The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. I've got 48 hours off from the world, man. I'm gonna blow steam out my head like a screaming kettle, I'm gonna talk cod shit to strangers all night, I'm gonna lose the plot on the dancefloor. The free radicals inside me are freakin', man! Tonight I'm Jip Travolta, I'm Peter Popper, I'm going to never-never land with my chosen family, man. We're gonna get more spaced out than Neil Armstrong ever did, anything could happen tonight, you know? This could be the best night of my life. I've got 73 quid in my back burner - I'm gonna wax the lot, man! The Milky Bars are on me! Yeah!
Fickschnitz:
[quote]The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. I[apostrophe]ve got 48 hours off from the world, man. I[apostrophe]m gonna blow steam out my head like a screaming kettle, I[apostrophe]m gonna talk cod shit to strangers all night, I[apostrophe]m gonna lose the plot on the dancefloor. The free radicals inside me are freakin[apostrophe], man! Tonight I[apostrophe]m Jip Travolta, I[apostrophe]m Peter Popper, I[apostrophe]m going to never-never land with my chosen family, man. We[apostrophe]re gonna get more spaced out than Neil Armstrong ever did, anything could happen tonight, you know? This could be the best night of my life. I[apostrophe]ve got 73 quid in my back burner - I[apostrophe]m gonna wax the lot, man! The Milky Bars are on me! Yeah![/quote]
ren magi den filmen her da.
denne karen har spilt på stars de siste dagene.................
0
Be the first to like this
You like this
«Det er bedre med en dukkert i kanalen enn en kikk...»
Re: Tilbakebetaling av pakke for $hipTheChip$
[url=http://pokerprolabs.com/%2524hipthechip%2524/PokerStars]http://pokerprolabs.com/%2524hipthechip%2524/PokerStars[/url]
denne karen har spilt på stars de siste dagene.................
Idag har jeg vært og ordna så jeg får noen penger på torsdag som jeg får betalt tilbake. Det blir nok ikke hele beløpet i en smell, men mellom en tredjedel og halvparten hvertfall. Tror jeg skal klare å få til omtrent halvparten av hva jeg skylder. Selvom det ikke er fullstending tilbakebet av hele beløpet med en gang, så kommer da ting til å begynne å røre på seg. Om det blir som forspeilet for meg, så blir resten av skyldig da tilbakebetalt over helga. Viser det seg at jeg får litt mer enn jeg forventer over helga til siste "avdrag", så skal jeg legge på litt for tort og svie også. Ha en fin mandagskveld.
«Det er bedre med en dukkert i kanalen enn en kikk...»
Re: Tilbakebetaling av pakke for $hipTheChip$
re frankern :
dette skrev du på pm 27/2 :
Idag har jeg vært og ordna så jeg får noen penger på torsdag som jeg får betalt tilbake. Det blir nok ikke hele beløpet i en smell, men mellom en tredjedel og halvparten hvertfall. Tror jeg skal klare å få til omtrent halvparten av hva jeg skylder. Selvom det ikke er fullstending tilbakebet av hele beløpet med en gang, så kommer da ting til å begynne å røre på seg. [img]/content/images/emoticons/smiley.png[/img] Om det blir som forspeilet for meg, så blir resten av skyldig da tilbakebetalt over helga. Viser det seg at jeg får litt mer enn jeg forventer over helga til siste "avdrag", så skal jeg legge på litt for tort og svie også.
Ha en fin mandagskveld.
på tide å gjøre opp for seg nå !
You will enjoy playing two poker rooms from the same wallet, two deposit bonuses, 30% rakeback on both rooms, €3,500 Donkr Rake Race and much more! Check it out!