Forum

representanter for unibet/nordicbet og bettson please help me. :-D

Kategori Donkr - Off Topic    483 Views
   Show
Poster i forumet: 120
pete75 2 måneder siden
jeg må opprette kontoer på disse sitene for å spille om frivilliges NM seter, jeg har hatt kontoer på disse sitene før, men husker jo ikke litt engang brukernavn og passord osv, samt at jeg benyttet en annen e-post adresse da enn jeg gjør nå.

kan noen hjelpe meg finne tilbake de kontoene.? for derom jeg lager en ny vil jeg bli bannet for å ha flere kontoer på en site.

på forhånd takk for all hjelp.
0
Vær den første til å like dette Du Liker
«pete75»
representanter for unibet/nordicbet og bettson please help me. :-D
jeg må opprette kontoer på disse sitene for å spille om frivilliges NM seter, jeg har hatt kontoer på disse sitene før, men husker jo ikke litt engang brukernavn og passord osv, samt at jeg benyttet en annen e-post adresse da enn jeg gjør nå.

kan noen hjelpe meg finne tilbake de kontoene.? for derom jeg lager en ny vil jeg bli bannet for å ha flere kontoer på en site.

på forhånd takk for all hjelp.
pete75
Registered: 25/07/2010
Posts in forum: 997
Deltidspoker 2 måneder siden
Hvor fikk du det fra at det skjer på de sidene ? Kan jo være heldig at det er på Stars
Hyggelig å hilse på btw!
0
Be the first to like this You like this
Redigert 2 måneder siden
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Re: representanter for unibet/nordicbet og bettson please help me. :-D
Hvor fikk du det fra at det skjer på de sidene ? Kan jo være heldig at det er på Stars :P Hyggelig å hilse på btw!
Deltidspoker
Registered: 12/01/2011
Posts in forum: 120
pete75 2 måneder siden
der pluss stars fikk jeg beskjed om...
stars har jeg oppe.
men de andre ble brukt for ett par pc`er siden. hehe

jo takk i lige måde, hyggelig å sette ansikter til mange forskjellige nick.
0
«pete75»
der pluss stars fikk jeg beskjed om... stars har jeg oppe. men de andre ble brukt for ett par pc`er siden. hehe jo takk i lige måde, hyggelig å sette ansikter til mange forskjellige nick.
pete75
Registered: 12/03/2009
Posts in forum: 700
PS_Fredrik 2 måneder siden
Tror det er mye enklere (og raskere) både for deg og de forskjellige sidene om du tar kontakt med dem direkte via e-post/live-chat. Det er begrenset hvor mye informasjon de kan gi deg via DONKR, siden de ikke får verifisert at du er den du er uten f.eks registrert e-postadresse o.l.
+2
You, Birgernn and MikaelD
«Yeah, a little too Raph»
Tror det er mye enklere (og raskere) både for deg og de forskjellige sidene om du tar kontakt med dem direkte via e-post/live-chat. Det er begrenset hvor mye informasjon de kan gi deg via DONKR, siden de ikke får verifisert at du er den du er uten f.eks registrert e-postadresse o.l.
PS_Fredrik
Registered: 07/01/2008
Posts in forum: 1069
Donkr 2 måneder siden
@pete75

We dropped you a pm including your nordicbet details.

//BR
Philipp
DonkrDeals
0
«Need help, got a question? support@donkr.com»
@pete75 We dropped you a pm including your nordicbet details. //BR Philipp DonkrDeals
Donkr
Registered: 16/02/2012
Posts in forum: 78
Random_hero 2 måneder siden
på Betsson så snakket jeg bare med en på livechatten, å han slette min gamle konto som jeg ikke viste hva var for noe, så lenge du ikke har bytta navn IRL så tror jeg det skal la seg gjøre å finne den gamle kontoen ;)
0
på Betsson så snakket jeg bare med en på livechatten, å han slette min gamle konto som jeg ikke viste hva var for noe, så lenge du ikke har bytta navn IRL så tror jeg det skal la seg gjøre å finne den gamle kontoen ;)
Random_hero
Registered: 12/01/2011
Posts in forum: 120
pete75 2 måneder siden
Unibet og nordicbet er ordnet, venter bare svar fra betsson nå, sendte de Mail i går kveld..

Takk for alle innspill.
0
«pete75»
Unibet og nordicbet er ordnet, venter bare svar fra betsson nå, sendte de Mail i går kveld.. Takk for alle innspill.
pete75
Registered: 01/03/2008
Posts in forum: 664
sideeffect 2 måneder siden
Ja, dere (Fropsy & Woody) får bare rope ut hvis dere trenger å vite nicket mitt på whatever side den freevillig frirollen skal spilles
0
Redigert 2 måneder siden
«Alles ist gut»
Ja, dere (Fropsy & Woody) får bare rope ut hvis dere trenger å vite nicket mitt på whatever side den freevillig frirollen skal spilles [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1.1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif[/img]
sideeffect
   Show