mendezoo
2 måneder siden
35 igjen av millen og UhhMee er den beste reggen igjen av turneringen sammen med EireAbu, BB er en vinnende reg og vil alltid inn her med 3,5xbb. Har 2k sample på UhhMee der han spiller 22,5/17,4 og åpner 17% i utg.
UhhMee satt seg på bordet for 3 hender siden og har foldet alle, vet at UhhMee vet at bb er reg og vet at han vet at resten av bordet er dårlige og sceared money og vil folde absolutt alt utenom aq og 1010+ her.
Det jeg lurer på er om det er mulig og forsvare en jam her eller er dette et obv kast? Vil UhhMee openraise hender her noensinne som spiller marginalt bra mot any 2 fra bb?
UhhMee vet jo også at jeg ikke vil spazze ut her med en marginal hånd her så deep i millen så rangen vi blir synt av vil crushe oss, men jeg dobler jo nesten hvis jeg får kast og spiller hu mot bb sine any 2.
No Limit Holdem Tournament
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$200+$15
Stacks:
UTG UhhMee (1,750k)
UTG+1 M3LCHIZEDEK (3,071k)
MP1 marios1978 (1,530k)
MP2 Mrakan (801k)
CO Bassduck (1,818k)
BTN RikardPM (1,601k)
SB mendezoo (1,063k)
BB hlamberg (357k)
Blinds: 50k/100k Ante 10k
Pre-Flop: (230k, 8 players) mendezoo is SB A J
UhhMee raises to 200k, 5 folds, mendezoo folds, hlamberg goes all-in 347k, UhhMee calls 147k
Final Pot: 824k
UhhMee satt seg på bordet for 3 hender siden og har foldet alle, vet at UhhMee vet at bb er reg og vet at han vet at resten av bordet er dårlige og sceared money og vil folde absolutt alt utenom aq og 1010+ her.
Det jeg lurer på er om det er mulig og forsvare en jam her eller er dette et obv kast? Vil UhhMee openraise hender her noensinne som spiller marginalt bra mot any 2 fra bb?
UhhMee vet jo også at jeg ikke vil spazze ut her med en marginal hånd her så deep i millen så rangen vi blir synt av vil crushe oss, men jeg dobler jo nesten hvis jeg får kast og spiller hu mot bb sine any 2.
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$200+$15
Stacks:
UTG UhhMee (1,750k)
UTG+1 M3LCHIZEDEK (3,071k)
MP1 marios1978 (1,530k)
MP2 Mrakan (801k)
CO Bassduck (1,818k)
BTN RikardPM (1,601k)
SB mendezoo (1,063k)
BB hlamberg (357k)
Blinds: 50k/100k Ante 10k
Pre-Flop: (230k, 8 players) mendezoo is SB A J
UhhMee raises to 200k, 5 folds, mendezoo folds, hlamberg goes all-in 347k, UhhMee calls 147k
Final Pot: 824k
0
Vær den første til å like dette
Redigert 2 måneder siden
«Weeeeeeeeee»
Situasjon dypt i millen med 10xbb
35 igjen av millen og UhhMee er den beste reggen igjen av turneringen sammen med EireAbu, BB er en vinnende reg og vil alltid inn her med 3,5xbb. Har 2k sample på UhhMee der han spiller 22,5/17,4 og åpner 17% i utg.
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by [b][url=http://weaktight.com/]weaktight.com[/url][/b]
$200+$15
[b]Stacks:[/b]
[b]UTG UhhMee ([color=blue]1,750k[/color]) [/b]
UTG+1 M3LCHIZEDEK ([color=blue]3,071k[/color])
MP1 marios1978 ([color=blue]1,530k[/color])
MP2 Mrakan ([color=blue]801k[/color])
CO Bassduck ([color=blue]1,818k[/color])
BTN RikardPM ([color=blue]1,601k[/color])
SB mendezoo ([color=blue]1,063k[/color])
[b]BB hlamberg ([color=blue]357k[/color]) [/b]
[b]Blinds:[/b] 50k/100k Ante 10k
[b]Pre-Flop:[/b] ([color=blue][b]230k[/b][/color], 8 players) [b]mendezoo is SB[/b] :ah :jh
[color=red][b]UhhMee raises to 200k[/b][/color], [color=grey][i]5 folds[/i][/color], [color=grey][i]mendezoo folds[/i][/color], [color=red][b]hlamberg goes all-in 347k[/b][/color], UhhMee calls 147k
[b]Final Pot:[/b] [color=blue][b]824k[/b][/color]
PokerStars
8 Players
Hand Conversion Powered by [b][url=http://weaktight.com/]weaktight.com[/url][/b]
$200+$15
[b]Stacks:[/b]
[b]UTG UhhMee ([color=blue]1,750k[/color]) [/b]
UTG+1 M3LCHIZEDEK ([color=blue]3,071k[/color])
MP1 marios1978 ([color=blue]1,530k[/color])
MP2 Mrakan ([color=blue]801k[/color])
CO Bassduck ([color=blue]1,818k[/color])
BTN RikardPM ([color=blue]1,601k[/color])
SB mendezoo ([color=blue]1,063k[/color])
[b]BB hlamberg ([color=blue]357k[/color]) [/b]
[b]Blinds:[/b] 50k/100k Ante 10k
[b]Pre-Flop:[/b] ([color=blue][b]230k[/b][/color], 8 players) [b]mendezoo is SB[/b] :ah :jh
[color=red][b]UhhMee raises to 200k[/b][/color], [color=grey][i]5 folds[/i][/color], [color=grey][i]mendezoo folds[/i][/color], [color=red][b]hlamberg goes all-in 347k[/b][/color], UhhMee calls 147k
[b]Final Pot:[/b] [color=blue][b]824k[/b][/color]
mendezoo