Pokerbord

Startet av tommsef   |  4188 Views
1 2
   Show
Kategori Donkr - Off Topic - Småprat   |   Tags  paulson, pokerbord og clay
Reg: 01/03/2008
tommsef 6 år siden
Skal kvitte meg med et chipsett fra Paulson, og et sammenleggbart pokerbord.
Da er chipsene solgt!!

Pokerbordet er av denne typen:
http://www.pokerutstyr.no/ds_product_info.php/products_id/64

Med dette bordet kan man legge sammen beina sånn at det enkelt kan stues bort i en bod, under en seng osv. Bordet befinner seg idag på Hadeland, men kan fraktes til Oslo på en hvirkedag. Bordet er brukt 6-7 ganger, og er helt strøkent. Det følger ikke med ekstra duk. Dette er et veldig solid bord som tåler at man legger vekt på det, i motsetning til tidligere sammenleggbare bord. Det er også vanntett duk som er utrolig behagelig. I utgangspunktet må bordet hentes på sogn i Oslo da jeg ikke har bil, men jeg kan kanskje overbevise svigerfar om å kjøre det hjem til deg mot en liten betaling. Det kan vi isåfall diskutere over pm.

Jeg hadde tenkt meg 2500 for bordet. (nesten halvpris)
Høyeste bud hittil er 1850,-

Ta kontakt i tråden eller på pm hvis du lurer på noe!
Like
Redigert 6 år siden
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Pokerbord
Skal kvitte meg med et chipsett fra Paulson, og et sammenleggbart pokerbord.
[b]Da er chipsene solgt!![/b]

Pokerbordet er av denne typen:
[url=http://www.pokerutstyr.no/ds_product_info.php/products_id/64]http://www.pokerutstyr.no/ds_product_info.php/products_id/64[/url]

Med dette bordet kan man legge sammen beina sånn at det enkelt kan stues bort i en bod, under en seng osv. Bordet befinner seg idag på Hadeland, men kan fraktes til Oslo på en hvirkedag. Bordet er brukt 6-7 ganger, og er helt strøkent. Det følger ikke med ekstra duk. Dette er et veldig solid bord som tåler at man legger vekt på det, i motsetning til tidligere sammenleggbare bord. Det er også vanntett duk som er utrolig behagelig. I utgangspunktet må bordet hentes på sogn i Oslo da jeg ikke har bil, men jeg kan kanskje overbevise svigerfar om å kjøre det hjem til deg mot en liten betaling. Det kan vi isåfall diskutere over pm.

Jeg hadde tenkt meg 2500 for bordet. (nesten halvpris)
Høyeste bud hittil er 1850,-

Ta kontakt i tråden eller på pm hvis du lurer på noe!
tommsef
Reg: 02/03/2008
bakern 6 år siden
1850,- for bordet !?
Like
Re: Pokerbord og Paulson-chips til salgs
1850,- for bordet !?
bakern
tommsef 6 år siden
bakern:
1850,- for bordet !?

Det kan godt stå som bud, men hadde tenkt meg litt mer. Kan si at høyeste bud 1800 søndag får bordet. 2500 er buy it now.
Like
Re. Re: Pokerbord og Paulson-chips til salgs
bakern: [quote]1850,- for bordet !?[/quote] Det kan godt stå som bud, men hadde tenkt meg litt mer. Kan si at høyeste bud 1800 søndag får bordet. 2500 er buy it now.
tommsef
tommsef 6 år siden
Bump.
Chipsettet kommer med koffert.
Like
Bump. Chipsettet kommer med koffert.
tommsef
Vulgata 6 år siden
Like
«Flaks oppstår der hvor forberedelse og mulighet møtes.»
byr 2,2k for chips. koster ca. 3,6k [url=http://www.apachepokerchips.com/paulsonshapedinlay.html]http://www.apachepokerchips.com/paulsonshapedinlay.html[/url]
Vulgata
tommsef 6 år siden
Vulgata:
byr 2,2k for chips.
koster ca. 3,6k
http://www.apachepokerchips.com/paulsonshapedinlay.html

+ moms og frakt.
Skal tenke litt på det, så tar jeg kontakt på pm.
Bor du i Oslo?
Like
Re. Re: Pokerbord og Paulson-chips til salgs
Vulgata: [quote]byr 2,2k for chips. koster ca. 3,6k [url=http://www.apachepokerchips.com/paulsonshapedinlay.html]http://www.apachepokerchips.com/paulsonshapedinlay.html[/url][/quote] + moms og frakt. Skal tenke litt på det, så tar jeg kontakt på pm. Bor du i Oslo?
tommsef
Vulgata 6 år siden
vennesla ved Kristiansand. Kan betale frakt da
Like
«Flaks oppstår der hvor forberedelse og mulighet møtes.»
vennesla ved Kristiansand. Kan betale frakt da :-)
Vulgata
tommsef 6 år siden
Bump.

Fristen for bud flyttes fram til 12.00 søndag fordi jeg skal bort på kvelden.
1850 står per nå.
Like
Re: Pokerbord
Bump. Fristen for bud flyttes fram til 12.00 søndag fordi jeg skal bort på kvelden. 1850 står per nå.
tommsef
tommsef 6 år siden
Siste bump.
Bakern har ikke gitt lyd fra seg, så da er alle bud gyldige.
Like
Siste bump. Bakern har ikke gitt lyd fra seg, så da er alle bud gyldige.
tommsef
tommsef 6 år siden
Har vært dårlig respons på bordet. Ingen som kunne tenkt seg et strøkent pokerbord til halv pris?
Like
Har vært dårlig respons på bordet. Ingen som kunne tenkt seg et strøkent pokerbord til halv pris?
tommsef
tommsef 6 år siden
Bumper denne.
Flytter neste mandag, så har mulighet til å frakte bordet til Oslo da. Noen som kunne tenkt seg et billig bord?
Like
Bumper denne. Flytter neste mandag, så har mulighet til å frakte bordet til Oslo da. Noen som kunne tenkt seg et billig bord?
tommsef
ronald03 6 år siden
mulig en kollega er interessert. skal sjekke.
Like
mulig en kollega er interessert. skal sjekke.
ronald03
Reg: 06/03/2008
theriver90 6 år siden
Kjøper bordet for 2k om du vil! Møter deg i Oslo anyday. cash i hånda og bordet er mitt. 2k hva syns du om det?
Like
Redigert 6 år siden
« »
Kjøper bordet for 2k om du vil! Møter deg i Oslo anyday. cash i hånda og bordet er mitt. 2k hva syns du om det?
theriver90
Haugsrud 6 år siden
theriver90:

Driver og øser ut med penger nå etter du gjorde storeslem i Berlin?
Like
«i'm wearing a cap, to hide my agressive baldness!»
Re. Re: Pokerbord
theriver90: [quote]Kjøper bordet for 2k om du vil! Møter deg i Oslo anyday. cash i hånda og bordet er mitt. 2k hva syns du om det?[/quote] Driver og øser ut med penger nå etter du gjorde storeslem i Berlin?
Haugsrud
theriver90 6 år siden
Haugsrud:
theriver90:

Jepp. Øser? 2k blir kanskje å øse ut med penger i din verden! Haha!
Like
« »
Re. Re. Re: Pokerbord
Haugsrud: [quote]theriver90: [quote]Kjøper bordet for 2k om du vil! Møter deg i Oslo anyday. cash i hånda og bordet er mitt. 2k hva syns du om det?[/quote] Driver og øser ut med penger nå etter du gjorde storeslem i Berlin?[/quote] Jepp. Øser? 2k blir kanskje å øse ut med penger i din verden! Haha!
theriver90
Haugsrud 6 år siden
theriver90:
Haugsrud:
theriver90:

Jepp. Øser? 2k blir kanskje å øse ut med penger i din verden! Haha!

Hvordan gikk det i EPT Berlin? Og hvordan går det med huskjøpet til 4 mill?
Like
1
Re. Re. Re. Re: Pokerbord
theriver90: [quote]Haugsrud: [quote]theriver90: [quote]Kjøper bordet for 2k om du vil! Møter deg i Oslo anyday. cash i hånda og bordet er mitt. 2k hva syns du om det?[/quote] Driver og øser ut med penger nå etter du gjorde storeslem i Berlin?[/quote] Jepp. Øser? 2k blir kanskje å øse ut med penger i din verden! Haha![/quote] Hvordan gikk det i EPT Berlin? Og hvordan går det med huskjøpet til 4 mill?
Haugsrud
theriver90 6 år siden
Kjøper hus om noen måneder Skal oppdatere deg fan nr.1 ;)
Like
« »
Kjøper hus om noen måneder :) Skal oppdatere deg fan nr.1 ;)
theriver90
Reg: 27/07/2011
Coca_Cola 6 år siden
Hva med å betale tilbake det du skylder folk, før du kjøper pokerbord?
Like
1
Hva med å betale tilbake det du skylder folk, før du kjøper pokerbord? :)
Coca_Cola
Haugsrud 6 år siden
theriver90:
Kjøper hus om noen måneder Skal oppdatere deg fan nr.1 ;)

Og EPT Berlin? Du skulle jo stille der uansett om noen kjøpte prosenter eller ikke? 40k NOK var jo ingenting for deg.
Like
theriver90: [quote]Kjøper hus om noen måneder :) Skal oppdatere deg fan nr.1 ;)[/quote] Og EPT Berlin? Du skulle jo stille der uansett om noen kjøpte prosenter eller ikke? 40k NOK var jo ingenting for deg.
Haugsrud
Reg: 24/11/2011
snoppleif 6 år siden
Står ikke på "player list" for hverken dag 1a eller 1b så han stilte nok ikke haugsrud
Like
Står ikke på "player list" for hverken dag 1a eller 1b så han stilte nok ikke haugsrud
snoppleif
tommsef 6 år siden
theriver90:

2k er høyeste bud hittil. Bordet kan fraktes til Oslo neste mandag. Har tenkt meg en tur til svigers torsdag, så kan legge ut noen bilder fredag. Høyeste bud lørdag 1800 får bordet.
Like
theriver90: [quote]Kjøper bordet for 2k om du vil! Møter deg i Oslo anyday. cash i hånda og bordet er mitt. 2k hva syns du om det?[/quote] 2k er høyeste bud hittil. Bordet kan fraktes til Oslo neste mandag. Har tenkt meg en tur til svigers torsdag, så kan legge ut noen bilder fredag. Høyeste bud lørdag 1800 får bordet.
tommsef
Reg: 11/01/2008
stonescar 6 år siden
snoppleif:

Siden du er ny, skal jeg være snill og ikke poste denne: http://insert.random.url./CaptainObvious.jpg

Haugsrud bare needler theswindler90 en smule, siden han skylder folk penger her på forumet. thescammer90 prøvde å selge % til EPT Berlin, så det er litt morsomt at han ikke har stilt, men absolutt ingen overraskelse. Ta alt theangleshooter90 sier med en neve salt.
Like
1
«Du skal ikke tåle så gledelig vel...»
snoppleif: [quote]Står ikke på "player list" for hverken dag 1a eller 1b så han stilte nok ikke haugsrud[/quote] Siden du er ny, skal jeg være snill og ikke poste denne: http://insert.random.url./CaptainObvious.jpg Haugsrud bare needler theswindler90 en smule, siden han skylder folk penger her på forumet. thescammer90 prøvde å selge % til EPT Berlin, så det er litt morsomt at han ikke har stilt, men absolutt ingen overraskelse. Ta alt theangleshooter90 sier med en neve salt.
stonescar
Reg: 13/04/2011
zuckmeout 6 år siden
Hvis theriver får kjøpe bordet for 2000 monopol penger, betaler jeg 4000 monopol penger + frakt (i monopol penger ofc)!
Like
Hvis theriver får kjøpe bordet for 2000 monopol penger, betaler jeg 4000 monopol penger + frakt (i monopol penger ofc)!
zuckmeout
tommsef 6 år siden
Sånn i utgangspunktet har jeg ikke noe i mot å selge bordet til river. Det er uansett ikke aktuelt med noen elektronisk overføring av penger, og det å scamme ansikt til ansikt er også betydelig vanskeligere enn å gjøre det over nett. Eneste abere jeg ser er hvis jeg fikser transport av bordet mandag, og kjøperen ikke møter opp. Det hadde vært kjedelig, men såpass mann må vel river ha blitt at han møter opp hvis han vinner budrunden. Hvis han ikke har tenkt det, så kan han stille og rolig sende meg en pm, og bordet ligger da fritt ute igjen.

Btw: Takk for alle bumpene
Like
Redigert 6 år siden
Sånn i utgangspunktet har jeg ikke noe i mot å selge bordet til river. Det er uansett ikke aktuelt med noen elektronisk overføring av penger, og det å scamme ansikt til ansikt er også betydelig vanskeligere enn å gjøre det over nett. Eneste abere jeg ser er hvis jeg fikser transport av bordet mandag, og kjøperen ikke møter opp. Det hadde vært kjedelig, men såpass mann må vel river ha blitt at han møter opp hvis han vinner budrunden. Hvis han ikke har tenkt det, så kan han stille og rolig sende meg en pm, og bordet ligger da fritt ute igjen. Btw: Takk for alle bumpene [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1.1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif[/img]
tommsef
ronald03 6 år siden
Kollega hadde ikke mulighet til å kjøpe bordet.
Like
Kollega hadde ikke mulighet til å kjøpe bordet.
ronald03
theriver90 6 år siden
stonescar:
snoppleif:

Siden du er ny, skal jeg være snill og ikke poste denne: http://insert.random.url./CaptainObvious.jpg

Haugsrud bare needler theswindler90 en smule, siden han skylder folk penger her på forumet. thescammer90 prøvde å selge % til EPT Berlin, så det er litt morsomt at han ikke har stilt, men absolutt ingen overraskelse. Ta alt theangleshooter90 sier med en neve salt.

Hehehehehe. Ok u get the point? Du veit vel selv hvor fantastisk tåpelig du er. Ingen krise for meg om jeg ikke får kjøpt dette bordet, men det så jo bra ut!

EPT Berlin sa jeg at jeg skulle stille om jeg fikk solgt halvparten, men jeg gadd ikke jobbe noe særlig for det siden det kommer langt bedre turneringer enn EPT Berlin i nærmeste fremtid! By far!

Så hold kjeft, klipp deg og få deg en jobb din jevla retard!!!!
Like
« »
Re. Re. Re: Pokerbord
stonescar: [quote]snoppleif: [quote]Står ikke på "player list" for hverken dag 1a eller 1b så han stilte nok ikke haugsrud[/quote] Siden du er ny, skal jeg være snill og ikke poste denne: http://insert.random.url./CaptainObvious.jpg Haugsrud bare needler theswindler90 en smule, siden han skylder folk penger her på forumet. thescammer90 prøvde å selge % til EPT Berlin, så det er litt morsomt at han ikke har stilt, men absolutt ingen overraskelse. Ta alt theangleshooter90 sier med en neve salt.[/quote] Hehehehehe. Ok u get the point? Du veit vel selv hvor fantastisk tåpelig du er. Ingen krise for meg om jeg ikke får kjøpt dette bordet, men det så jo bra ut! EPT Berlin sa jeg at jeg skulle stille om jeg fikk solgt halvparten, men jeg gadd ikke jobbe noe særlig for det siden det kommer langt bedre turneringer enn EPT Berlin i nærmeste fremtid! By far!:) Så hold kjeft, klipp deg og få deg en jobb din jevla retard!!!!
theriver90
1 2
   Show

2067.3615