odds 2.25 Scandicbookmakers, - odds 2.20 William Hill, Sportingbet, Bet24 3-4/6 units

EDIT: 0800CET - Odds at Sportingbet are not there anymore - but all others are still there.

EDIT: 0820CET - Odds are dropping quickly - But Willian Hill still have 2.20 and Expekt have 2.15.
0
Redigert 7 dager siden
Pandurii - Vaslui (Romania) Financial problems cost Vaslui expensive in the beginning of the season, but now there is control of that part, and results in 2012 have been impressive. In total, nine of the 12 matches are won and that has brought Vaslui completely into the championship battle and thus the battle for ChampionsLeague. One reason is a pair of sensible shopping during the winter break, which has strengthened the squad- but the obvious explanation is the Brazilian Wesley, who has been the league[apostrophe]s best player this season and made​​ an impressive 24 goals in 29 matches from his position as offensive midfield. In addition, the shape overalli s fantastic with five victories in a row, which among others, includes an impressive away win against Steaua Bucharest. Opposite lies Pandurii firmly seated in the middle ofthe table - they cannot reach Europe tickets or relegation - and although they usually are strong at home in Tudor Vladimirescu, it[apostrophe]s rare that teams from that part of Europe burning track of when they have not something to play for. At Pandurii got Ousmane Diarrassouba the eighth warning and are susp today. He[apostrophe]s a pretty important piece of the team[apostrophe]s midfield and therefore a clear loss. [b]Pandurii - Vaslui AWAYWIN odds 2.25 Scandicbookmakers, - odds 2.20 William Hill, Sportingbet, Bet24 3-4/6 units[/b] [b] [/b] [b][b]EDIT: 0800CET - Odds at Sportingbet are not there anymore - but all others are still there.[/b][/b] [b][b] [/b][/b] [b][b][b][b]EDIT: 0820CET - Odds are dropping quickly - But Willian Hill still have 2.20 and Expekt have 2.15.[/b][/b][/b][/b]
-Unfair
-Unfair 7 dager siden
Begemann discovered too late it was a tennis-match and lost.

Beck won easy 6-1 6-2

But a small winning day because

Vaslui won DESPITE a red card
0
Redigert 7 dager siden
[b]Begemann [/b]discovered too late it was a tennis-match and lost. [b]Beck won easy 6-1 6-2[/b] But a small winning day because [b]Vaslui won DESPITE a red card[img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1.1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-surprised.gif[/img][/b]
-Unfair
-Unfair 7 dager siden
TENNIS Strabag Prague Open Challenger

Zeballos, Horacio vs Bachinger, Matthias

Bachinger to win odds 1.75 Nordicbet, Youwin 4/6 units

At this time 22.55 not all bookies have odds.
0
TENNIS Strabag Prague Open Challenger Zeballos, Horacio vs Bachinger, Matthias [b]Bachinger to win odds 1.75 Nordicbet, Youwin 4/6 units[/b] [b]At this time 22.55 not all bookies have odds.[/b]
-Unfair
-Unfair 6 dager siden
TENNIS Strabag Prague Open Challenger

Bedene, Aljaz vs Rosol, Lukas

Rosol to win odds 1.72 Nordicbet 4-5/6 units
0
TENNIS Strabag Prague Open Challenger Bedene, Aljaz vs Rosol, Lukas [b]Rosol to win odds 1.72 Nordicbet 4-5/6 units[/b]
-Unfair
-Unfair 5 dager siden
Friday was no good at all. Both my players won 1. set - but lost.

But UNIBET have a nice odds on these 2 matches:

TENNIS Madrid Spain

Del Porto to win against Berdych odds 1.65 Unibet

combined with

TENNIS Athens Open Challenger

Matosevic to win against Polansky odds 1.30 Unibet

ODDS: 2.145 4/6 units
0
Friday was no good at all. Both my players won 1. set - but lost. But [b]UNIBET [/b]have a nice odds on these 2 matches: TENNIS Madrid Spain [b]Del Porto to win against Berdych odds 1.65 Unibet[/b] [b]combined with[/b] TENNIS Athens Open Challenger [b]Matosevic to win against Polansky odds 1.30 Unibet[/b] [b]ODDS: 2.145 4/6 units[/b]
-Unfair
-Unfair 5 dager siden
TENNIS Madrid Spain Women 1045CET

Azarenka, Victoria vs Radwanska, Agnieszka

Azarenka to win 2-0 (Set) odds 1.79 - 1.80 Coral, Pinnaclesports 4/6 units
0
TENNIS Madrid Spain Women 1045CET Azarenka, Victoria vs Radwanska, Agnieszka [b]Azarenka to win 2-0 (Set) odds 1.79 - 1.80 Coral, Pinnaclesports 4/6 units[/b]
-Unfair
-Unfair 5 dager siden
Azerenka won 6-2 6-4 (2-0) and that good start I like!
+1
You and osmark
[b]Azerenka won 6-2 6-4 (2-0) [/b]and that good start I like!
-Unfair
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 667
Otto74 4 dager siden
Tyskland-Norge i hockey-vm i dag:

2.80 på Norge er mer enn nok til at jeg lar meg friste. Syns det faktisk er i overkant bra. Tyskland har ikke imponert i år, i motsetning til gutta våre som står fram og virkelig blør for drakta og sikrer seg mest sannsynlig kvartfinale ved seier.
+2
You, Lingo and Mr_white25
Re.
Tyskland-Norge i hockey-vm i dag: 2.80 på Norge er mer enn nok til at jeg lar meg friste. Syns det faktisk er i overkant bra. Tyskland har ikke imponert i år, i motsetning til gutta våre som står fram og virkelig blør for drakta og sikrer seg mest sannsynlig kvartfinale ved seier.
Otto74
Registered: 04/03/2008
Posts in forum: 558
Lingo 4 dager siden
Otto74:
Tyskland-Norge i hockey-vm i dag:

2.80 på Norge er mer enn nok til at jeg lar meg friste. Syns det faktisk er i overkant bra. Tyskland har ikke imponert i år, i motsetning til gutta våre som står fram og virkelig blør for drakta og sikrer seg mest sannsynlig kvartfinale ved seier.

Jeg anser det som en 50/50-kamp og dermed mener jeg 2,80 er altfor bra til å la være og satse. Jeg mener det er minimum 4/6 units. Jeg tror man bør belage seg på at oddsen på Norge vil falle en del inn mot kampstart.
0
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Re. Re.
Otto74: [quote]Tyskland-Norge i hockey-vm i dag: 2.80 på Norge er mer enn nok til at jeg lar meg friste. Syns det faktisk er i overkant bra. Tyskland har ikke imponert i år, i motsetning til gutta våre som står fram og virkelig blør for drakta og sikrer seg mest sannsynlig kvartfinale ved seier.[/quote] Jeg anser det som en 50/50-kamp og dermed mener jeg 2,80 er altfor bra til å la være og satse. Jeg mener det er minimum 4/6 units. Jeg tror man bør belage seg på at oddsen på Norge vil falle en del inn mot kampstart.
Lingo
-Unfair 3 dager siden
TENNIS Rome Italy Women

Ivanovic, Ana vs Kuznetsova, Svetlana

Nice odds at Ladbrokes and Marathonbet

Ivanovic to win odds 1.615 Ladbrokes - odds 1.60 Marthonbet 4-5/6 units

Ivanovic to win 2-0 odds 2.625 Ladbrokes 2/6 units
+1
You and lAfuEntE
TENNIS Rome Italy Women Ivanovic, Ana vs Kuznetsova, Svetlana Nice odds at Ladbrokes and Marathonbet [b]Ivanovic to win odds 1.615 Ladbrokes - odds 1.60 Marthonbet 4-5/6 units[/b] [b]Ivanovic to win 2-0 odds 2.625 Ladbrokes 2/6 units[/b]
-Unfair
-Unfair 3 dager siden
TENNIS Rome Italy

Tomic, Bernard vs Giraldo, Santiago

In my opnion a too high odds at Unibet

Giraldo to win odds 1.62 Unibet 4/6 units
0
TENNIS Rome Italy Tomic, Bernard vs Giraldo, Santiago In my opnion a too high odds at Unibet [b]Giraldo to win odds 1.62 Unibet 4/6 units[/b]
-Unfair
nikk3l 3 dager siden
Etter at den tragiske beskjeden om at Stabæk spiller Gromstad var funnet død, RIP, så ble det klart at VIF 2 skal stille sterkt lag mot Birkebeinerne idag.
www.vif-fotball.no/article3396256.ece

Spilte akkurat på bet365, sladda til 1.55 der.

PADDYPOWER HAR 2.38 nå! løp og kjøp.
+1
You and karamell
Etter at den tragiske beskjeden om at Stabæk spiller Gromstad var funnet død, RIP, så ble det klart at VIF 2 skal stille sterkt lag mot Birkebeinerne idag. www.vif-fotball.no/article3396256.ece Spilte akkurat på bet365, sladda til 1.55 der. PADDYPOWER HAR 2.38 nå! løp og kjøp.
nikk3l
-Unfair 3 dager siden
The most important match was a winner (2 bets)

Ivanovic won 2-0 (6-4 6-3)

Giraldo won 1. set but lost!
0
The most important match was a winner (2 bets) [b]Ivanovic won 2-0 (6-4 6-3)[/b] [b]Giraldo won 1. set but lost![/b]
-Unfair
Lingo 2 dager siden
Ishockey-VM: Norge (-1,5) - Danmark H til 2,310 på Pinnacles spilles. Jeg er usikker hvor mye verdi det er i spillet, men anser det som minimum spillbart. Jeg har ikke sett på andre klienter så det finnes muligens bedre objekter for denne kampen enn det jeg nevnte ovenfor.
+1
You and Mr_white25
Redigert 2 dager siden
Ishockey-VM: Norge (-1,5) - Danmark H til 2,310 på Pinnacles spilles. Jeg er usikker hvor mye verdi det er i spillet, men anser det som minimum spillbart. Jeg har ikke sett på andre klienter så det finnes muligens bedre objekter for denne kampen enn det jeg nevnte ovenfor.
Lingo
-Unfair 2 dager siden
Lingo:

I Danmark er man helt udkørte og trætte efter kampen mod Letland.
0
Redigert 2 dager siden
Re. Re: Ny Sportsbettingtråd fra -Unfair
Lingo: [quote]Ishockey-VM: Norge (-1,5) - Danmark H til 2,310 på Pinnacles spilles. Jeg er usikker hvor mye verdi det er i spillet, men anser det som minimum spillbart. Jeg har ikke sett på andre klienter så det finnes muligens bedre objekter for denne kampen enn det jeg nevnte ovenfor.[/quote] I Danmark er man helt udkørte og trætte efter kampen mod Letland.
-Unfair
-Unfair 2 dager siden
It´s just smaller 3/6 units-bet today:

TENNIS Rome Italy

Querrey, Sam vs Nieminen, Jarkko

Querrey to win odds 2.00 Ladbrokes odds 1.95 Bet24, BetVictor

Kubot, Lukasz vs Starace, Potito

Starace to win odds 1.83 Ladbrokes

Cetkovska, Petra vs Govortsova, Olga (Women)

Cetkovska to win odds 1.40 Marathonbet

combined with

Gasquet, Richard vs Melzer, Jurgen

Gasquet to win odds 1.40 Marathonbet

Total 1.96
0
Redigert 2 dager siden
It´s just smaller [b]3/6 units-bet [/b]today: TENNIS Rome Italy Querrey, Sam vs Nieminen, Jarkko [b]Querrey to win odds 2.00 Ladbrokes odds 1.95 Bet24, BetVictor[/b] Kubot, Lukasz vs Starace, Potito [b]Starace to win odds 1.83 Ladbrokes[/b] Cetkovska, Petra vs Govortsova, Olga (Women) [b]Cetkovska to win odds 1.40 Marathonbet[/b] [b]combined with[/b] Gasquet, Richard vs Melzer, Jurgen [b]Gasquet to win odds 1.40 Marathonbet[/b] [b]Total 1.96[/b]
-Unfair
nikk3l 2 dager siden
Mitt forslag for idag og imorgen.
edit: 1/4 inne
0
Redigert 2 dager siden
Mitt forslag for idag og imorgen. edit: 1/4 inne[img]http://img.ctrlv.in/4fb17f599fa93.jpg[/img]
nikk3l
-Unfair 2 dager siden
Gasquet won 6-1 7-6 and started a hopefully good day!
0
[b]Gasquet won 6-1 7-6 and started a hopefully good day![/b]
-Unfair
-Unfair 2 dager siden
In a dog fight at a VERY good odds:

Querrey won 7-6 5-7 6-4
0
In a dog fight at a VERY good odds: [b]Querrey won 7-6 5-7 6-4:-)[/b]
-Unfair
-Unfair 2 dager siden
Cetskova won 7-5 6-4 and complited a combi

Starace are in problem - but NOT over yet - and You can´t win them all!
0
Redigert 2 dager siden
[b]Cetskova won 7-5 6-4 and complited a combi[/b] [b]Starace are in problem - but NOT over yet - and You can´t win them all![/b]
-Unfair
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 168
Hay 1 dag siden
nikk3l:
Mitt forslag for idag og imorgen.
edit: 1/4 inne

Kordan gikk d med LasPalmas dinga du? ser dem 3 andre e inne!!
0
Re. Re: Ny Sportsbettingtråd fra -Unfair
nikk3l: [quote]Mitt forslag for idag og imorgen. edit: 1/4 inne[img]http://img.ctrlv.in/4fb17f599fa93.jpg[/img][/quote] Kordan gikk d med LasPalmas dinga du? ser dem 3 andre e inne!!
Hay
Registered: 15/04/2011
Posts in forum: 28
Ross 1 dag siden
La Coruna leder 2-1 til pause

Og de vant 3-1, så ja ble vel en flott ding her. Grattis!
0
Redigert 1 dag siden
La Coruna leder 2-1 til pause Og de vant 3-1, så ja ble vel en flott ding her. Grattis!
Ross
nikk3l 23 timer siden
Dinga som juling
+2
You, Ross and Hay
Dinga som juling :)
nikk3l
Lingo 16 timer siden
Ishockey-VM: Russland - Norge B til 11,50 på Unibet spilles; 1-2 units. Jeg sjekket ikke grundig så vil ikke bli overrasket om det finnes steder der man får ca 14-15.
(Oddsen ovenfor gjelder resultat ved ordinær tid, det vil si at evt forlenging og straffeslag ikke gjelder.)
0
Redigert 15 timer siden
Ishockey-VM: Russland - Norge B til 11,50 på Unibet spilles; 1-2 units. Jeg sjekket ikke grundig så vil ikke bli overrasket om det finnes steder der man får ca 14-15. (Oddsen ovenfor gjelder resultat ved ordinær tid, det vil si at evt forlenging og straffeslag ikke gjelder.)
Lingo
1 . . 18 19 20 21 22 23
Gå til side 
   Show