Selger % EPT Berlin;))

Startet av theriver90   |  16367 Views
1 2 3 4 5 6 . . 10
   Show
Kategori Donkr - Off Topic - Småprat
Dette emnet er låst
Reg: 06/03/2008
theriver90 6 år siden
Heisann folkens.. Innen EPT Berlin har jeg rull på 35k nok og har solgt 10 prosent så jeg stiller med andre ord uansett der. Om jeg casher stiller jeg også i Monte Carlo!! Uten Edge på feltet selger jeg uten mark up... 1 % : 53 euro. 10 % : 530 euro. Jeg selger opptil 60 % pga dyr buy in!! NB: De som går inn og trillet her svarer jeg ikke. Legg dere, sett på vekkeklokka og kom dere på Rimi der dere sitter hver dag med drittslønn;) Dropper tråden etter ei uke om ingen kjøper. Kan shippe bilde til uka sv nettbanken min. Så dere kan se at dette faktisk er reelt. )
Like
2
« »
Selger % EPT Berlin;))
Heisann folkens.. Innen EPT Berlin har jeg rull på 35k nok og har solgt 10 prosent så jeg stiller med andre ord uansett der. Om jeg casher stiller jeg også i Monte Carlo!!:) Uten Edge på feltet selger jeg uten mark up... 1 % : 53 euro. 10 % : 530 euro. Jeg selger opptil 60 % pga dyr buy in!! NB: De som går inn og trillet her svarer jeg ikke. Legg dere, sett på vekkeklokka og kom dere på Rimi der dere sitter hver dag med drittslønn;) Dropper tråden etter ei uke om ingen kjøper. Kan shippe bilde til uka sv nettbanken min. Så dere kan se at dette faktisk er reelt. :))
theriver90
theriver90 6 år siden
De som går inn her for å trolle svares ikke!!
Like
« »
Re: Selger % EPT Berlin;))
De som går inn her for å trolle svares ikke!!:)
theriver90
Reg: 04/03/2008
supremacy 6 år siden
mr.freeze for those moments where infinite facepalms just isnt enough.
Like
«den nakne mannen ruller videre»
mr.freeze for those moments where infinite facepalms just isnt enough.
supremacy
Reg: 25/03/2008
saft_suse 6 år siden
at du aldri gir opp................

hvor blir av alle de gode argumentene dine som jeg etterlyste forrige gang?du har jo hatt ukesvis på å komme opp med noe fornuftig....

har du noe å vise til live? nei

stats på opr/sharkscope som tilsier at vi burde være fristet? nei

et vinnende vesen eller uimotståelig sjarm? nei

så for siste gang:rams opp GODE grunner for at folk skal hive penger etter deg.personlig ville jeg ikke kjøpt av deg om du så hadde solgt til halv pris.det er altfor mye rot rundt deg i drøssevis av tidligere tråder !
Like
1
Redigert 6 år siden
«Det er bedre med en dukkert i kanalen enn en kikkert i analen»
at du aldri gir opp................ hvor blir av alle de gode argumentene dine som jeg etterlyste forrige gang?du har jo hatt ukesvis på å komme opp med noe fornuftig.... har du noe å vise til live? nei stats på opr/sharkscope som tilsier at vi burde være fristet? nei et vinnende vesen eller uimotståelig sjarm? nei så for siste gang:rams opp GODE grunner for at folk skal hive penger etter deg.personlig ville jeg ikke kjøpt av deg om du så hadde solgt til halv pris.det er altfor mye rot rundt deg i drøssevis av tidligere tråder !
saft_suse
Reg: 02/03/2010
hobbyen 6 år siden
Like
Redigert 6 år siden
[img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1.1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-cool.gif[/img]
hobbyen
Reg: 16/11/2008
Codfish89 6 år siden
tar 0,02%, hvor sender jeg?
Like
1
tar 0,02%, hvor sender jeg?
Codfish89
Reg: 01/03/2008
Palst 6 år siden
Kjøper alt og flyr deg ned med min private Jet.
Like
3
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Kjøper alt og flyr deg ned med min private Jet.
Palst
Reg: 02/03/2010
hobbyen 6 år siden
Like
Redigert 6 år siden
:)
hobbyen
joffus_87 6 år siden
gtfo
Like
2
gtfo
joffus_87
Haugsrud 6 år siden
Betal gjelda di du. Obv at ingen skal kjøpe prosenter i en velkjent scammer.
Like
3
«i'm wearing a cap, to hide my agressive baldness!»
Betal gjelda di du. Obv at ingen skal kjøpe prosenter i en velkjent scammer.
Haugsrud
Reg: 26/06/2011
ssletten10 6 år siden
Scammers gonna scaaaaaam. GTFO.
Like
2
Redigert 6 år siden
Scammers gonna scaaaaaam. GTFO.
ssletten10
theriver90 6 år siden
Scam? Alle jeg skylder har fått penger. Du prøver scamme meg Haugsrud. Mer ærlig om du sier det bare... )
Like
« »
Scam? Alle jeg skylder har fått penger. Du prøver scamme meg Haugsrud. Mer ærlig om du sier det bare... :))
theriver90
Haugsrud 6 år siden
theriver90:
Scam? Alle jeg skylder har fått penger. Du prøver scamme meg Haugsrud. Mer ærlig om du sier det bare... )

Jeg posta pm'sa mellom deg og meg i sist beggetråd du lagde. Det holder.
Like
1
«i'm wearing a cap, to hide my agressive baldness!»
Re. Re: Selger % EPT Berlin;))
theriver90: [quote]Scam? Alle jeg skylder har fått penger. Du prøver scamme meg Haugsrud. Mer ærlig om du sier det bare... :))[/quote] Jeg posta pm[apostrophe]sa mellom deg og meg i sist beggetråd du lagde. Det holder.
Haugsrud
Reg: 20/12/2009
fredricbs 6 år siden
tidenes klovn. rullen går til sirkus, ikke EPT.
Like
«k»
tidenes klovn. rullen går til sirkus, ikke EPT.
fredricbs
Reg: 10/03/2008
Soerlusalaat 6 år siden
Hvorfor blir ikke denne nissen banna for livstid på dette forumet?
Like
12
Soerlusalaat
Reg: 13/04/2011
zuckmeout 6 år siden
theriver90:
Scam? Alle jeg skylder har ikke fått penger. Jeg prøver scamme deg Haugsrud. Mer ærlig om jeg sier det bare... )
Like
2
theriver90: [quote]Scam? Alle jeg skylder har [b]ikke[/b] fått penger. [b]Jeg[/b] prøver scamme [b]deg[/b] Haugsrud. Mer ærlig om jeg sier det bare... :))[/quote]
zuckmeout
joffus_87 6 år siden
Soerlusalaat:

this
Like
Soerlusalaat: [quote]Hvorfor blir ikke denne nissen banna for livstid på dette forumet?[/quote] this
joffus_87
Reg: 26/01/2010
adrian4500 6 år siden
fordi da lager han bare ny konto , og scammer videre
Like
fordi da lager han bare ny konto , og scammer videre
adrian4500
Reg: 02/03/2008
Otto74 6 år siden
Riverrat
Like
Riverrat
Otto74
Reg: 27/07/2011
Coca_Cola 6 år siden
theriver90:
NB: De som går inn og trillet her svarer jeg ikke. Legg dere, sett på vekkeklokka og kom dere på Rimi der dere sitter hver dag med drittslønn;)

Så man tjener sååå mye mer som servitør/arbeidsledig?
Like
1
Re. Selger % EPT Berlin;))
theriver90: [quote]NB: De som går inn og trillet her svarer jeg ikke. Legg dere, sett på vekkeklokka og kom dere på Rimi der dere sitter hver dag med drittslønn;)[/quote] Så man tjener sååå mye mer som servitør/arbeidsledig?
Coca_Cola
theriver90 6 år siden
Jeg har 44 ca utbetalt i mnd... Da jeg også kommer til å kjøre taxi fremover... En del bedre enn 16-20 utbetalt på Rimi??? )
Like
« »
Jeg har 44 ca utbetalt i mnd... Da jeg også kommer til å kjøre taxi fremover... En del bedre enn 16-20 utbetalt på Rimi??? :))
theriver90
theriver90 6 år siden
Med andre ord mer enn 90 % av de tards' ene som
Har svart i denne tråden!! Regner med at 3-4 av dere jobber ibutikk eller som håndverker meD max 25 k utbetalt i mnd... Kos dere!!! ;)
Like
« »
Med andre ord mer enn 90 % av de tards[apostrophe] ene som Har svart i denne tråden!! Regner med at 3-4 av dere jobber ibutikk eller som håndverker meD max 25 k utbetalt i mnd... Kos dere!!! ;)
theriver90
Reg: 24/11/2011
snoppleif 6 år siden
Hva du og alle andre tjener er vel lite relevant uansett. Poenget er at du stiller i Ept uansett og folk har sjansen til å kjøpe seg inn om de vil.

Tror du slipper mye av dette om du holder deg til det du skrev i 1.post om å ikke besvare trolling som det vel så fint heter.

Lykke til i Berlin når den tid kommer Blir du å følge på twitter eller lignende der nede?
Like
1
Redigert 6 år siden
Hva du og alle andre tjener er vel lite relevant uansett. Poenget er at du stiller i Ept uansett og folk har sjansen til å kjøpe seg inn om de vil. Tror du slipper mye av dette om du holder deg til det du skrev i 1.post om å ikke besvare trolling som det vel så fint heter. Lykke til i Berlin når den tid kommer :-) Blir du å følge på twitter eller lignende der nede?
snoppleif
Reg: 06/11/2010
Bertram 6 år siden
Er det 44 Andeby dollar du har utbetalt i mnden da?
Like
8
Er det 44 Andeby dollar du har utbetalt i mnden da?
Bertram
Muckdonald 6 år siden
Snoppleif du er tydeligvis ny på forumet.

River90 er en scammende attention hore hvis eneste hensikt med denne posten er å skryte av at han tjener "44k utbetalt" i sin nye jobb som taxisjåfør, samtidig som han prøver å heve seg over alle håndverkere og butikkansatte der ute.
Like
7
«..no no no! Mean is when i made Jesse Mancin ride her bike home after i ass»
Snoppleif du er tydeligvis ny på forumet. River90 er en scammende attention hore hvis eneste hensikt med denne posten er å skryte av at han tjener "44k utbetalt" i sin nye jobb som taxisjåfør, samtidig som han prøver å heve seg over alle håndverkere og butikkansatte der ute.
Muckdonald
Reg: 03/03/2008
Kevlar 6 år siden
Uansett hva du måtte tjene, det at du faktisk velger å skrive det, vitner om lifedonkeri!
Like
1
Uansett hva du måtte tjene, det at du faktisk velger å skrive det, vitner om lifedonkeri!
Kevlar
1 2 3 4 5 6 . . 10
   Show
Dette emnet er låst

1826.2973