Forum

Poker Fest, WPT pakker og $50 000 rake race på Party Nettverket

Kategori Donkr - News, Views, And Gossip    Tags wpt, partypoker, rakerace, freerolls og wptpoker    604 Views
   Show
Poster i forumet: 4650
Fropsy 6 måneder siden
Party/WPT Poker kampanje
Donkr har fått en "ny" samarbeidspartner og vi starter med å arrangere en freerollserie. Vi starter på torsdag, og vil hver ukedag kl 20:00 arrangere en $100 freeroll. De to neste søndagene fremover kl 20:00 arrangerer vi en $22 turnering med $640 added. Vinneren av hver freeroll får $22 til søndagens turnering (betales ut på mandag).

For å delta i freerollene og/eller kunne delta i våre kampanjer må du ha en konto som er tagget til Donkr (Party/WPT). Klikk på linkene for å opprette en konto: WPT Poker / Party Poker
PS! Har du en gammel Party Poker konto som du ikke har brukt på lenge kan du opprette en ny konto på WPT Poker. Er du usikker på om du kan opprette en ny konto, ha klart pokeralias og kontakt oss på:

e-post:
deals@donkr.com
MSN: playermanager@donkr.com

PS! Har du en gammel konto som er tagget til Donkr, så har vi fått en spesialbonus som gjør at vi kan sette deg på "Palladium Level" når du har opparbeidet deg 1000 Party Poeng innen 2 uker.

OKTOBER
Poker Fest en turneringsserie med $3MILL i garanterte premier

Party Poker / WPT Poker arrangerer ”pokerfest” fra 23. oktober til 6. november. Det er totalt 47 turneringer, og den samlede garanterte premiepotten er på $3MILL. Main Event som går søndag 6. nov har et innkjøp på $640 og har en garanti på $1MILL

NOVEMBER
$50 000 Rake Race i november

Racet er eksklusivt for det norske, svenske og finske markedet. Vi jobber for at du som spiller skal få mest mulig tilbake, ved å opprette konto gjennom oss blir du tatt god vare på, og du vil kunne delta i alle våre eksklusive kampanjer.

0
Vær den første til å like dette Du Liker
Redigert 6 måneder siden
«Donkr Pokercruise 7-12 mai 2012»
Poker Fest, WPT pakker og $50 000 rake race på Party Nettverket
[b]Party/WPT Poker kampanje [/b]
Donkr har fått en "ny" samarbeidspartner og vi starter med å arrangere en freerollserie. Vi starter på torsdag, og vil hver ukedag kl 20:00 arrangere en $100 freeroll. De to neste søndagene fremover kl 20:00 arrangerer vi en $22 turnering med $640 added. Vinneren av hver freeroll får $22 til søndagens turnering (betales ut på mandag).

For å delta i freerollene og/eller kunne delta i våre kampanjer må du ha en konto som er tagget til Donkr (Party/WPT). Klikk på linkene for å opprette en konto: [url=http://no.donkr.com/Deals/wpt-poker-134]WPT Poker[/url] / [url=http://no.donkr.com/Deals/party-poker-4]Party Poker
[/url][quote]PS! Har du en gammel Party Poker konto som du ikke har brukt på lenge kan du opprette en ny konto på WPT Poker. Er du usikker på om du kan opprette en ny konto, ha klart pokeralias og kontakt oss på:
[b]
e-post:[/b] deals@donkr.com
[b]MSN:[/b] playermanager@donkr.com
[b]Skype:[/b] donkrplayermanager

PS! Har du en gammel konto som er tagget til Donkr, så har vi fått en spesialbonus som gjør at vi kan sette deg på "Palladium Level" når du har opparbeidet deg 1000 Party Poeng innen 2 uker.
[/quote]
[b]OKTOBER
Poker Fest en turneringsserie med $3MILL i garanterte premier[/b]
Party Poker / WPT Poker arrangerer ”pokerfest” fra 23. oktober til 6. november. Det er totalt 47 turneringer, og den samlede garanterte premiepotten er på $3MILL. Main Event som går søndag 6. nov har et innkjøp på $640 og har en garanti på $1MILL

[b]NOVEMBER
$50 000 Rake Race i november[/b]
Racet er eksklusivt for det norske, svenske og finske markedet. Vi jobber for at du som spiller skal få mest mulig tilbake, ved å opprette konto gjennom oss blir du tatt god vare på, og du vil kunne delta i alle våre eksklusive kampanjer.

[img]http://c631040.r40.cf2.rackcdn.com/wpt684.jpg[/img]
Fropsy
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 39
foggyfish 6 måneder siden
Vær oppmerksom på at Partypoker har hatt en merkelig regel for uttak. Fikk problemer i 2007 da jeg hadde satt inn noen penger, spillt noen få ganger og så skulle ta en cash-out. Fikk da denne beskjeden:

"Please note that every player is expected to earn ‘Standard PartyPoints’
equivalent to or more than 15% of the amount deposited (in USD) in their
account before cashing out the same."

Det var ingen bonus involvert, så dette var litt WTF!
Etter mye mas fikk jeg ut pengene, og har siden ikke spilt på PartyPoker.
Vet ikke om denne regelen fortsatt gjelder.
0
Be the first to like this You like this
Re: Poker Fest, WPT pakker og $50 000 rake race på Party Nettverket
Vær oppmerksom på at Partypoker har hatt en merkelig regel for uttak. Fikk problemer i 2007 da jeg hadde satt inn noen penger, spillt noen få ganger og så skulle ta en cash-out. Fikk da denne beskjeden: "Please note that every player is expected to earn ‘Standard PartyPoints’ equivalent to or more than 15% of the amount deposited (in USD) in their account before cashing out the same." Det var ingen bonus involvert, så dette var litt WTF! Etter mye mas fikk jeg ut pengene, og har siden ikke spilt på PartyPoker. Vet ikke om denne regelen fortsatt gjelder.
foggyfish
Registered: 13/06/2007
Posts in forum: 4650
Fropsy 6 måneder siden
foggyfish:
"Please note that every player is expected to earn ‘Standard PartyPoints’
equivalent to or more than 15% of the amount deposited (in USD) in their
account before cashing out the same."
Vet ikke om dette er vanlig praksis på andre siter, men det tilsvarer 7,5% av innskuddet, og skal dekke både innskudd/uttaks gebyrer.

Eksempel:
Setter du inn $100, må du rake $7,5 før du kan ta ut pengene.
+1
You and MissBBet
Redigert 6 måneder siden
Re. Re: Poker Fest, WPT pakker og $50 000 rake race på Party Nettverket
foggyfish: [quote]"Please note that every player is expected to earn ‘Standard PartyPoints’ equivalent to or more than 15% of the amount deposited (in USD) in their account before cashing out the same."[/quote]Vet ikke om dette er vanlig praksis på andre siter, men det tilsvarer 7,5% av innskuddet, og skal dekke både innskudd/uttaks gebyrer. Eksempel: Setter du inn $100, må du rake $7,5 før du kan ta ut pengene.
Fropsy
Registered: 12/09/2011
Posts in forum: 39
MissBBet 2 måneder siden
Og jeg som trodde at å bli medlem av det nivået var bortenfor rekkevidde... Men ønsker å beholde nicket mitt om jeg lager ny konto, surt om jeg må finne på et nytt.. Fikk avslag i å få donkr dealen da jeg skrev til de om det, bør ikke PP skjønne at det finnes gamle spillere på PP som også burde få denne dealen?
0
Og jeg som trodde at å bli medlem av det nivået var bortenfor rekkevidde... Men ønsker å beholde nicket mitt om jeg lager ny konto, surt om jeg må finne på et nytt.. Fikk avslag i å få donkr dealen da jeg skrev til de om det, bør ikke PP skjønne at det finnes gamle spillere på PP som også burde få denne dealen?
MissBBet
Posts in forum: 3280
CrazyNinja 2 måneder siden
Jaja bare 8 måneder igjen...
0
Redigert 2 måneder siden
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Jaja bare 8 måneder igjen... [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-tongue-out.gif[/img]
CrazyNinja
Posts in forum: 155
Lrr 2 måneder siden
Har ikke inaktiv konto men går det ann å bli tagget til donk om kontoen ikke er under en affiliate?
0
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Har ikke inaktiv konto men går det ann å bli tagget til donk om kontoen ikke er under en affiliate?
Lrr
Registered: 13/06/2007
Posts in forum: 4650
Fropsy 2 måneder siden
Lrr:
Nei dessverre
0
Re. Re: Poker Fest, WPT pakker og $50 000 rake race på Party Nettverket
Lrr: [quote]Har ikke inaktiv konto men går det ann å bli tagget til donk om kontoen ikke er under en affiliate?[/quote]Nei dessverre
Fropsy
   Show