Forum

Thor Hansen Fund - Er det en mulighet?

Kategori Donkr - Other Topics    Tags thor, hansen, thorhansen og thorhansenfund    26209 Views
1 2 3 4
Gå til side 
   Show
Poster i forumet: 373
AndreasH 3 måneder siden
Hei alle pokervenner!

Jeg vet faktisk ikke helt hvor jeg skal begynne...

Som dere sikkert har fått med dere så har verdens beste Thor Hansen fått kreft. Helt utrolig trist at dette skjer med verdens snilleste pokerspiller! Men det er dessverre ikke så mye vi kan gjøre med det.

Thor ble kastet ut av sykehuset dagen etter operasjonen siden han ikke har helseforsikring. Uten helseforsikring trenger du store beløp for å få særlig hjelp her. Det har ikke Thor nå.

I går var jeg så heldig å få en henvendelse fra Lenna Martyak, kona til danske Claus Marcussen som jeg spilte Poker Million finale med i 2006. Hun er lege med spesialfelt mage, og jobber til daglig i Santa Monica. Fortreffelig når tilfeldigheter treffer så bra! Hun ville se Thor i dag - helt gratis. Hun vil hjelpe ham å avgjøre hva som blir riktig løp videre - enten dra til Norge, få gratis sykehus her eller muligens være med som "forsøkskanin" for ny medisin. Det siste er ikke så galt som det høres ut som. Og Thor er jo en gambler, så det er så absolutt en mulighet! Jeg snakket akkurat med Thor etter han hadde vært hos henne. Han hørtes ut som et nytt menneske. Kjempeglad for å ha truffet en lege han følte han kunne stole 100 % på. Det skal du lete lenge etter! Spesielt her i USA! Det skal sies at Lenna mener det er håp for Thor, noe legen på St. Mary's Hospital sa det ikke var. Fantastiske nyheter! Håp er så viktig i en situasjon som den Thor nå har havnet opp i!

Men, som jeg var så vidt inne på, Thor sliter litt med penger. Han har vært syk lenge, og har aldri klart å komme til hektene. I situasjonen Thor er nå, så trenger han å bruke alle kreftene på å bli frisk. Jeg tenkte at vi skulle prøve å få til en form for kronerulling for å hjelpe kongen av norsk poker. Hva synes dere om det?

Det er et par alternativer for hvordan dette kan gjøres, og jeg vet ikke hva som er best.
- En konto her i USA som folk kan sette inn penger på
- En konto i Norge folk kan sette inn penger på
- To kontoer (en i Norge og en i USA)
- En PokerStarskonto folk kan overføre penger til (jeg har tenkt på å bruke min konto da den uansett står ubrukt siden jeg bor her i USA, men kun de som kjenner meg vil være 100 % sikker på at pengene da kommer til Thor, så jeg er litt skeptisk til det). Jeg vet ikke om PokerStars vil tillate å åpne en konto som hjelpekonto til Thor (kanskje Thomas eller Frode (Karlsen eller Fagerli) kan svare på det).

Eller muligens noen andre alternativer. Kanskje spillere kan gi 5 % av gevinster fra neste ukes turneringer?

Det er sikkert mange av dere som har bedre ideer enn jeg har, så ikke nøl med å komme med dem!

På forhånd takk for all hjelp på Thor sine vegne. Jeg vet han vil sette uendelig pris på hjelp slik situasjonen hans er nå!

Jeg kan nevne at jeg prøver å få noe på gang her i USA også sammen med Matt Savage (verdens beste Tournament Director) og Phil Gordon. Men det er også helt i startgropa.

Thors spillegalskap er jo ingen hemmelighet. Derfor vil jeg prøve å få det til slik at pengene styres til kun å gå til fornuftige ting. Jeg vet ikke helt hvordan det kan gjøres... Her må jeg si unnskyld til Thor på forhånd, men dette er kun til hans eget beste!

Jeg håper på gode innspill!

Ting kom litt i hytt og gevær her, men det får så være...

Andreas Høivold
- fortsatt i Las Vegas -

EDIT:

Nå har jeg snakket med Frode og følgende betalingsløsninger settes opp for dere i Norge:

- Norsk bankkonto: 1202.05.23229 Frode Fagerli
(IBAN: NO1912020523229 BIC-adresse: DNBANOKKXXX)
- PokerStars: Fropsy
- Paypal: frode@fagerli.info

Takk til Frode som har vært veldig behjelpelig med dette!

Det vil også settes opp en konto her i USA. Det tar litt lenger tid her, men det vil nok være klart i løpet av neste uke.

Jeg anbefaler også kjøp av Roy Kvatningens bok og Frodes card protector!

Thor Hansen Fund
USD: 19461,83 ( full oversikt lengre ned i tråden )
NOK: 81114,00
Sist oppdatert 16.03.2012 kl 16:20

Oppdatering om Thor
Thor kommer hjem til Norge i neste uke. Han har fått time på Ullevål sykehus fredagen samme uke. Det har kommet inn mer penger, vil oppdatere dette etter helgen (FreerollNM). Vi vil selge t-skjorter, hettegensere, bøker og card protectors under Freeroll NM. Håper det kommer inn endel der
Sist oppdatert 15.02.2012 kl 14:17
Thor Hansen Fund - Er det en mulighet?
Hei alle pokervenner!

Jeg vet faktisk ikke helt hvor jeg skal begynne...

Som dere sikkert har fått med dere så har verdens beste Thor Hansen fått kreft. Helt utrolig trist at dette skjer med verdens snilleste pokerspiller! Men det er dessverre ikke så mye vi kan gjøre med det.

Thor ble kastet ut av sykehuset dagen etter operasjonen siden han ikke har helseforsikring. Uten helseforsikring trenger du store beløp for å få særlig hjelp her. Det har ikke Thor nå.

I går var jeg så heldig å få en henvendelse fra Lenna Martyak, kona til danske Claus Marcussen som jeg spilte Poker Million finale med i 2006. Hun er lege med spesialfelt mage, og jobber til daglig i Santa Monica. Fortreffelig når tilfeldigheter treffer så bra! Hun ville se Thor i dag - helt gratis. Hun vil hjelpe ham å avgjøre hva som blir riktig løp videre - enten dra til Norge, få gratis sykehus her eller muligens være med som "forsøkskanin" for ny medisin. Det siste er ikke så galt som det høres ut som. Og Thor er jo en gambler, så det er så absolutt en mulighet! Jeg snakket akkurat med Thor etter han hadde vært hos henne. Han hørtes ut som et nytt menneske. Kjempeglad for å ha truffet en lege han følte han kunne stole 100 % på. Det skal du lete lenge etter! Spesielt her i USA! Det skal sies at Lenna mener det er håp for Thor, noe legen på St. Mary[apostrophe]s Hospital sa det ikke var. Fantastiske nyheter! Håp er så viktig i en situasjon som den Thor nå har havnet opp i!

Men, som jeg var så vidt inne på, Thor sliter litt med penger. Han har vært syk lenge, og har aldri klart å komme til hektene. I situasjonen Thor er nå, så trenger han å bruke alle kreftene på å bli frisk. Jeg tenkte at vi skulle prøve å få til en form for kronerulling for å hjelpe kongen av norsk poker. Hva synes dere om det?

Det er et par alternativer for hvordan dette kan gjøres, og jeg vet ikke hva som er best.
- En konto her i USA som folk kan sette inn penger på
- En konto i Norge folk kan sette inn penger på
- To kontoer (en i Norge og en i USA)
- En PokerStarskonto folk kan overføre penger til (jeg har tenkt på å bruke min konto da den uansett står ubrukt siden jeg bor her i USA, men kun de som kjenner meg vil være 100 % sikker på at pengene da kommer til Thor, så jeg er litt skeptisk til det). Jeg vet ikke om PokerStars vil tillate å åpne en konto som hjelpekonto til Thor (kanskje Thomas eller Frode (Karlsen eller Fagerli) kan svare på det).

Eller muligens noen andre alternativer. Kanskje spillere kan gi 5 % av gevinster fra neste ukes turneringer?

Det er sikkert mange av dere som har bedre ideer enn jeg har, så ikke nøl med å komme med dem!

På forhånd takk for all hjelp på Thor sine vegne. Jeg vet han vil sette uendelig pris på hjelp slik situasjonen hans er nå!

Jeg kan nevne at jeg prøver å få noe på gang her i USA også sammen med Matt Savage (verdens beste Tournament Director) og Phil Gordon. Men det er også helt i startgropa.

Thors spillegalskap er jo ingen hemmelighet. Derfor vil jeg prøve å få det til slik at pengene styres til kun å gå til fornuftige ting. Jeg vet ikke helt hvordan det kan gjøres... Her må jeg si unnskyld til Thor på forhånd, men dette er kun til hans eget beste!

Jeg håper på gode innspill!

Ting kom litt i hytt og gevær her, men det får så være...

Andreas Høivold
- fortsatt i Las Vegas -

EDIT:

Nå har jeg snakket med Frode og følgende betalingsløsninger settes opp for dere i Norge:

- Norsk bankkonto: 1202.05.23229 Frode Fagerli
(IBAN: NO1912020523229 BIC-adresse: DNBANOKKXXX)
- PokerStars: Fropsy
- Paypal: frode@fagerli.info

Takk til Frode som har vært veldig behjelpelig med dette!

Det vil også settes opp en konto her i USA. Det tar litt lenger tid her, men det vil nok være klart i løpet av neste uke.

Jeg anbefaler også kjøp av Roy Kvatningens bok og Frodes card protector!

[quote][b]Thor Hansen Fund[/b]
USD: 19461,83 ( full oversikt lengre ned i tråden )
NOK: 81114,00
[i]Sist oppdatert 16.03.2012 kl 16:20[/i][/quote]

[quote][b]Oppdatering om Thor[/b]
Thor kommer hjem til Norge i neste uke. Han har fått time på Ullevål sykehus fredagen samme uke. Det har kommet inn mer penger, vil oppdatere dette etter helgen (FreerollNM). Vi vil selge t-skjorter, hettegensere, bøker og card protectors under Freeroll NM. Håper det kommer inn endel der :)
[i]Sist oppdatert 15.02.2012 kl 14:17[/i][/quote]
AndreasH
Registered: 30/03/2009
Posts in forum: 648
Haakke 3 måneder siden
Fantastisk, rett og slett. Mer klarer jeg ikke skrive klokken 05.19.

Støttes 1 mirrion %
+1
You and AndreasH
Re: Thor Hansen Fund - Er det en mulighet?
Fantastisk, rett og slett. Mer klarer jeg ikke skrive klokken 05.19. Støttes 1 mirrion %
Haakke
Registered: 22/11/2009
Posts in forum: 317
kadonk 3 måneder siden
Bankkonto i USA er neppe veldig gunstig, da gebyrer vil spise opp en hel del av hva det evt. bidras med. En ting er hva det evt. koster å overføre fra Norge, men sist jeg mottok en overføring fra Norge til min Bank of America-konto kostet det meg $12 å motta pengene.

Har du tilgang til din Stars-konto slik at du får penger ut derfra? Jeg kommer ikke engang inn på min, men det kan selvsagt skyldes at den var tom og ble stengt for "real money" spilling allerede før Black Friday. Start uansett ikke opp noe slikt prosjekt uten Stars' velsignelse. Det var jo nettopp pengetransaksjoner på tvers av landegrenser som skapte problemer for de.

Uansett, et flott tiltak.
+1
You and AndreasH
«Your signature will be displayed in the discussio...»
Bankkonto i USA er neppe veldig gunstig, da gebyrer vil spise opp en hel del av hva det evt. bidras med. En ting er hva det evt. koster å overføre fra Norge, men sist jeg mottok en overføring fra Norge til min Bank of America-konto kostet det meg $12 å motta pengene. Har du tilgang til din Stars-konto slik at du får penger ut derfra? Jeg kommer ikke engang inn på min, men det kan selvsagt skyldes at den var tom og ble stengt for "real money" spilling allerede før Black Friday. Start uansett ikke opp noe slikt prosjekt uten Stars[apostrophe] velsignelse. Det var jo nettopp pengetransaksjoner på tvers av landegrenser som skapte problemer for de. Uansett, et flott tiltak.
kadonk
kadonk 3 måneder siden
En ting til. Mener jeg har sett Thor stort sett spille med Stars-patcher i senere tid? Kanskje en mulighet å ta kontakt med de i håp om å få til en rakefree "charity" tourney hvor hele eller deler av omsetningen går til et slikt fond? Kanskje er det også håp om å få litt added value derfra?

Med rikitg bruk av social media burde det være mulig å spre budskapet om en slik turnering ganske så effektivt. Uheldig selvsagt at Stars ikke er tilgjengelig i USA, men retweets fra de riktige folka gjør at info når hundretusener. I tillegg kommer nyhetsbrev fra ulike poker sites, tråd på 2+2 etc.

Spørsmålet er vel egentlig hva av oppstyr Thor selv ønsker midt oppe i den uheldige situasjonen han dessverre har havnet i.
0
Be the first to like this You like this
En ting til. Mener jeg har sett Thor stort sett spille med Stars-patcher i senere tid? Kanskje en mulighet å ta kontakt med de i håp om å få til en rakefree "charity" tourney hvor hele eller deler av omsetningen går til et slikt fond? Kanskje er det også håp om å få litt added value derfra? Med rikitg bruk av social media burde det være mulig å spre budskapet om en slik turnering ganske så effektivt. Uheldig selvsagt at Stars ikke er tilgjengelig i USA, men retweets fra de riktige folka gjør at info når hundretusener. I tillegg kommer nyhetsbrev fra ulike poker sites, tråd på 2+2 etc. Spørsmålet er vel egentlig hva av oppstyr Thor selv ønsker midt oppe i den uheldige situasjonen han dessverre har havnet i.
kadonk
Registered: 29/10/2010
Posts in forum: 270
nolove 3 måneder siden
Hjelper gjerne til jeg med noen kroner iallefall
+1
You and AndreasH
Hjelper gjerne til jeg med noen kroner iallefall:)
nolove
Registered: 03/03/2009
Posts in forum: 859
sidekick 3 måneder siden
Går det ikke ann å sende direkte til Thor's Starskonto og deretter cashe ut? Eller er Stars fortsatt blokkert i USA? Er ikke helt oppdatert på den fronten.
0
«Signaturen din vil vises i diskusjoner»
Går det ikke ann å sende direkte til Thor[apostrophe]s Starskonto og deretter cashe ut? Eller er Stars fortsatt blokkert i USA? Er ikke helt oppdatert på den fronten.
sidekick
Registered: 06/03/2008
Posts in forum: 1390
theriver90 3 måneder siden
nolove:
Hjelper gjerne til jeg med noen kroner iallefall

+1
0
Re. Re: Thor Hansen Fund - Er det en mulighet?
nolove: [quote]Hjelper gjerne til jeg med noen kroner iallefall:)[/quote] +1
theriver90
Registered: 30/08/2007
Posts in forum: 373
AndreasH 3 måneder siden
Det har vært et par spørsmål om uttak fra PokerStars-konto her i USA. Det går ikke. Men min konto er fortsatt registrert i Norge, og jeg kan fortsatt spille på den. Men jeg må selvsagt høre med dem først om det går å bare bruke den kontoen, eller om det går å sette opp en ny konto.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger så langt!

kadonk:
- Konto i USA må nok bli en "sekundær" konto som penger fra norsk konto kan sendes til.
- Thor ønsker ikke mye oppstyr. Men han vil sette veldig pris på pengene som kommer i ettertid.
- Pokerturnering på Stars kan absolutt være noe. Thomas?
0
«hoivold.com»
Det har vært et par spørsmål om uttak fra PokerStars-konto her i USA. Det går ikke. Men min konto er fortsatt registrert i Norge, og jeg kan fortsatt spille på den. Men jeg må selvsagt høre med dem først om det går å bare bruke den kontoen, eller om det går å sette opp en ny konto. Takk for hyggelige tilbakemeldinger så langt! kadonk: - Konto i USA må nok bli en "sekundær" konto som penger fra norsk konto kan sendes til. - Thor ønsker ikke mye oppstyr. Men han vil sette veldig pris på pengene som kommer i ettertid. - Pokerturnering på Stars kan absolutt være noe. Thomas?
AndreasH
Registered: 01/03/2008
Posts in forum: 1200
TAS1337 3 måneder siden
1$ turney

5$ turney

10$ turney

20$ turney

50$ turney

100$ turney

?????

Jeg blir gjerne med på og bidra.
Hvor mye vil behandlingen koste tror du?
0
Redigert 3 måneder siden
1$ turney 5$ turney 10$ turney 20$ turney 50$ turney 100$ turney ????? Jeg blir gjerne med på og bidra. Hvor mye vil behandlingen koste tror du?
TAS1337
Registered: 13/07/2011
Posts in forum: 156
Contado 3 måneder siden
Selvom jeg kjenner ikke Thor, så er jeg villig til å hjelpe til!
0
Selvom jeg kjenner ikke Thor, så er jeg villig til å hjelpe til! [img]http://no.donkr.com/Content/Scripts/v1/tinymce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif[/img]
Contado
Posts in forum: 163
elepervo 3 måneder siden
Flott andreas , bare dra i gang her får du masse støtte. Sett opp turnering event lag en egen tråd med % av gevinster. Bare kjøre på... så det ikke koker vekk.
0
Flott andreas , bare dra i gang her får du masse støtte. Sett opp turnering event lag en egen tråd med % av gevinster. Bare kjøre på... så det ikke koker vekk.
elepervo
Registered: 20/10/2008
Posts in forum: 294
PokerStar 3 måneder siden
Hei Andreas,

Ja, dette er en trist situasjon. Vi kan selvfølgelig se på mulighetene med å arrangere en turnering for Thor. En norsk turnering vil ikke være noe problem, mens et internasjonalt initiativ nok er en del vanskeligere. Det skal være mulig å sette opp en null-rake turnering med winner takes all, eller vi kan ha flere premier (om det er et insentiv for folk å vinne penger).

Et enkelt konsept er at vinneren må overføre 50% av gevinsten til en konto som deretter gir pengene til Thor (Thor har amerikansk konto og kan ikke få penger dit). Det er en del trust-issues her, den eventuelle vinneren må være klar over at han skal gi bort halvparten - og han/hun må faktisk gjøre det også. Andre løsninger sjekkes nå internt.

Når vil dere ha en slik turnering, og hva mener dere er bra innkjøp?
+1
You and marianne
Hei Andreas, Ja, dette er en trist situasjon. Vi kan selvfølgelig se på mulighetene med å arrangere en turnering for Thor. En norsk turnering vil ikke være noe problem, mens et internasjonalt initiativ nok er en del vanskeligere. Det skal være mulig å sette opp en null-rake turnering med winner takes all, eller vi kan ha flere premier (om det er et insentiv for folk å vinne penger). Et enkelt konsept er at vinneren må overføre 50% av gevinsten til en konto som deretter gir pengene til Thor (Thor har amerikansk konto og kan ikke få penger dit). Det er en del trust-issues her, den eventuelle vinneren må være klar over at han skal gi bort halvparten - og han/hun må faktisk gjøre det også. Andre løsninger sjekkes nå internt. Når vil dere ha en slik turnering, og hva mener dere er bra innkjøp?
PokerStar
Registered: 12/09/2008
Posts in forum: 1192
Sunny 3 måneder siden
Bidrar gjerne
0
Bidrar gjerne
Sunny
Registered: 25/01/2012
Posts in forum: 20
AlexAkiller 3 måneder siden
Charity turnering høres bra ut,overføring fra pokerstars konto kunne vært den enkeleste metode for oss som har konto der.
0
Re.
Charity turnering høres bra ut,overføring fra pokerstars konto kunne vært den enkeleste metode for oss som har konto der.
AlexAkiller
Registered: 02/03/2008
Posts in forum: 149
Knut36 3 måneder siden
Jeg bidrar gjerne.
0
Jeg bidrar gjerne.
Knut36
Registered: 03/03/2009
Posts in forum: 859
sidekick 3 måneder siden
PokerStar:
Hei Andreas,

Ja, dette er en trist situasjon. Vi kan selvfølgelig se på mulighetene med å arrangere en turnering for Thor. En norsk turnering vil ikke være noe problem, mens et internasjonalt initiativ nok er en del vanskeligere. Det skal være mulig å sette opp en null-rake turnering med winner takes all, eller vi kan ha flere premier (om det er et insentiv for folk å vinne penger).

Et enkelt konsept er at vinneren må overføre 50% av gevinsten til en konto som deretter gir pengene til Thor (Thor har amerikansk konto og kan ikke få penger dit). Det er en del trust-issues her, den eventuelle vinneren må være klar over at han skal gi bort halvparten - og han/hun må faktisk gjøre det også. Andre løsninger sjekkes nå internt.

Er det ikke bedre at halvparten av buyin går til Thor? F.eks 50$ buyin, der 25$ går til Thor og den andre halvparten til premiepotten? Bør ikke være umulig det.
0
PokerStar: [quote]Hei Andreas, Ja, dette er en trist situasjon. Vi kan selvfølgelig se på mulighetene med å arrangere en turnering for Thor. En norsk turnering vil ikke være noe problem, mens et internasjonalt initiativ nok er en del vanskeligere. Det skal være mulig å sette opp en null-rake turnering med winner takes all, eller vi kan ha flere premier (om det er et insentiv for folk å vinne penger). Et enkelt konsept er at vinneren må overføre 50% av gevinsten til en konto som deretter gir pengene til Thor (Thor har amerikansk konto og kan ikke få penger dit). Det er en del trust-issues her, den eventuelle vinneren må være klar over at han skal gi bort halvparten - og han/hun må faktisk gjøre det også. Andre løsninger sjekkes nå internt. Når vil dere ha en slik turnering, og hva mener dere er bra innkjøp?[/quote] Er det ikke bedre at halvparten av buyin går til Thor? F.eks 50$ buyin, der 25$ går til Thor og den andre halvparten til premiepotten? Bør ikke være umulig det.
sidekick
Registered: 11/01/2008
Posts in forum: 4760
Arnesen 3 måneder siden
PokerStar:
Hei Andreas, Ja, dette er en trist situasjon. Vi kan selvfølgelig se på mulighetene med å arrangere en turnering for Thor. En norsk turnering vil ikke være noe problem, mens et internasjonalt initiativ nok er en del vanskeligere. Det skal være mulig å sette opp en null-rake turnering med winner takes all, eller vi kan ha flere premier (om det er et insentiv for folk å vinne penger). Et enkelt konsept er at vinneren må overføre 50% av gevinsten til en konto som deretter gir pengene til Thor (Thor har amerikansk konto og kan ikke få penger dit). Det er en del trust-issues her, den eventuelle vinneren må være klar over at han skal gi bort halvparten - og han/hun må faktisk gjøre det også. Andre løsninger sjekkes nå internt. Når vil dere ha en slik turnering, og hva mener dere er bra innkjøp?

Synes det er en bedre ide med en turnering som har 0 i buy-in og for eksempel 100 dollar i rake. Men da selvsagt at planen er at raken blir håndtert av PS og shippet til den kontoen Andreas finner ut er passende.

Så kan man eventuelt finne på "alternative" premier, som for eksempel 2 timer MSN-chatting med NilZen til vinneren. 10 timer coaching med Isildur til andreplassen osv...

Bare en tanke
«Most of the money you'll win at poker comes not f...»
PokerStar: [quote]Hei Andreas, Ja, dette er en trist situasjon. Vi kan selvfølgelig se på mulighetene med å arrangere en turnering for Thor. En norsk turnering vil ikke være noe problem, mens et internasjonalt initiativ nok er en del vanskeligere. Det skal være mulig å sette opp en null-rake turnering med winner takes all, eller vi kan ha flere premier (om det er et insentiv for folk å vinne penger). Et enkelt konsept er at vinneren må overføre 50% av gevinsten til en konto som deretter gir pengene til Thor (Thor har amerikansk konto og kan ikke få penger dit). Det er en del trust-issues her, den eventuelle vinneren må være klar over at han skal gi bort halvparten - og han/hun må faktisk gjøre det også. Andre løsninger sjekkes nå internt. Når vil dere ha en slik turnering, og hva mener dere er bra innkjøp?[/quote] Synes det er en bedre ide med en turnering som har 0 i buy-in og for eksempel 100 dollar i rake. Men da selvsagt at planen er at raken blir håndtert av PS og shippet til den kontoen Andreas finner ut er passende. Så kan man eventuelt finne på "alternative" premier, som for eksempel 2 timer MSN-chatting med NilZen til vinneren. 10 timer coaching med Isildur til andreplassen osv... Bare en tanke :)
Arnesen
Posts in forum: 399
aylmer 3 måneder siden
Hva med en PayPal-konto? Så kan også de i USA og andre land sende penger på en enkel og rimelig måte.
+2
You, siggen and Fropsy
Redigert 3 måneder siden
Hva med en PayPal-konto? Så kan også de i USA og andre land sende penger på en enkel og rimelig måte.
aylmer
Registered: 04/09/2007
Posts in forum: 966
Donald 3 måneder siden
God morgen! Jeg vil gjerne hjelpe Thor, og bidra til at han får de beste mulighetene framover.

Kan vi please få en starskonto vi kan sende til? Jeg stoler full og helt på deg Andreas, og sender gjerne til din konto, om du greier flytte pengene videre.
+2
God morgen! Jeg vil gjerne hjelpe Thor, og bidra til at han får de beste mulighetene framover. Kan vi please få en starskonto vi kan sende til? Jeg stoler full og helt på deg Andreas, og sender gjerne til din konto, om du greier flytte pengene videre.
Donald
Registered: 13/06/2007
Posts in forum: 4650
Fropsy 3 måneder siden
Det kommer til å være mange som ønsker å hjelpe Thor.

Hvis du Andreas får satt opp en konto i USA, så kan jeg godt ta imot dollar på stars, og vanlig bankkonto. Pengene overføres til en kontoen i USA, som Andreas har satt opp, når innsamlingen er ferdig. Lager en liste med de som overfører og poster i en tråd. Listen vil inneholde dato, første bokstav i nick/navn og beløp.

Vi kan også sette opp turneringer i ulike prisklasser, der mesteparten av pengene går til Thor. Vinnerene må selv overføre pengene til en stars konto.
$1 - $10 - $25 - $50 - $100 - $500, hvor f.eks 75% av pengene går til Thor.
+1
You and ronald03
«Donkr Pokercruise 7-12 mai 2012»
Det kommer til å være mange som ønsker å hjelpe Thor. Hvis du Andreas får satt opp en konto i USA, så kan jeg godt ta imot dollar på stars, og vanlig bankkonto. Pengene overføres til en kontoen i USA, som Andreas har satt opp, når innsamlingen er ferdig. Lager en liste med de som overfører og poster i en tråd. Listen vil inneholde dato, første bokstav i nick/navn og beløp. Vi kan også sette opp turneringer i ulike prisklasser, der mesteparten av pengene går til Thor. Vinnerene må selv overføre pengene til en stars konto. $1 - $10 - $25 - $50 - $100 - $500, hvor f.eks 75% av pengene går til Thor.
Fropsy
Fropsy 3 måneder siden
aylmer:
Pay Pal er også en mulighet
+1
You and beh77
aylmer: [quote]Hva med en PayPal-konto? Så kan også de i USA og andre land sende penger på en enkel og rimelig måte.[/quote]Pay Pal er også en mulighet
Fropsy
Registered: 23/02/2011
Posts in forum: 70
The Shark 3 måneder siden
Roy Kvatningen:
Du bør snakke med forlaget og ordne bedre royalties betingelser for Thor mtp situasjonen.
Forøvrig oppfordres folk til å kjøpe boka som er knakende god.
0
«Life's a gamble»
Roy Kvatningen: Du bør snakke med forlaget og ordne bedre royalties betingelser for Thor mtp situasjonen. Forøvrig oppfordres folk til å kjøpe boka som er knakende god.
The Shark
Fropsy 3 måneder siden
Har snakket med Roy Kvatningen som har skrevet biografien om Thor, det er fremdeles noen bøker igjen. Boken får du kjøpt på www.vindaci.no, den vil også blir solgt under FreerollNM, alt går uavkortet til Thor.

I fjor laget jeg en "Card protector" med Gudfaren motivet av Thor, tenkte selge resterende for 500 kroner stk, hvor alt går uavkortet til Thor.

Har snakket med Roy Kvatningen som har skrevet biografien om Thor, det er fremdeles noen bøker igjen. Boken får du kjøpt på [url=http://www.vindaci.no/display.aspx]www.vindaci.no[/url], den vil også blir solgt under FreerollNM, alt går uavkortet til Thor. I fjor laget jeg en "Card protector" med Gudfaren motivet av Thor, tenkte selge resterende for 500 kroner stk, hvor alt går uavkortet til Thor. [img]http://c0419384.cdn2.cloudfiles.rackspacecloud.com/uvezistg-thor-hansen-card-protector-814163-editor.jpg[/img]
Fropsy
kadonk 3 måneder siden
The Shark:
Roy Kvatningen:
Du bør snakke med forlaget og ordne bedre royalties betingelser for Thor mtp situasjonen.
Forøvrig oppfordres folk til å kjøpe boka som er knakende god.

Kvatningen ga vel ut boka på eget forlag.

En lynoversettelse til engelsk og lansering som ebok hadde nok gjort seg.
0
The Shark: [quote]Roy Kvatningen: Du bør snakke med forlaget og ordne bedre royalties betingelser for Thor mtp situasjonen. Forøvrig oppfordres folk til å kjøpe boka som er knakende god.[/quote] Kvatningen ga vel ut boka på eget forlag. En lynoversettelse til engelsk og lansering som ebok hadde nok gjort seg.
kadonk
Registered: 11/12/2007
Posts in forum: 5591
Djay 3 måneder siden
Im in. Overfører/deltar når det praktiske er på plass.

Kanskje sette opp ei god gammeldags bøtte under gratis NM? Så kan de som vil gi der og.
+3
You, ronald03 , AndreasH and others
«Den som flopper godt flopper ofte forgjeves. | Tw...»
Im in. Overfører/deltar når det praktiske er på plass. Kanskje sette opp ei god gammeldags bøtte under gratis NM? Så kan de som vil gi der og.
Djay
Posts in forum: 74
vindaci 3 måneder siden
Jeg har snakket med investorene bak forlaget og bokutgivelsen, som alle er solide pokervenner. Vi er enige om at alle inntekter fra boksalget vil gå direkte til Thor. Det er bare å bestille fra www.vindaci.no, som Frode skrev.

Jeg har ikke redigert denne nettsiden på en evighet og sliter litt med å finne ut hvordan det faktisk gjøres, men så fort jeg finner ut av dette, vil nettsiden også informere om at alt vi tjener på boksalget vil gå direkte til Thor (Det er kanskje på sin plass her å påpeke at boksalg i et lite land som Norge ikke gir store inntekter, så dette vil dessverre ikke bidra til å løse alle utgifter Thor har og får i tiden framover).

/Roy K.
Jeg har snakket med investorene bak forlaget og bokutgivelsen, som alle er solide pokervenner. Vi er enige om at alle inntekter fra boksalget vil gå direkte til Thor. Det er bare å bestille fra [url=http://www.vindaci.no]www.vindaci.no[/url], som Frode skrev. Jeg har ikke redigert denne nettsiden på en evighet og sliter litt med å finne ut hvordan det faktisk gjøres, men så fort jeg finner ut av dette, vil nettsiden også informere om at alt vi tjener på boksalget vil gå direkte til Thor (Det er kanskje på sin plass her å påpeke at boksalg i et lite land som Norge ikke gir store inntekter, så dette vil dessverre ikke bidra til å løse alle utgifter Thor har og får i tiden framover). /Roy K.
vindaci
Posts in forum: 74
vindaci 3 måneder siden
Til kadonk: Vi skulle veldig gjerne ha oversatt boka, men dette koster rundt 100.000 kroner og er en altfor stor utgift for et bitte lite forlag uten å allerede ha en avtale med et amerikansk eller engelsk forlag. Og det er vanskelig å få uten en engelskspråklig bok å vise dem.
0
Til kadonk: Vi skulle veldig gjerne ha oversatt boka, men dette koster rundt 100.000 kroner og er en altfor stor utgift for et bitte lite forlag uten å allerede ha en avtale med et amerikansk eller engelsk forlag. Og det er vanskelig å få uten en engelskspråklig bok å vise dem.
vindaci
Posts in forum: 567
Vulgata 3 måneder siden
Flott tiltak Andreas. Få opp en konto så fort som mulig.
0
«Flaks oppstår der hvor forberedelse og mulighet m...»
Flott tiltak Andreas. Få opp en konto så fort som mulig.
Vulgata
Fropsy 3 måneder siden
Thor Hansen FUND
De som ønsker å gi penger til Thor kan sende til: Fropsy (på PokerStars)
Meld gjerne fra i denne tråden når du har sendt, trenger ikke oppgi beløp.
PS! Jeg lage en liste som jeg poster i denne tråden, slik at man ser at pengene har kommet frem.

Norsk bankkonto: 1202.05.23229 Frode Fagerli (brukes kun til TH)
+2
You, AndreasH and Rubach
Redigert 3 måneder siden
[b]Thor Hansen FUND[/b] De som ønsker å gi penger til Thor kan sende til: Fropsy (på PokerStars) Meld gjerne fra i denne tråden når du har sendt, trenger ikke oppgi beløp. PS! Jeg lage en liste som jeg poster i denne tråden, slik at man ser at pengene har kommet frem. Norsk bankkonto: 1202.05.23229 Frode Fagerli (brukes kun til TH)
Fropsy
Registered: 20/08/2007
Posts in forum: 3982
thebalrog 3 måneder siden
Flott initiativ, Andreas!

Mine tanker rundt dette:

* Tror mange gladelig blir med på turneringer hvor 50 % av buyin går til Thor. Derimot ikke så sikker på at det blir noen suksess hvis man kapper hardere så det nesten ikke blir pengepremier. +EV med normal premieprofil og rundt 50 % tilbake imo.

* Hva med en turnering hver søndag utover? Eventuelt to hver søndag, i to forskjellige prisklasser?

* Det er mange som har lyst å bidra med mer. Konto må opprettes på Stars, Neteller, Moneybookers, PayPal, norsk bank og kanskje noen til.

* Hadde vært gull med internasjonal turnering også. Hvorfor er det vanskeligere, PokerStar?

* Vi får med Doyle til å twittre om en slik turnering =big profit!

Gogogo!
+5
«BetsWeLike.com - Tyrkia, Belgia og Italia!»
Flott initiativ, Andreas! Mine tanker rundt dette: * Tror mange gladelig blir med på turneringer hvor 50 % av buyin går til Thor. Derimot ikke så sikker på at det blir noen suksess hvis man kapper hardere så det nesten ikke blir pengepremier. +EV med normal premieprofil og rundt 50 % tilbake imo. * Hva med en turnering hver søndag utover? Eventuelt to hver søndag, i to forskjellige prisklasser? * Det er mange som har lyst å bidra med mer. Konto må opprettes på Stars, Neteller, Moneybookers, PayPal, norsk bank og kanskje noen til. * Hadde vært gull med internasjonal turnering også. Hvorfor er det vanskeligere, PokerStar? * Vi får med Doyle til å twittre om en slik turnering =big profit! Gogogo!
thebalrog
Posts in forum: 722
Woody 3 måneder siden
Veldig bra Andreas. Jeg har masse kasser igjen av Helt Texas spillet som ble solgt i butikker i Norge i 2007/2008. Jeg finner ut hvor mange jeg har så ta jeg det med på NM Freerollen og blir solgt. Alle pengene går til Thor Hansen Fund.
+5
You, Fropsy , zyphie and others
Veldig bra Andreas. Jeg har masse kasser igjen av Helt Texas spillet som ble solgt i butikker i Norge i 2007/2008. Jeg finner ut hvor mange jeg har så ta jeg det med på NM Freerollen og blir solgt. Alle pengene går til Thor Hansen Fund.
Woody
Fropsy 3 måneder siden
Djay:

Kanskje sette opp ei god gammeldags bøtte under gratis NM? Så kan de som vil gi der og.
Det ordnes
0
Re. Re. Re: Thor Hansen Fund - Er det en mulighet?
Djay: [quote]Im in. Overfører/deltar når det praktiske er på plass. Kanskje sette opp ei god gammeldags bøtte under gratis NM? Så kan de som vil gi der og.[/quote]Det ordnes
Fropsy
PokerStar:
Hei Andreas,

Helt klart ingen betydning hvilken vei chipsene går denne kvelden
0
PokerStar: [quote]Hei Andreas, Ja, dette er en trist situasjon. Vi kan selvfølgelig se på mulighetene med å arrangere en turnering for Thor. En norsk turnering vil ikke være noe problem, mens et internasjonalt initiativ nok er en del vanskeligere. Det skal være mulig å sette opp en null-rake turnering med winner takes all, eller vi kan ha flere premier (om det er et insentiv for folk å vinne penger). Et enkelt konsept er at vinneren må overføre 50% av gevinsten til en konto som deretter gir pengene til Thor (Thor har amerikansk konto og kan ikke få penger dit). Det er en del trust-issues her, den eventuelle vinneren må være klar over at han skal gi bort halvparten - og han/hun må faktisk gjøre det også. Andre løsninger sjekkes nå internt. Når vil dere ha en slik turnering, og hva mener dere er bra innkjøp?[/quote] Helt klart ingen betydning hvilken vei chipsene går denne kvelden :p
theriver90
Registered: 04/09/2007
Posts in forum: 966
Donald 3 måneder siden
Fropsy:
Thor Hansen FUND

Bra saker! Har sendt $1000 til Thor Hansen Fondet, og mer kommer om det blir suksess på turneringsfronten i helgen.
Fropsy: [quote][b]Thor Hansen FUND[/b] De som ønsker å gi penger til Thor kan sende til: Fropsy (på PokerStars)[/quote] Bra saker! Har sendt $1000 til Thor Hansen Fondet, og mer kommer om det blir suksess på turneringsfronten i helgen.
Donald
Fropsy:
Har snakket med Roy Kvatningen som har skrevet biografien om Thor, det er fremdeles noen bøker igjen. Boken får du kjøpt på www.vindaci.no, den vil også blir solgt under FreerollNM, alt går uavkortet til Thor.

I fjor laget jeg en "Card protector" med Gudfaren motivet av Thor, tenkte selge resterende for 500 kroner stk, hvor alt går uavkortet til Thor.

Jeg ønsker en slik card protector! Hvordan payer jeg?
0
Fropsy: [quote]Har snakket med Roy Kvatningen som har skrevet biografien om Thor, det er fremdeles noen bøker igjen. Boken får du kjøpt på [url=http://www.vindaci.no/display.aspx]www.vindaci.no[/url], den vil også blir solgt under FreerollNM, alt går uavkortet til Thor. I fjor laget jeg en "Card protector" med Gudfaren motivet av Thor, tenkte selge resterende for 500 kroner stk, hvor alt går uavkortet til Thor. [img]http://c0419384.cdn2.cloudfiles.rackspacecloud.com/uvezistg-thor-hansen-card-protector-814163-editor.jpg[/img][/quote] Jeg ønsker en slik card protector! Hvordan payer jeg?
theriver90
Djay:

DO it!

Når jeg med flere(les de fleste) andre er fulle går det nok en del euro opp i slik en
0
Djay: [quote]Im in. Overfører/deltar når det praktiske er på plass. Kanskje sette opp ei god gammeldags bøtte under gratis NM? Så kan de som vil gi der og.[/quote] DO it! Når jeg med flere(les de fleste) andre er fulle går det nok en del euro opp i slik en :p
theriver90
Fropsy 3 måneder siden
Donald:
Fropsy:
Thor Hansen FUND

Bra saker! Har sendt $1000 til Thor Hansen Fondet, og mer kommer om det blir suksess på turneringsfronten i helgen.
Mottatt, jeg legger også i $1000

PS! Beløpet er uviktig her, alt av bidrag hjelper
Redigert 3 måneder siden
Donald: [quote]Fropsy: [quote][b]Thor Hansen FUND[/b] De som ønsker å gi penger til Thor kan sende til: Fropsy (på PokerStars)[/quote] Bra saker! Har sendt $1000 til Thor Hansen Fondet, og mer kommer om det blir suksess på turneringsfronten i helgen.[/quote]Mottatt, jeg legger også i $1000 PS! Beløpet er uviktig her, alt av bidrag hjelper
Fropsy
Posts in forum: 282
Kildalen23 3 måneder siden
Fropsy bør se på muligheten til å arrangere en turnering for Thor Hansen i NM i dublin? (Rake/PP går til TH)
Dette kan være en mulighet for å gjøre om den såkalte hedersprisen til f.eks Thor Hansen prisen? Hvis du f.eks tar fram Kniksen prisen som et eksempelt, en av tidenes norske fotballspillere har fått en pris oppkalt etter seg. Thor Hansen er jo den spilleren i Norge som flest ser opp til både som pokerspiller og person!
(Lage en årlig turnering etterhvert hvor pengene går til Thors Hansen/kreftforeninger)
Det er jo desverre mange som blir rammet av kreft, hvis man ser frem i tid vil man kanskje kunne gennerere mye penger og pokermiljøet vil komme i et godt lys!
Fropsy bør se på muligheten til å arrangere en turnering for Thor Hansen i NM i dublin? (Rake/PP går til TH) Dette kan være en mulighet for å gjøre om den såkalte hedersprisen til f.eks Thor Hansen prisen? Hvis du f.eks tar fram Kniksen prisen som et eksempelt, en av tidenes norske fotballspillere har fått en pris oppkalt etter seg. Thor Hansen er jo den spilleren i Norge som flest ser opp til både som pokerspiller og person! (Lage en årlig turnering etterhvert hvor pengene går til Thors Hansen/kreftforeninger) Det er jo desverre mange som blir rammet av kreft, hvis man ser frem i tid vil man kanskje kunne gennerere mye penger og pokermiljøet vil komme i et godt lys!
Kildalen23
Registered: 11/01/2008
Posts in forum: 4760
Arnesen 3 måneder siden
Kildalen23:
Fropsy bør se på muligheten til å arrangere en turnering for Thor Hansen i NM i dublin? (Rake/PP går til TH) Dette kan være en mulighet for å gjøre om den såkalte hedersprisen til f.eks Thor Hansen prisen? Hvis du f.eks tar fram Kniksen prisen som et eksempelt, en av tidenes norske fotballspillere har fått en pris oppkalt etter seg. Thor Hansen er jo den spilleren i Norge som flest ser opp til både som pokerspiller og person! (Lage en årlig turnering etterhvert hvor pengene går til Thors Hansen/kreftforeninger) Det er jo desverre mange som blir rammet av kreft, hvis man ser frem i tid vil man kanskje kunne gennerere mye penger og pokermiljøet vil komme i et godt lys!
Liker denne ideen!
+3
You, MikaelD , Kildalen23 and others
Redigert 3 måneder siden
«Most of the money you'll win at poker comes not f...»
Kildalen23: [quote]Fropsy bør se på muligheten til å arrangere en turnering for Thor Hansen i NM i dublin? (Rake/PP går til TH) Dette kan være en mulighet for å gjøre om den såkalte hedersprisen til f.eks Thor Hansen prisen? Hvis du f.eks tar fram Kniksen prisen som et eksempelt, en av tidenes norske fotballspillere har fått en pris oppkalt etter seg. Thor Hansen er jo den spilleren i Norge som flest ser opp til både som pokerspiller og person! (Lage en årlig turnering etterhvert hvor pengene går til Thors Hansen/kreftforeninger) Det er jo desverre mange som blir rammet av kreft, hvis man ser frem i tid vil man kanskje kunne gennerere mye penger og pokermiljøet vil komme i et godt lys![/quote]Liker denne ideen!
Arnesen
Posts in forum: 2117
osmark 3 måneder siden
Når det gjelder en eller flere starsturneringer, så tror jeg konseptet med 0 i innkjøp med mye rake kan være veien å gå om det mulig. Og da få lagt til en del adda stuff. Stæsj fra stars, noen bøker, coaching, NMsete etc.
+3
You, Eirikodd , Scoop and others
Når det gjelder en eller flere starsturneringer, så tror jeg konseptet med 0 i innkjøp med mye rake kan være veien å gå om det mulig. Og da få lagt til en del adda stuff. Stæsj fra stars, noen bøker, coaching, NMsete etc.
osmark
Fropsy 3 måneder siden
Kildalen23:
Fropsy bør se på muligheten til å arrangere en turnering for Thor Hansen i NM i dublin? (Rake/PP går til TH)
Dette kan være en mulighet for å gjøre om den såkalte hedersprisen til f.eks Thor Hansen prisen? Hvis du f.eks tar fram Kniksen prisen som et eksempelt, en av tidenes norske fotballspillere har fått en pris oppkalt etter seg. Thor Hansen er jo den spilleren i Norge som flest ser opp til både som pokerspiller og person!
(Lage en årlig turnering etterhvert hvor pengene går til Thors Hansen/kreftforeninger)
Det er jo desverre mange som blir rammet av kreft, hvis man ser frem i tid vil man kanskje kunne gennerere mye penger og pokermiljøet vil komme i et godt lys!
Hva med å lage en liste som folk signerer, de som ønsker å donere x% av potensiell gevinst i alle events.
0
Kildalen23: [quote]Fropsy bør se på muligheten til å arrangere en turnering for Thor Hansen i NM i dublin? (Rake/PP går til TH) Dette kan være en mulighet for å gjøre om den såkalte hedersprisen til f.eks Thor Hansen prisen? Hvis du f.eks tar fram Kniksen prisen som et eksempelt, en av tidenes norske fotballspillere har fått en pris oppkalt etter seg. Thor Hansen er jo den spilleren i Norge som flest ser opp til både som pokerspiller og person! (Lage en årlig turnering etterhvert hvor pengene går til Thors Hansen/kreftforeninger) Det er jo desverre mange som blir rammet av kreft, hvis man ser frem i tid vil man kanskje kunne gennerere mye penger og pokermiljøet vil komme i et godt lys![/quote]Hva med å lage en liste som folk signerer, de som ønsker å donere x% av potensiell gevinst i alle events.
Fropsy
Registered: 03/03/2008
Posts in forum: 92
syrre 3 måneder siden
vindaci:

Hvor mange sider er den? Synes rent umiddelbart at 100k hørtes mye ut. Må vel finnes rimeligere måter å få ordnet det på?? Jeg vet ikke, bare min første tanke.
+1
You and Jonzi
vindaci: [quote]Til kadonk: Vi skulle veldig gjerne ha oversatt boka, men dette koster rundt 100.000 kroner og er en altfor stor utgift for et bitte lite forlag uten å allerede ha en avtale med et amerikansk eller engelsk forlag. Og det er vanskelig å få uten en engelskspråklig bok å vise dem.[/quote] Hvor mange sider er den? Synes rent umiddelbart at 100k hørtes mye ut. Må vel finnes rimeligere måter å få ordnet det på?? Jeg vet ikke, bare min første tanke.
syrre
Registered: 20/11/2011
Posts in forum: 342
Fickschnitz 3 måneder siden
Sender over noen dollars så fort jeg får lønn, skal donere 20% av alt overskuddet framover på stars.. Bare hyggelig å hjelpe!
+1
You and Rubach
Redigert 3 måneder siden
«╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮»
Sender over noen dollars så fort jeg får lønn, skal donere 20% av alt overskuddet framover på stars.. Bare hyggelig å hjelpe!
Fickschnitz
Hei alle sammen,

PokerStars kan sette opp to Thor Hansen fundraisers neste søndag (5. februar) med forskjellige innkjøp. Planen er 50/50 innkjøp/rake=penger til Thor. Fint om Andreas/Fropsy svarer på om dette høres bra ut, og at det er OK at en av dem vil få pengene til sin konto for videreføring til Thor. Det er i tråd med tidligere forslag.

Det er mange som har gode ideer her, og mange har kontaktet oss med løsninger. Thor Hansen Fund, card protector- og boksalg er alle nevnt. Alle monner drar.
0
Hei alle sammen, PokerStars kan sette opp to Thor Hansen fundraisers neste søndag (5. februar) med forskjellige innkjøp. Planen er 50/50 innkjøp/rake=penger til Thor. Fint om Andreas/Fropsy svarer på om dette høres bra ut, og at det er OK at en av dem vil få pengene til sin konto for videreføring til Thor. Det er i tråd med tidligere forslag. Det er mange som har gode ideer her, og mange har kontaktet oss med løsninger. Thor Hansen Fund, card protector- og boksalg er alle nevnt. Alle monner drar.
PokerStar
Registered: 29/10/2010
Posts in forum: 270
nolove 3 måneder siden
hva med en side event i dublin , med sjenk å kortspill dær alt går til thor hansen fondet? 100dollars turney eller noe--- så llenge vi er mange sammens om det så blir det en bra sum uansett , hver krone hjelper
0
hva med en side event i dublin , med sjenk å kortspill dær alt går til thor hansen fondet? 100dollars turney eller noe--- så llenge vi er mange sammens om det så blir det en bra sum uansett , hver krone hjelper:)
nolove
Fropsy 3 måneder siden
PokerStar:
PokerStars kan sette opp to Thor Hansen fundraisers neste søndag (5. februar) med forskjellige innkjøp. Planen er 50/50 innkjøp/rake=penger til Thor. Fint om Andreas/Fropsy svarer på om dette høres bra ut, og at det er OK at en av dem vil få pengene til sin konto for videreføring til Thor. Det er i tråd med tidligere forslag.
Det høres veldig bra ut! Hva med $20 og $100 i innkjøp?
0
Redigert 3 måneder siden
PokerStar: [quote]PokerStars kan sette opp to Thor Hansen fundraisers neste søndag (5. februar) med forskjellige innkjøp. Planen er 50/50 innkjøp/rake=penger til Thor. Fint om Andreas/Fropsy svarer på om dette høres bra ut, og at det er OK at en av dem vil få pengene til sin konto for videreføring til Thor. Det er i tråd med tidligere forslag.[/quote]Det høres veldig bra ut! Hva med $20 og $100 i innkjøp?
Fropsy
Høres bra ut. Vi tar resten direkte.
0
Høres bra ut. Vi tar resten direkte. :)
PokerStar
Registered: 04/03/2008
Posts in forum: 517
A4E 3 måneder siden
Til OP: Husk at den eneste måten å kurere kreft på er å betale ett sykehus ett nødvendig beløp for å iverksette kjemoterapi eller strålingsterapi. Jeg ville ikke engang vurdert noe annet som du sikter til, fordi hvis det hadde eksistert noen annen bedre måte å behandle kreft på så hadde jo alle seff allerede brukt den metoden. Det sier seg selv.
0
Til OP: Husk at den eneste måten å kurere kreft på er å betale ett sykehus ett nødvendig beløp for å iverksette kjemoterapi eller strålingsterapi. Jeg ville ikke engang vurdert noe annet som du sikter til, fordi hvis det hadde eksistert noen annen bedre måte å behandle kreft på så hadde jo alle seff allerede brukt den metoden. Det sier seg selv.
A4E
Registered: 27/03/2008
Posts in forum: 70
EspenR 3 måneder siden
Fropsy: Jeg har sendt deg $100 på stars til fondet.
+5
Fropsy: Jeg har sendt deg $100 på stars til fondet.
EspenR
Registered: 04/03/2008
Posts in forum: 36
striker11 3 måneder siden
Fropsy: Jeg har bidratt til fondet på stars. Nick: Hvittingfoss

Flotte initiativ som blir vist her.
+3
You, Fropsy , Donald and others
Fropsy: Jeg har bidratt til fondet på stars. Nick: Hvittingfoss Flotte initiativ som blir vist her.
striker11
Registered: 11/10/2008
Posts in forum: 153
even_vegas 3 måneder siden
Veldig bra iniativ! Skal shippe over på Stars så hiver jeg over et beløp så straks det er gjort!
+1
You and Rubach
«even_vegas»
Veldig bra iniativ! Skal shippe over på Stars så hiver jeg over et beløp så straks det er gjort!
even_vegas
1 2 3 4
Gå til side 
   Show